اخبار تکنولوژی

همه چیز درباره ویژگی های آفیس 2021

آفیس 2021

همه شما بارها حتی برای یکبار هم که شده، با سخت افزار پرطرفدار و پرکاربرد آفیس کار کرده اید. آفیس نمونه بی نظیرترین تجهیزات کامپیوتری است، که باید در هر سیستم پی سی یا کامپیوتری وجود داشته باشد. به نوعی بدون آفیس نمی توان کارها را پیش برد، و ما حداقل به یکی از نرم افزارهای آن نیازمندیم. امروزه ارائه آفیس 2021 در واقع مژده ای بود که به مخاطبین این سخت افزار داده شد.

آفیس چه برنامه ای است؟

همانطور که می دانید، هر مهارت و حرفه ای برای آنکه بتواند کار خود را راه بی اندازد، به تجهیزاتی نیازمند است، که آن تجهیزات به نوعی آچار فرانسته آن حرفه به حساب می آید. افرادی که دائما کارشان با سیستم می باشد نیز، به تجهیزاتی مانند سخت افزار آفیس نیازمند هستند، که آفیس همان آچار فرانسه این مهارت است، که اگر یک روز نباشد، به نوعی ادامه روند کار ممکن نیست. برنامه آفیس شاید به ظاهر تنها یک اپلیکیشن به نظر برسد، ولی اینطور نیست، و آفیس 2021 مجموعه ای از سخت افزارهای بی نظیری است، که شامل Excel, Word, Power point, One note  و Microsoft team برای رایانه و مک می باشد.

هر یک از انواع برنامه های ذکر شده مخصوص پی سی یا کامپیوتر می باشند، که هر کدام با توجه به مهارت هایی که در آن ها قرار داده شده، می توانند در یک قابلیت خاصی به مخاطبین کمک کنند. به نوعی هر کدام وظیفه مخصوص به خودش را به عهده دارد، که آن ها را به نحو احسنت انجام می دهند. برنامه های جمع شده در آفیس، مانند آچار فرانسه هایی هستند که در یک کیف ضروری و کاربردی به نام آفیس جمع آوری شده اند، و برای راه انداختن هر کاری می توانی یکی از این آچار فرانسه ها را از درون کیف آفیس بیرون کشید.

این برنامه ها نقش اصلی و مهمی را بازی می کنند، که نمی توان اهمیت آن ها را نادیده گرفت. چیزی که امروزه شاهد آن هستیم، به روزرسانی این نرم افزارها توسط این شرکت است، که قرار است ما را با جدیدترین آفیس2021 سوپرایز کند.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور گیمینگ Fast LCD شیائومی رونمایی شد

ویژگی های به روز آفیس 2021

تا هم اکنون که از برنامه های کاربردی آفیس استفاده می کردیم، هیچ کمبودی را حس نمی کردیم، به نوعی تمام این برنامه ها انتظارات ما را به کاری که قرار بود انجام دهیم برآورده می کردند. پس قطعا آپدیت جدید آفیس2021 به نوعی قرار است همه ما را با شگفتی رو به رو کند، زیرا ویژگی هایی به آن ها اضافه شده، که حتی خودمان نیز از آن ها خبر نداشته و منتظر آن ها نبودیم. این ویژگی ها مطابق با هر برنامه به شرح زیر است:

آفیس 2021

  Word

  • یکی از جذاب ترین ویژگی های وورد، می توان به حالت شب و تیرگی آن ها اشاره کرد، که یکی از نظر من فوق العاده تر از این نمی شد. کاربرانی که از کار کردن در شب در صفحه سفید مشکل داشتند، اکنون به راحتی می توانند حالت دارک وورد و اکسل خود را روشن کرده و از حروف تایپ شده سفید رنگ در یک صفحه سیاه لذت ببرند. این بهترین ویژگی بود که می توانست به آفیس 2021 اضافه شود.
  • باعث بهبود عملکرد بهتر وورد شده است.

Power point

  • اضافه شدن قابلیت ضبط اسلاید شو به معنای ضبط ویدیو ارائه دهنده و ضبط اشاره گر لیزری یکی از ویزگی های منحصر به فرد پاورپوینت است.
  • اگر در پاورپوینت خود به استفاده از نوارهای ink خود عادت دارید، در این ویژگی به راحتی می توانید تصاویر ترسیم شده را دوباره پخش کنید.
  • یکی دیگر از ویژی های این برنامه، این است که می توانید عناصر را برای بهینه سازی برای خوانندگان صفحه فراهم کنید.
  • برگه نقاشی در آن به روز شد.
  • در بهبود عملکرد آن تغییر ایجاد شد.

Out look

  • حاشیه نویسی ایمیل ها، و ترجمه آن ها به بیش از 70 زبان به این برنامه اضافه شده، و همچنین می توانید روی بوم پیام بکشید.
  • بهبود عملکرد ان ارتقا یافته است.
  • قابلیت جست و جوی فوری در آن فعال شده است.

آفیس 2021

Excel

  • عملکردی به نام X look up اضافه شده،که به شما کمک می کند تا به یافتن موارد در یک جدول یا محدود به ردیف در یک کاربرگ اکسل بپردازید.
  • توابع جدیدی در اکسل در دسته آرایه های پویا اضافه شده است.
  • تابعی به نام LET به شما این اجازه را می دهد، تا اسامی را به نتایج محاسبه اختصاص بدهید.
  • برگه نقاشی در آن به روز شده است.
  • دیگر می توانید انتظار یک عملکرد بهتر را در این برنامه داشته باشید.
این مطلب را هم ببینید
جدیدترین بتای واتس‌ اپ مخفی‌ سازی اطلاعات از مخاطبین خاص را ممکن می‌ کند

با توجه به اینکه این ویژگی ها مشخص شده، ولی باز هم تا زمانی که با آن ها کار نکنید، نمی توانید به عملکرد بهتر و قابلیت های ایده آلی که شامل آن ها شده پی ببرید. به این ترتیب بهتر تا زمان رونمایی از این سخت افزار صبر کنید، تا بتوانید یک تجربه عالی از  آفیس 2021 را به دست آورید.

چه زمانی قرار آفیس 2021 منتشر شود؟

با این حال که آفیس مخاطبین زیادی را همچنان امیدوار کرده که هر چه زودتر به رونمایی و معرفی رسمی این برنامه می پردازد، ولی باز هم تاریخ دقیقی از آن مشخص نشده، و تنها گفته است که سعی می کند تا آفیس 2021  را در نیمه دوم سال 2021 برای ویندوز و مک منتشر کند. به این صورت تنها کافی فرصت را از دست ندهید و همچنان منتظر بمانید. مطمئنا قرار این شرکت جدیدترین سطح از تکنولوژی را در آپدیت خود در دسترس مخاطبین قرار دهد، که قطعا چیزی فراتز از سطح انتظاراتمان است.

نتیجه گیری

این شرکت در اپدیت نسخه جدید آفیس، سعی بر این دارد تا برنامه هایی را در دسترس کارکنان قرار دهد، تا تنها برای کار کردن از آن ها استفاده نکنند و بتوانند از جذابیت و تم به خصوصی که برای آن ها در نظر گرفته شده، لذت ببرند. به این ترتیب بهتر تا زمان ارائه این مجموعه اندکی صبر کنیم، زیرا آفیس قصد دارد تا یک مجموعه تکامل یافته و ایده آل را در اختیار کاربران قرار دهد. پس این ارزش صبر کردن را دارد. آفیس یک برنامه کاربردی و مهم است، که نمی توان اهمیت و ارزش آن را انکار کرد. آفیس تنها یک مجموعه نیست، بلکه روزنه ای از امید برای موفقیت در آینده و پیشرفت چشم گیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *