بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بهترین بازی های Idle Tap برای موبایل

بازی های Idle Tap

دنیای بازی از چنان طیف گسترده ای برخوردار است که ژانرها و سبک های زیادی را فرا گرفته است. تا به امروز با انواع گیم های زیادی آشنا شده ایم که یکی از عجیب ترین و در عین حال جذاب ترین این بازی های موبایلی، بازی های Idle Tap می باشند. از نظر من اینکه طراحان تنها به ساخت بازی بپردازند، اهمیت ندارد. آن ها باید بتوانند بازی های موبایلی را ارائه دهند که مخاطب را به وجد آورد.

بازی های Idle Tap

آیدل تپ سبک فوق العاده ای از بازی های موبایلی به حساب می آید که تنها کافی یکبار آن ها را بازی کنید تا طرفدار همیشگی آن شوید. این بازی ها با ژانر شگفت انگیز و جادویی که دارند، به نوعی شما را در اعماق بازی می کشند به طوری که بین دنیای واقعی و عجایب این بازی گیر می کنید و نمی دانید که در چه سطحی از زندگی هستید.

نمی توان مکانیزم گیم پلی این بازی های فوق العاده را پیچیده بیان کرد، اتفاقا این گیم ها مکانیزم ساده ای دارند ولی در عین ساده بودن منحصر به فرد هستند. اگر یک گیمر واقعی باشید، حتما راجع به این بازی شنیده اید. در اصل چیزی که به طور خلاصه باید راجه به این بازی به شما بگویم، این است که تنها کافی که به روی برنامه تپ یا کلیک کنید و سپس منتظر بمانید، بازی یا آپگرید کنید و این پروسه را مجددا تکرار نمایید.

طرف بسیار گسترده ای از بازی های Idle Tap برای کاربران آماده شده است که برای داشتن یک گیم پلی هیجان انگیز برای موبایل شما طراحی شده است. پس در این مقاله می توانید با ما همراه باشید تا با انواع این بازی های موبایلی ایدل تپ فوق العاده هیجان انگیز با ژانرهای جذاب آشنا شوید و بتوانید یک سبک به روز و متنوعی از بازی های موبایلی با تنوع بالا را تجربه کنید از نظر من بهترین سبک از بازی هایی که اصلا سن و سال نمی شناسد و در هر سنی که هستید می توانید انواع این بازی های فوق العاده را در کیفیت بالا و ایده آل تجربه کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Limbo

انواع بازی های Idle Tap

همانطور که ذکر شد طیف بسیار گسترده و جذابی از انواع بازی های Idle Tap طراحی شده است که می توانید هر یک از آن ها را برای موبایل خود تهیه کنید. این بازی ها شامل موارد ذکر شده در زیر می باشد:

بازی های Idle Tap

Griddie Islands

یکی از جدیدترین عناوین این لیست، بازی گرایدی ایسلند است که داستان آن به صورت یک استراتژی جذاب است که برای نجات و جلوگیری از نابودی در آن باید تلاش کرد. این گیم پلی به روی کاراکتر و نقش آفرینی فوق العاده ای به روی گرایدی است که در جزیره ای دور افتاده مشغول به زندگی است که هر روز می تواند درآمدی بیشتر از روز قبل به دست آورد. شما باید سعی کنید که پول هایی که در بازی به دست آورده اید را مدیریت کرده و هر روز جزایر بیشتری با بخرید. همچنین هر روز می توانید گریدی را به سطح بالاتری از بازی ارتقا دهید.

Idle mafia

دیگر الان همه مخاطبین را داستان مافیا آشنایی کاملی دارند. این بازی جذاب خیلی وقت بود که در عنوان گیم موبایلی طراحی نشده بود و مخاطبین زیادی به امید همچین روزی بودند. تا آنکه سری بازی های Idle Tap توانست نمونه ای جذاب به نام ایدل مافیا را بسازد که بسیار پرطرفدار شد. در این بازی فوق العاده شما سرپرست یک گروه مجرم و مافیایی هستید که باید بتوانید از جرم های آن ها آگاه شوید. همچنین این بازی ماموریت هایی را به شما می سپارد که پول ساز است و باید بتوانید آن ها را نیز تحت مدیریت خودتان قرار دهید. بازی مافیا در سری ایدیل تپ نمونه فوق العاده منحصر به فردی است که در بین همه گیمرها محبوب شده است.

Masketeers:Idle Has fallen

یکی دیگر از محبوب ترین بازی های پرطرفدار بازی های Idle Tap، بازی فوق العاده ماسکترز است که در آن تعدادی نقش آفرینی هیجان انگیز در نقش قهرمان صورت می گیرد که باید به وسیله آن ها با مجرم ها و دشمنان بجنگید و در ازای آن ها منابع خوبی را به دست آورید. این بازی آزادی عمل بیشتری را در دسترس بازیکنان قرار می دهد، به همین دلیل از سایر بازی ها از اندک طرفداری بیشتری برخوردار است. در این طراحی گیم می توانید قهرمانان خود را ارتقا دهید، سلاح های آن ها را تغییر داده و سیستم پرداخت متعادلی داشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
چگونه در بازی های آنلاین امنیت خود را حفظ نماییم؟

بازی های Idle Tap

Om nom: Merge

دیگر الان همه گیمرهای موبایلی، با بازی هیجان انگیز و جذاب اوم نام با شخصیت با نمک فرنچایز که برای خوردن یک آبنبات تلاش می کند را می شناسند. این شخصیت جذاب عاشق آبنبات و شکلات است که مراحل سخت بازی را به جان می خرد تا بتواند به خواسته و هدف خود برسد. همچنین این بازی تنها به خوردن خوراکی های آبنباتی محدود نمی شود. در واقع فرنچایز به ازای هر آبنباتی که می خورد، پول و امتیاز دریافت می کند که این برای کاربران جذاب است.

Penguin Isle

این بازی یکی از آرامش بخش ترین سری بازی های Idle Tap که در عین مهیج بودن یکپارچگی جذابی را ایجاد می کند. همچنین کیفیت این بازی هر گیمری را به وجد می آورد. این بازی مکانیسم های ساده و در عین حال فوق العاده ای دارد که نمی توان از آن گذشت و بهتر است که اگر طرفدار سری بازی های فوق العاده ایدل تپ هستید حتما آن را تجربه کنید.

نتیجه گیری

وقتی سخن از بی بدیل بودن و مهیج بودن بازی های Idle Tap می شود، پس بدانید قطعا دلیل قانع کننده ای برای محبوب های این بازی ها وجود دارد و گیمرهای موبایلی زیادی به دنبال آن ها هستند. پس شما نیز می توانید برای داشتن یک تجربه فوق العاده در بازی های موبایلی انواع جذاب ترین گیم های ایدل تپ را تجربه کنید و از زمانی که مشغول رقابت و پول ساختن در این بازی ها هستید، نهایت لذت را ببرید. ایدل تپ تنها یک بازی نیست، بلکه هیجان، شگفتی و رقابتی جذاب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *