آموزش دوربین مداربسته, دوربین مداربسته

5 ابزار شگفت انگیز برای حفظ امنیت خانواده

با رشد مداوم فناوری با سرعت چشمگیر، ابزارهای شگفت انگیز زیادی در بازار وجود دارند که می توانند به حفظ امنیت خانواده و کمک به امنیت خانه شما کمک کنند. پس در اینجا تنها پنج مورد از بهترین ابزارها برای محافظت از اعضای خانواده شما آورده شده است.

سیستم جامع امنیت خانه

اکثر مردم نوعی امنیت خانه دارند، خواه سیستم هشدار، دوربین مدار بسته یا روشنایی فعال حرکتی باشد. با این حال، امروزه بسیاری از دستگاه‌های امنیتی خانگی با یک ابزار مفید یا قابلیت همگام‌سازی چندین دستگاه با هم ارائه می‌شوند.

این به شما امکان می دهد سیستم های امنیتی داخلی جامع و یکپارچه ایجاد کنید، جایی که همه اجزا با یکدیگر صحبت می کنند. آنها حتی می توانند یک اعلان به تلفن شما بفرستند یا در صورت خرابی به پلیس اطلاع دهند.

ردیابی GPS

ابزارهای ردیابی GPS را می توان به اتومبیل، دوچرخه، موتور سیکلت و حتی بچه ها و حیوانات خانگی شما متصل کرد. سیستم موقعیت یابی جهانی به شما این امکان را می دهد که ببینید همه چیز در کجا قرار دارد. این می تواند به شما کمک کند اقلامی را که نگران دزدیده شدنشان هستید ردیابی کنید و در نتیجه هر گونه نگرانی را به حداقل برسانید.

برخی از دستگاه‌ها حتی می‌توانند سرعتی را که شما (یا راننده یادگیرنده خانه) با آن رانندگی می‌کنید، کنترل کنند و اگر وسیله نقلیه به یک مکان غیرمجاز رفت، هشداری برای شما ارسال می‌کنند. به همین ترتیب، می‌توانید سگ‌ها یا گربه‌های خود را با قلاده جی‌پی‌اس ردیابی کنید و به شما نشان می‌دهد که حیوان خانگی مورد علاقه‌تان وقتی بیرون از خانه است کجا می‌رود.

این مطلب را هم ببینید
دوربین مداربسته دید در شب چیست؟

آلارم آدم ربایی

به عنوان والدین یک کودک کوچک، طبیعی است که وقتی به یک مکان شلوغ می روید، احساس نگرانی کنید. ترس از اینکه ممکن است آنها را از دست بدهید می تواند یکی از بدترین احساسات وحشتناک ممکن باشد. با این حال، راه‌حل‌های پیشنهادی مانند افسار کودکان نوپا، در دهه گذشته نظرات متفاوتی را ایجاد کرده است.در عوض، چرا ابزاری شگفت انگیز مانند زنگ خطر آدم ربایی را نگیرید؟ اگرچه این نام ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما در نهایت فقط یک فرستنده و گیرنده است که به شما هشدار می دهد زمانی که فرزندتان از فاصله تعیین شده اطراف شما منحرف می شود. به این ترتیب، می‌توانید مطمئن شوید که آن‌ها در نزدیکی خود باقی می‌مانند، بدون اینکه ظاهری که با استفاده از افسار کودکان نوپا می‌توانید داشته باشید.

نظارت بر اینترنت

بدون افزایش فناوری در دسترس و اینترنت که در سال‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم، مراقبت از کارهایی که فرزندانتان انجام می‌دهند و در معرض آن قرار می‌گیرند، می‌تواند به اندازه کافی دشوار باشد. با توجه به اطلاعات زیادی که برای کودکان مناسب نیست، حفظ امنیت خانواده در هنگام مرور وب بسیار مهم است.ابزارها و برنامه‌های نظارت بر اینترنت می‌توانند به شما اجازه دهند محدودیت‌های زمانی برای مرور تعیین کنید، سایت‌ها و فعالیت‌های خاص را محدود کنید، تاریخچه مرور آن‌ها را مشاهده کنید، و محتوایی را که فرزندانتان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند را فیلتر کنید. راه‌اندازی کنترل‌های والدین می‌تواند یک شبکه ایمنی برای شما فراهم کند، اگرچه آموزش ایمنی مناسب اینترنتی به خانواده‌تان هنوز حیاتی است.

این مطلب را هم ببینید
تفاوت بین دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه

چرا به زنگ دری که فقط زنگ در است بسنده کنید؟ بیشتر زنگ‌های هوشمند به شما امکان می‌دهند هر کسی را که به درب شما نزدیک می‌شود ببینید (و ضبط کنید) و یک لایه اضافی به امنیت خانه شما اضافه می‌کند. برخی از زنگ های درهای هوشمند همچنین به شما امکان می دهند از راه دور با افرادی که در درب منزل خود هستند ارتباط برقرار کنید، به عنوان مثال اگر در محل کار هستید و بسته ای در حال تحویل است، در نتیجه خطر سرقت را کاهش می دهد.

همانطور که فناوری همچنان در حال پیشرفت است، بدون شک ابزارهای شگفت انگیز بیشتری وجود خواهند داشت که به شما کمک می کنند تا با گذشت زمان، خانواده خود را ایمن نگه دارید. با این حال، در حال حاضر، این پنج مثال قطعا ارزش توجه شما را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *