اخبار تکنولوژی

معرفی بهترین کپچر کارت های سال 2021

بهترین کپچر کارت های سال 2021

امروزه یکی از تجهیزات مهمی که استریم ها به آن نیازمند هستند، انواع کپچر کارت ها می باشد. نکته ای که در این رابطه مهم است، این که باید به دنبال این باشید تا بهترین و به روز ترین انواع کپچر کارت ها را تهیه کنید. در این صورت در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین کپچر کارت های سال 2021 آشنا کنیم. کپچر کارت ها در اصل مهم ترین تجهیزات به حساب می آیند.

کپچر کارت چیست؟

چیزی که در ابتدا مهم است، این که اگر می خواهیم راجع به بهترین کپچر کارت ها صحبت کنیم، باید بدانیم که اصلا کپچر کارت چیست و چه کاربردی می تواند داشته باشد. در اصل کپچر کارت برای همه افرادی که می خواهند ویدیویی را به فرمت دیگری تبدیل کنند، بسیار مناسب است و آن ها از این تجهیزات استفاده می کنند. این محصول به سخت افزاری گفته می شود که وظیفه متصل شدن به کامپیوتر یا لپ تاپ را به عهده دارد که می تواند سیگنال ویدیوی خروجی از دستگاه پخش VHS، دوربین فیلم برداری، دستگاه پخش دی وی دی یا کنسول های بازی را به فرمت دیجیتال تبدیل کند. این سخت افزار در انواع کارایی و طراحی های زیادی تولید و روانه بازار شده که برای ان که بتواند این وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دهد، باید در بهترین مدل تهیه شود.

کپچر کارت ها در ورودی و خروجی های متفاوتی تولید و روانه بازار شده است. یکی دیگر از مهم ترین کارایی هایی که کپچر کارت در آن مورد استفاده گسترده قرار می گیرد، می توان به تبدیل فیلم ها و تصاویر ویدیویی، پردازش تصاویر دستگاه های پزشکی، صنعتی، رباتیک و … اشاره کرد. همچنین یکی از پرکاربردترین مصارف کپچر کارت ها می توان استفاده از این سخت افزار برای پخش تصاویر تحت شبکه و ویدیو استریمینگ یا لایو استریم را نام برد. کپچر کارت ها در بهترین کپچر کارت های سال 2021 طراحی و تولید شده و توانسته اند سبک جدید و به روزتری از این محصول را تهیه و در دسترس افراد قرار دهند. برای آشنایی با بهترین انواع این محصول در سال 2021 ما را دنبال کنید.

این مطلب را هم ببینید
کیبورد گیمینگ ROG STRIX Scope RX ایسوس معرفی شد

بهترین کپچر کارت های سال 2021

بهترین کپچر کارت های سال 2021

یکی از مهم ترین تجهیزاتی که استریم ها به آن نیاز دارند تا بتوانند کیفیت ویدیوهای خود را بالاتر ببرند و مخاطبین زیادی را جذب کنند، قطعا همین کپچر کارت ها می باشد. کپچر کارت ها به نوعی به کل ویدیوی شما را از این رو به آن رو می کند و آن را صاف و شفاف و با وضوح بالا و کیفیت جذاب به انتشار می گذارند. آن ها به نوعی بهترین کیفیت و نرخ فریم ممکن را عرضه می کنند. به این ترتیب بهترین کپچر کارت باید بتواند در سرعت عمل بالا به اجرا در بیاید. بهترین کپچر کارت های سال 2021 به شرح زیر می باشد:

کپچر کارت AVer Media Live Gamer Portable 2 plus    

یکی از انواع بی نقص ترین کپچر کارت های 2021، اور مدیا لایو کمرا است که بهترین آیتم برای ضبط و استریم آسان با وضوح تصویر و کیفیت ایده آل 1080 پیکسل محسوب می شود. این کپچر کارت دارای 60 فریم بر ثانیه می باشد و طریقه اتصال آن به صورت USB می باشد.  از این محصول می توانید به راحتی در رایانه های شخصی، کنسول ها و مک استفاده گسترده داشته باشید. این کپچر کارت به طرز عجیبی در میان مخاطبین به شهرت و محبوبیت زیاد رسیده است که قابل توصیف نیست. در این دستگاه می توانید با توجه به چراغ های چشک زن آن متوجه خاموش و روشن شدن آن شوید.

کپچر کارت Elgato Game Capture  

یکی دیگر از انواع بهترین کپچر کارت های سال 2021 کارت الگاتو است که برای ضبط ویدیو با کیفیت بالا در یک فضای کوچک به کار برده می شود. این کپچر کارت قابلیت وضوح تصویر تا 1080 مگاپیکسل را ارائه می دهد و همچنین در کنسول ها، رایانه ها و مک قابل استفاده می باشد. کیفیت ضبط عالی این کپچر کارت قابل مقایسه با هیچکدام دیگر از این محصول نمی باشد و نکته مثبتی که در این دستگاه وجود دارد، این که هزینه و قیمت ارزان تر از سایر کپچر کارت ها برای آن در نظر گرفته شده است. کار کردن با این کپچر کارت بسیار ساده و ایده آل است.

این مطلب را هم ببینید
بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

بهترین کپچر کارت های سال 2021

کپچر کارت Razer ripsaw HD

اگر به دنبال یک کپچر کارتی هستید که سرعت عمل بالا و ایده الی داشته باشید، تا دیگر دچار دردسرهای تنظیمات نشوید، رازر ریپسا بهترین کپچر کارت های سال 2021 است که بهترین انتخاب محسوب می شود. این کپچر کارت با قابلیت 60 فریم بر ثانیه قابلیت این را دارد تا ویدیو را با کیفیت 1080 پیکسل عرضه کند. این کپچر کارت دارای قابلیت K 4 می باشد که وضوح تصویر ایده آلی را به نمایش می گذارد. راه اندازی و استفاده از آن بسیار آسان و قابل فهم است که در میان مخاطبین محبوب شده است.

کپچر کارت Elgato 4 K 60 Pro

یکی دیگر از انواع طراحی های الگاتو در میان کپچر کارت ها، قابلیت 4 k پرو آن است که در 60 فریم بر ثانیه قدرت و سرعت بالایی را به اجرا در می آورد. این طرح از الگاتو یکی از جدیدترین و بهترین های سال 2021 است که تنها در رایانه های شخصی قابل استفاده می باشد. بالاترین حدذ از وضوح تصویر این کپچر کارت به نوعی مخاطبین را مجذوب خود می کند. متاسفانه برای استفاده از این محصول به یک سخت افزار پیشرفته نیاز دارید و همچنین قیمت نسبت بالاتری برای ان در نظر گرفته شده است. اما با این وجود نتیجه بی نقص و شگفت انگیزی را به شما ارائه می دهد.

نتیجه گیری

اگر دوست دارید که ویدیوهای جذاب و باورنکردنی برای مخاطبین خود عرضه کنید و مورد محبوبیت آن ها قرار بگیرید، بهترین کار انتخاب بهترین کپچر کارت های سال 2021 است که به شما امکان دیده شدن را می دهد. می توانید با در نظر گرفتن بودجه مورد نظر خود، یکی از بهترین انواع این تجهیزات مهم را برای کار و حرفه خود تهیه کنید. موفقیت شما وابسته به انتخاب یک کپچر کارت ایده آل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *