آموزش و ترفند ها, موبایل و تجهیزات جانبی

روش انتقال چت های واتساپ از آیفون به گوشی های اندروید

انتقال چت های واتساپ از آیفون به گوشی های اندروید

واتساپ یکی از شبکه های اجتماعی پرکاربرد در بین مخاطبین است که با ورود نرم افزارهای اجتماعی جدید باز هم جایگاه ویژه ای در بین کاربران دارد. این نرم افزار امروزه بار دیگر با ویژگی جدیدی که منتشر شده، توانسته مورد توجه بیشتری از افراد قرار بگیرد. در این مقاله می خواهیم یاد بگیریم که چگونه می توانیم به انتقال چت های واتساپ از آیفون به گوشی های اندروید بپردازیم.

انتقال چت های واتساپ آیفون به گوشی های اندروید

یکی از مشکلات چالش برانگیزی که افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می کنند، این است که زمانی که بخواهند واتساپ خود را به روی تلفن دیگری نصب کنند، و یا اگر به صورت اتفاقی واتساپ آن ها پاک شود، تمام چت ها و مکالمه های آن ها، همچنین گروه ها و کانال هایی که در آن عضو هستند، از بین رفته و هیچ دیگر دیگری باقی نمی ماند. به همین دلیل افراد با تمام مزیت های منحصر به فرد واتساپ، با این ویژگی منفی این نرم افزار مشکل دارند. اما خبری که به تازگی منتشر شده، این که می توان برای انتقال دادن این چت ها از گوشی های آیفون به اندروید اقدام کرد.

همانطور که ذکر شد، همیشه در هنگامی به سراغ گوشی دیگری می رویم، تمام چت هایمان در واتساپ پاک خواهد شد. به همین دلیل شاید گفتن این موضوع که می توانید به انتقال چت های واتساپ آیفون به گوشی های اندروید بپردازید برایتان عجیب و غیرممکن باشد. ولی خوشبختانه چنین قابلیتی وجود دارد و در این مقاله می خواهیم با آن آشنا شویم. از آنجایی که اغلب افراد اطلاعات مهمی را در واتساپ خود نگه می دارند، از بین رفتن این اطلاعات که حاوی چت، ویدیو، تصاویر و آیتم های دیگری است می تواند برای آن ها مشکل ایجاد کند. پس در ادامه به انکه چکونه می توانیم به انتقال چت هایمان بپردازیم صحبت می کنیم.

روش های انتقال چت های واتساپ از آیفون به گوشی های اندروید

با منتقل نمودن چت های واتساپ از آیفون به گوشی اندروید در این صورت دیگر لازم نیست نگرانی از بابت از بین رفتن اطلاعات مهم خود داشته باشید. و در هر زمانی که بخواهید به وسیله روش های زیر می توانید برای حفظ کردن این چت ها اقدام کنید. این روش ها به صورت زیر می باشد:

این مطلب را هم ببینید
گجت Gadget چیست ؟ آشنایی با انواع گجت ها

انتقال چت های واتساپ از آیفون به گوشی های اندروید

با استفاده از Mobile Trans

یکی از انواع ایده آل ترین روش هایی که می توان انواع چت ها و اطلاعات را از گوشی های آیفون به اندروید انتقال داد، استفاده از برنامه موبایل ترنس است که به راحتی می توانید این موضوع را عملی کنید. به وسیله این برنامه می توانید انواع پرونده های خود را از تلفن آیفون به اندروید انتقال دهید.نکته جالب اینجاست که می توانید به صورت مستقیم همه چیز را به گوشی اندروید خود منتقل کرده و دیگر کم و کسری باقی نماند. به این صورت می توانید این برنامه را در رایانه خود اجرا کرده و سپس به بخش واتساپ ترنس بروید. اکنون وقت آن رسیده که ایفون و گوشی اندرویدی خود را به رایانه متصل کنید.

سپس تصویری از هر دو برای انتقال چت های واتساپ آیفون به گوشی های اندروید نمایش داده می شود، که تنها کافی به روی دکمه استارت بعد از آماده شدن کلیک کرده و صبر کنید. در پایان انتقال دادن اطلاعات به صورت کامل صورت گرفته و می توانید با باز کردن واتس اپ گوشی اندروید خود داده های انتقال داده شده را مشاهده کنید.

استفاده از Smart switch app

یکی دیگر از روش های پرکاربرد برای انتقال دادن چت ها از ایفون به اندروید، استفاده از این نرم افزار است. برای این کار نیازی به رایانه ندارید و این کار را برای افراد آسان تر می کند. برای شروع کافی اسمارت سوئیچ اپ را به روی گوشی اندروید خود اجرا کنید. سپس از طریق USB هر دو گوشی را به یکدیگر متصل کنید. سپس با مشخص کردن گزینه نحوه انتقال داده ها، باید پیامی را که به روی آیفون شما می آید را تایید و سپس ادامه دهید. در نهایت محتوای دریافتی به روی گوشی اندروید شما نمایش داده شده، که نیاز است آن را بپذیرید. سپس روند انجام به پایان می رسد.

این مطلب را هم ببینید
بهترین بازی های موتور سواری برای اندروید و آیفون

انتقال چت های واتساپ از آیفون به گوشی های اندروید

استفاده از Backup trans

نرم افزار دیگر برای انجام این انتقال، بکاپ ترنس است که به راحتی می توانید به انتقال چت های واتساپ آیفون به گوشی اندروید خود بپردازید. برای این کار به یک رایانه نیاز دارید. سپس باید این برنامه را به روی رایانه خود به اجرا درآورید. در این مرحله هر دو دستگاه را به روی رایانه متصل کرده و منتظر شناسایی آن ها توسط رایانه بمانید. سپس به راحتی می توانید به انتقال انواع چت های مهم خود از واتساپ گوشی آیفون به اندروید خود بپردازید. این روش انتقال کاملا شبیه به نرم افزار موبایل ترنس صورت می گیرد.

آیا روش های ذکر شده در انتقال چت های واتساپ آیفون به اندروید تاثیرگذار هستند؟

با توجه به اینکه برخی از پروسه های این انتقال ممکن سخت و پیچیده به نظر برسد، اگر بتوانید بهترین روش ها را به کار ببرید، همچنین شیوه درستی را در به کارگیری این روش ها پیاده کنید، مطمئن باشید که به راحتی می توانید به نتیجه درستی دست پیدا کنید و انواع چت های مهم خود را نگه داری و انتقال دهید. پس بهتر بدانید روش های ذکر شده مهم ترین و پرکاربردترین روش هایی هستند که انجام این فعالیت را برای شما به آسانی پیش خواهند برد.

نتیجه گیری

از آنجایی که واتساپ یکی از مهم ترین شبکه های اجتماعی است که باز هم با وجود این که چت ها و اطلاعات را در صورت تعویض گوشی پاک می کند، باز هم مخاطبین نمی توانند ان را کنار بگذارند. ولی با این وجود می توانید با استفاده از روش های ذکر شده برای انتقال چت های خود اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *