اخبار تکنولوژی

اولین رندر های وان پلاس 10 پرو با طراحی متفاوت دوربین منتشر شد

وان پلاس 10 پرو

نمی توان اینکه در تولید یک تلفن هوشمند ظاهر آن حائز اهمیت است را انکار کرد، ولی مشخصات فنی آن تلفن نیز بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد. برند وان پلاس مدتی است که به شهرت جهانی رسیده است، و امروزه شاهد یک خبر از رونمایی وان پلاس 10 پرو با رندرهایی با طراحی متفاوت دوربین هستیم که هیجان بسیاری از کاربران را به وجد آورده است.

بررسی وان پلاس 10 پرو

به دلیل آنکه برندهای زیادی در سطح جهان مشغول به طراحی و تولید انواع تلفن های هوشمند هستند، این که یک برند بتواند در مدت کمی به شهرت زیادی دست پیدا کند، بسیار مهم است و این نشان از قدرت بالای ان برند در تولید به روزترین و جدیدترین محصولات دنیا را نشان می دهد. قطعا چنین برندی به دلیل انکه در یک بازار پر از رقابت قرار دارد، باید بتواند یک محصول برجسته و چشم گیر را عرضه کند و وان پلاس با طراحی جدیدترین رندرها در وان پلاس 10، توانست با ایجاد یک طراحی متفاوت از دوربین مورد توجه مخاطبین زیادی قرار داده شود. به این صورت این طراحی خاص به شکل یک ماژول بزرگ تر است که از سه سنسور پشتیبانی می کند.

به لطف دو منبع معتبر این طراحی فوق العاده منتشر شد و به سطح اینترنت راه پیدا کرد به طوری که تا الان دیگر همه مخاطبین شاهد این رونمایی فوق العاده بوده اند. این طراحی از ماژول دوربینی بهره مند است که به نوعی با نسل های قبلی تفاوت زیادی را قائل می شود و همین امر باعث شده است تا این محصول بسیار چشمگیر شود و مورد توجه زیادی قرار بگیرد. در این دستگاه طراحی دوربینی داریم که تقریبا شبیه به گلکسی اس 21 است و ماژول آن بزرگتر شده و با فریم دستگاه ترکیب زیبا و جذابی را ایجاد کرده است. این ماژول سه سنسوره در پشت گوشی وان پلاس 10 پرو  به صورتی ساخته شده که با یک چینش 2 در 2 در یک فلش ال ای دی ساخته شده است.

مشخصات وان پلاس 10 پرو

درست است که مشخصات دیگری نیز در این طراحی وجود دارد، ولی این دوربین آن است که توانسته بسیار به چشم دیده شود و این محبوبیت نیز بی دلیل نیست و ناشی از یونیک بودن طراحی وان پلاس می باشد. همچنین مشخصات فنی دیگر این محصول نیز قابل تعریف و تمجید می باشد. این مشخصات به شرح زیر است:

این مطلب را هم ببینید
مانیتور گیمینگ MSI Optix MAG301 CR2 معرفی شد

وان پلاس 10 پرو

دوربین

در این طراحی، اندازه سنسورها بسیار بزرگ می باشند و به همین دلیل فضای زیادی برای طراحی آن ها به کار برده شده است. قابی که برای ظاهر این دستگاه به کار برده شده، طراحی خاص و منحصر به فردی می باشد که بسیار خوش دست است و به راحتی در دست جای می گیرد. در اصل هیچ نقصی را در ظاهر آن نمی توان پیدا کرد. از جذابیت های دیگر آن، دکمه های پاور ست که در سمت راست بدنه قرار داده شده، و شیارهای خاصی در آن قرار داده شده است که آن را متمایز از دکمه تنظیم صدا می کند. برخلاف نسل های قبلی در این گوشی شاهد این اسلایدر هشدار نیستیم که این برای کاربران خوشایند خواهد بود.

نمایشگر

نمایشگر مهم ترین بخش دیگر یک طراحی خاص به محسوب می شود. در این نمایشگر وان پلاس 10 پرو نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن 1440 پیکسلی به کار برده شده است که از نره نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می کند. همچنین این گوشی دارای چیپست کوالکام می باشد که در بازار وارد شده و همه را حیرت زده می کند. نمایشگر این گوشی همراه با یک کیفیت و وضوح تصویر فوق العاده امکانات جذابی را ارائه می دهد.

باتری

همانطور که می دانید، باتری عامل مهم دیگری است که باید از یک کیفیت برتر برخوردار باشد. به این ترتیب در وان پلاس 10 پرو شاهد یک باتری 5000 هزار میلی آمپر بر ساعت هستید که از شارژ سریع پشتیبانی می کند. پس با خیال آسوده ساعت ها می توانید بدون نیاز به شارژ از دستگاه خود استفاده کنید.

حافظه و رم

بخش مهم دیگر در این نقطه، حافظه و چیپست وان پلاس 10 پرو است که در رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 128 و 512 گیگابایت موجود شده است. به این ترتیب می توانید تمام اطلاعات و داده های خود را ثبت کنید. به این ترتیب نگران پر شدن حافظه گوشی خود نباشید و در کمال آرامش از امکانات آن استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
برخی ویژگی های دوربین سری پیکسل 6 گوگل

وان پلاس 10 پرو

بلندگو

گوش کردن به صدای موسیقی، یا تماشای فیلم زمانی جذاب است، که بلندگوی گوشی شما حرفه ای عمل کند و صدای رسا و عالی را از خود انتقال دهد. بلندگوی این گوشی از چنان کیفیت و طراحی برخوردار است، که شما را به یک لذت تمام نشدنی در حین موسیقی یا فیلم دعوت می کند.

چرا گوشی وان پلاس 10 پرو پرطرفدار است؟

از آن جایی که نقظه ضعف کاربران علاوه بر مشخصات فنی، ظاهر و نمای بدنه دستگاه هوشمند می باشد، پس زمانی که وان پلاس توانسته یک محصول ایده آل را ارائه دهد، قطعا این برای مخاطبین محبوبیت زیادی ایجاد می کند و آن ها نمی توانند از این طراحی فوق العاده مخصوصا جایگاه و ظرافت دوربین آن گذر کنند. علاوه بر آن، زمانی که وان پلاس 10 پرو  دوربین جذاب با کیفیت و وضوح تصویر زنده و جذابی را در اختیار کاربران قرار می دهد، پس اینکه مخاطبین می توانند زیباترین تصاویر و ویدیوهای خود را بگیرند و خاطره سازی کنند، برای آن ها بسیار هیجان انگیز است. پس از آن ها توقع نداشته باشید که طرفدار این گوشی هوشمند فوق العاده نباشند.

نتیجه گیری

وان پلاس 10  یکی از ایده آل ترین طراحی هایی نوین و به روزی است که مخاطبین زیادی را از خود بیخود کرده است. پس می توانید با یک هزینه عالی بعد از عرضه آن را تهیه کنید و بهترین لحظات زندگی خود را با امکانات فوق العاده ای که در اختیارتان قرار می دهد تجربه کنید. این گوشی تنها یک تلفن هوشمند ساده نیست، بلکه تجهیزاتی از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا است که هر کسیب آرزوی آن را دارد. شما نیز می توانید به این آرزو برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *