اخبار تکنولوژی

راهنمای خرید گوشی مناسب سالمندان

گوشی مناسب سالمندان

 سالمندان مهم ترین اعضای جامعه ما هستند که باید به نحو احسنت از آن ها مراقبت شود. تلفن همراه یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که سالمندان همیشه باید به همراه خود داشته باشند. چیزی که اغلب افراد فکر می کنند این که سالمندان به گوشی همراه نیازی ندارد، در صورتی که بهره مند بودن سالمندان از گوشی همراه بسیار اهمیت دارد. پس گوشی مناسب سالمندان را برای خانواده خود تهیه کنید.

بهترین گوشی مناسب سالمندان

میلیون ها افراد سالمند در اطراف ما زندگی می کنند، که برای امید به ادامه زندگی به ارتباط برقرار کردن با فرزندان، دوستان و آشنایان خود نیازمند هستند. اغلب افراد تصور می کنند که سالمندان به تلفن همراه نیازی ندارند، بهتر بدانید که این تصوری غطط است. خرید گوشی برای افراد سالمند یک ایده بسیار عالی به حساب می آید، البته این نکته نباید فراموش شود که این گوشی باید مخصوص سالمندان تهیه شود. شاید فکر کنید که مگر گوشی داریم که مخصصو سالمندان طراحی شده باشد، بله داریم. گوشی های هوشمندی وجود دارند که به طرز باورنکردنی در میان سالمندان طرفدار پیدا کرده است. این گوشی ها از قابلیت های فوق العاده و بی نظیری برخوردار هستند. به این ترتیب بهتر هر چه زودتر برای تهیه گوشی مناسب سالمندان اقدام کنید.

نمی توان گفت که گوشی هوشمند به درد سالمندان نمی خورد، ولی نوعی از این گوشی مختص آن ها طراحی و ساخته شده است. زیرا شاید کار کردن با انواع این گوشی ها برای همه ما جوانان کار راحت و پیش پا افتاده ای باشد، ولی از آنجایی که سالمندان افرادی هستند که در نسل قبل زندگی کرده اند، و با اینترنت بزرگ نشده اند، اینترنت برای آن ها اندکی گیج کننده به نظر می رسد و شاید نتوانند با آن کار کنند. به این صورت سالمندان به تلفن های همراهی نیاز دارند که از ویژگی های منحصر به فردی مانند صفحه نمایش بزرگ با فونت های خوانا، بلندگوهای رسا و صفحه کلید مناسب برخوردار باشد. برندهای تولیدکننده زیادی برای آن که افراد سالمند بتوانند زندگی شاد و راحتی داشته باشند.

این مطلب را هم ببینید
بیتس هدفون جدید Solo Pro با قابلیت نویز کنسلینگ را معرفی کرد

 

نکات مهم خرید گوشی های منا

گوشی مناسب سالمندان

سب سالمندان

خوشبختانه گستردگی فناوری باعث شده تا برندهای زیادی بتوانند تلفن هایی طراحی کننده که برای سالمندان از نظر سادگی و سهولت ایده آل باشد. حال چیزی که باید بدانیم که این که نکات مهم خرید گوشی مناسب سالمندان چیست؟ این نکات به شرح زیر می باشد:

تلفنی که دارای صفحه نمایش بزرگ با فونت های خوانا باشد

یکی از آیتم های مهمی که برای خرید گوشی برای افراد سالمند بسیار حائز اهمیت است، خرید تلفن همراهی است که دارای صفحه نمایش بزرگ با فونت هایبزرگ و خوانا باشد. تا آن ها بتوانند به دلیل آنکه دچار اختلالاتی مانند کاهش دید و ضعف در بینایی هستند، به راحتی از این تلفن استفاده کنند.البته لازم بدانید بدانید که این اختلالات کاملا در سن بالا طبیعی بوده و نیازی به نگرانی ندارد. به این ترتیب قبل از آنکه برای سالمندان خود به دنبال تهیه تلفن همراه بروید، بهتر ابعاد نمایشگر، وضوح تصویر، و جزئیات این چنینی را مورد توجه قرار دهید و آن ها را پشت گوش نیندازید. همچنین یکی دیگر از آیتم های مهم، روشنایی صفحه است، که باید نسبتا بالا باشد.

رابط کاربری ساده

نمی توان گفت که تلفن های هوشمند را برای افراد سالمند تهیه نکنید، اتفاقا بهترین گزینه برای افراد سالمند که دارای صفحه نمایشگرهای بزرگ و روشنایی باشند، گوشی های هوشمندی است که امروزه برای این افراد طراحی و ساخته شده است. نکته اینجاست که این تلفن ها اندکی با گوشی های ما متفاوت است. تلفن های هوشمند امروزه به تجهیزات پرطرفداری در میان سالمنان تبدیل شده است، زیرا آن ها به تازگی در حال آشنا شدن با این سطح از تکنولوژی هستند. به این ترتیب این برای آن ها بسیار جالب و سرگرم کننده است. می توانید محصولی را انتخاب کنید که همه چیز آن بسیار ساده و سرراست باشد، و مخاطب بتواند به راحتی با افراد ارتباط برقرار کند و از گوشی خود استفاده کند.

عمر طولانی مدت باتری

به دلیل آنکه سالمندان به تازگی به این گوشی آشنا شده و این برای آن ها سرگرم کننده می باشد، باید تلفن های همراهی برای آن ها تهیه شود، که دارای ظرفیت باتری بالا با طول عمر طولانی مدت باشد. به این ترتیب این گوشی ها به راحتی می توانند مدت ها بدون نیاز به شارژ کردن باقی بمانند. پس بهترین انتخاب گوشی مناسب سالمندان تلفنی است، که دارای ظرفیت باتری بالا در هر ساعت باشد.

این مطلب را هم ببینید
قابلیت تغییر شماره بدون حذف پیام ها و گروه ها در واتس آپ

گوشی مناسب سالمندان

بهترین گوشی ها برای سالمندان کدام اند؟

همانطور که ذکر شد، گوشی های هوشمندی طراحی شده اند، که مناسب افراد می باشند، و به راحتی می توانید آن ها را برای سالمندانی که در دور و اطرافتان وجود دارند، تهیه کنید. این گوشی ها در انواع زیر نقسیم بندی شده است:

نوکیا 105

یکی از بهترین برندها گوشی نوکیا می باشد، که به دلیل کاربرد بسیار ساده ای که دارند، برای سالمندان بسیار مناسب است. این گوشی در یک ظاهر ساده و کلاسیک و بسیار کاربردی می باشد که شرایط کار کردن با گوشی را برای سالمند بسیار ساده فراهم می کند.

سامسونگ گلکسی A11

این گوشی سامسونگ در یک ظرفیت باتری ایده آل، صفحه نمایشگر بزرگ و فونت های خوانا، بهترین انتخاب برای عزیزان شما می باشد. همچنین این نوع گوشی هوشمند هزینه بسیار مناسبی را نیز عرضه کرده که به راحتی می توانید تهیه کنید.

شیائومی ردمی 9 تی

منوی ساده و راحت این مدل گوشی شرایطی را برای سالمندان فراهم کرده، که به راحتی بتوانند از تماشایی فیلم، تماس گرفتن با فرزندان، عکاسی و … لذت ببرند. این گوشی بهترین انتخاب برای شما می باشد.

شیائومی پوکو ام 3

اگر سالمند شما به روزتر از بقیه است، این گوشی برای او بسیار مناسب است. گوشی های شیائومی در عین سادگی، یک تکنولوژی و فناوری عالی را ارائه می دهند، که برای افراد سالمند بسیار مناسب است.

نتیجه گیری

گوشی های هوشمند به دلیل آنکه سرگرمی و نشاط را برای سالمندان به وجود می آورد، در نزد آن ها بسیار پرمخاطب شده است. به همین دلیل می توانید انواع این گوشی را با توجه به نکات مهمی که در نظر گرفته شده، در بهترین گوشی مناسب سالمندان تهیه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *