اخبار تکنولوژی

همه چیز درباره گوشی های سری پیکسل 6 گوگل

گوشی های سری پیکسل 6 گوگل

گوشی های سری پیکسل 6 گوگل یکی از جذاب ترین نمونه های تلفن های همراهی است، که به تازگی روی بورس آمده، و طرفدار زیادی را به سمت خود جذب کرده است. گوگل توانسته با ارائه ویژگی های منحصر به فرد در این گوشی ها، جایگاه ویژه ای در میان سایرین به دست آورد، که این میزان توجه بی سابقه است. در این مقاله قصد داریم همه چیز را راجع به این گوشی هوشمند بدانیم.

بررسی گوشی های سری پیکسل 6 گوگل

هر ساله وقتی که یک برندی بتواند به درجه بالایی از پیشرفت و موفقیت در طراحی و تولید انواع گوشی های روز دنیا بپردازد، به نوع یهمه توجه ها را به سمت خود جذب می کند. امروز گوشی های سری پیکسل 6 گوگل نیز نمونه پرطرفداری از انواع تلفن های همراه شده، که به یک اخبار داغ در صنعت تکنولوژی تبدیل شده است. اینکه گوگل بتواند تمام انتظارات مخاطبین را از یک تلفن همراه در قابلیت و ویژگی های منحصر به فردی ارائه دهد، واقعا جای هیچ گونه سوالی را در این رابطه باقی نمی گذارد. گوگل در کمترین زمان توانسته با طراحی از یک محصول به روز و مدرن، نقش مهمی را به دست آورد.

به طور کل، از طراحی بی نظیر انواع گوشی هایی که در سری 6 گوگل طراحی کرده، نمی شود گذشت. این طراحی از چنان ظرافت و زیبایی برخوردار است، که چشم همگان را به خود خیره می کند. گوگل به نوعی باعث شده تا دیگر مخاطبین نتوانند برندهای دیگری را برای تهیه گوشی هوشمند انتخاب کنند. اگر شما نیز از طرفداران این سری از گوشی های گوگل هستید، پس خالی از لطف نیست که از مشخصاتی که قرار در رونمایی این گوشی با آن ها آشنا شوید، هر چه زودتر اطلاع کسب کنید. به این ترتیب در این مقاله با ما همراه باشید.

مشخصات گوشی های سری پیکسل 6 گوگل

برای این گوشی پرطرفدار، قطعا مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی قرار داده شده است. گوگل به دلیل برندهای زیادی که به طراحی انواع تلفن هوشمند می پردازند، باید بتواند یک طراحی چشم نواز و مجذوب کننده را پیاده کند. همچنین ویژگی هایی که در آن قرار می دهد، باید بتوانند خاص و ویژه باشند. همچنین آن طور که منتشر شده، گوگل توانسته از این مراحل به خوبی گذر کند. این ویژگی ها به شرح زیر است:

این مطلب را هم ببینید
سامسونگ مشخصات کامل تراشه اگزینوس 1280 را اعلام کرد

گوشی های سری پیکسل 6 گوگل

طراحی و نمایشگر

از آنجایی که تمام بازار موبایل را گوشی های خوش دست، و زیبا با طراحی های خاص پر کرده، کار گوگل در این مرحله اندکی سخت بوده است. با این حال گوگل توانسته بهترین و ظریف ترین طراحی را برای انواع گوشی های سری پیکسل 6 گوگل طراحی کند. رنگ بندی های جذاب و فوق العاده آن نیز که دیگر توصیف شدنی نیست. از آنجایی که تصاویر به بیرون درز پیدا کرده اند، گوگل توانسته با طراحی پرطرفدار خود؛ دل مخاطبین زیادی را آب کند.

این طراحی به نوعی متفاوت و به روزتر از دوره های قبل می باشد، که گوگل در آن از رندرهای جون پراسر استفاده کرده و دوربین را در قسمته ای بالایی جای داده است.گفته شده، که این گوشی بیش از هر چیزی به مدل سامسونگ اس 21 شباهت دارد. این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایشگر 6.4 اینچی برخوردار است، که از لبه های مسطح برخوردار می باشد. همچنین در زیر نمایشگر آن یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده، که جذابیت گوشی را چند برابر کرده است.

ماژول دوربین

همانطور که می دانید بحث دوربین شوخی بردار نیست. دوربین ها مهم ترین بخش را به خود در هر گوشی اختصاص می دهند. خوشبختانه گوگل همیشه به دلیل طراحی بی نظیری که در ماژول دوربین گوشی های خود پیاده کرده، توانسته به موفقیت برسد. طبق آخرین خبرهایی که منتشر شده، گوشی های سری پیکسل 6 گوگل دارای دوربین های دوگانه و نسخه پرو آن ها از دوربین های سه گانه برخوردار هستند.

همچنین در کنار دوربین اصلی از یک دوربین تله فوتو و یک لنز فوق گسترده طراحی شده، که مطمئنا عکاسی و فیلم برداری را برای شما عالی پیش خواهد برد. دوربین این گوشی با وضوح تصویر زنده ای که ارائه می دهد، در 50 مگاپیکسل، و زوم 5 برابر توانسته نقش مهمی را به عنوان یک تلفن هوشمند بی نقص بازی کند. پس می توان ثبت تصاویر با کیفیت تر را توسط قدرتمندی بیشتر پردازش ها در این گوشی به قاطئیت تایید کرد.

این مطلب را هم ببینید
ایرباد HBS-FN7 ال جی رونمایی شد

گوشی های سری پیکسل 6 گوگل

توان پردازنده و باتری

در ساخت این گوشی از پردازنده هایی استفاده کرده اند، که دارای تراشه های اسنپ دراگون بین 865 و 888 می باشد، که هنوز دقیق آن مشخص نیست. در اصل گوگل آزادی کاملی را در استفاده از هوش مصنوعی در تولید این سری از گوشی های خود پیاده کرده است. یکی دیگر از مهم ترین آیتم ها در گوشی های سری پیکسل 6 گوگل بحث باتری است. باتری در این مدل از گوگل به 4500 و در سری پرو آن به 5000 نیز رسیده است. پس این برند توانسته در ظرفیت باتری درخشان ظاهر شود. همچنین از فناوری شاؤز سریع و یک فن خنک کننده در عین شارژ در داخل گوشی بهره مند است.

برای عرضه گوشی های سری پیکسل 6 گوگل چه تاریخی در نظر گرفته شده است؟

گوگل برای عرضه این تلفن هوشمند هنوز تاریخ دقیقی را اعلام نکرده است. ولی چیزی که واضح است، او ذکر کرده که در ماه های مهر یا آبان، زمانی را برای معرفی گوشی های سری پیکسل 6 گوگل انتخاب خواهد کرد. به این ترتیب امیدواریم که این زمان هر چه سریع تر مشخص شده، و آن را به تاخیر نیندازند، زیرا مخاطبین زیادی همچنان منتظر این رونمایی هیجان انگیز هستند. همچنین بهتر بدانید که راجع به قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده، هنوز صحبتی به میان نیامده، ولی خودتان را برای یک محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب آماده کنید.

نتیجه گیری

شاید اگر سال ها پیش راجع به برند گوگل صحبت می کردیم، کسی آن را نمی شناخت. ولی به تازگی توانسته با ارائه بهترین گوشی های هوشمند، به درجه بالایی از محبوبیت میان مخاطبین دست پیدا کند. امروز نیز با طراحی سری 6 گوگل توانسته تا زمان رونمایی عده زیادی را منتشر بگذارد، و قطعا قرار با یک محصول ویژه همگان را سوپرایز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *