اخبار تکنولوژی

جعبه گشایی سرفیس لپ تاپ استودیو

جعبه گشایی سرفیس لپ تاپ

امروز می خواهیم به صورت گسترده درباره ی جعبه گشایی سرفیس لپ تاپ صحبت کنیم. برای برخی از بهترین سخت افزارهای ویندوز در بازار، به برند Surface مایکروسافت نگاه کنید. مایکروسافت که بیشتر به خاطر طراحی‌های نوآورانه و تبلت‌مانند معروف است، خط سرفیس خود را در طول سال‌ها گسترش داده است و اکنون خانواده کاملی از رایانه‌ها، از یک لپ‌تاپ استاندارد تا یک رومیزی غول‌پیکر را ارائه می‌کند. اگر می خواهید بیشتر درباره ی جعبه گشایی سرفیس لپ تاپ بیشتر بدانید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی های لپ تاپ های سرفیس

امروزه پیدا کردن سازنده‌ای برای رایانه‌های شخصی سخت است که از طراحی محکم و جداشدنی صفحه‌کلید سرفیس استفاده نکند. همچنین یافتن یک تجربه ویندوز زیباتر از آنچه که Surface ارائه می دهد دشوار است. مشکل یک انتخاب است. با چنین خانواده متنوعی از کامپیوترهای ممتاز، کدام یک برای نیازهای شما بهترین است؟ ما گزینه ها را مرتب کرده ایم و بهترین سرفیس را برای همه پیدا کرده ایم.

جعبه گشایی سرفیس لپ تاپ

حتماً سایر راهنمای خرید ما را برای اطلاعات بیشتر بخوانید، از جمله بهترین لپ‌تاپ‌ها، بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان، بهترین مک‌بوک‌ها و نکات ما در مورد نحوه انتخاب لپ‌تاپ مطالعه کنید.

این مدل به اندازه مدل‌های متحول و انعطاف‌پذیری که برند سرفیس را به شهرت رساندند، هوشمند یا شیک نیست، اما در بیشتر مواقع چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید یک لپ‌تاپ است. تبلت‌ها، پایه‌ها و روکش‌های صفحه‌کلید مغناطیسی کلیکی در هر شرایطی به خوبی کار نمی‌کنند، به همین دلیل است که Surface Laptop 4 (7/10، WIRED توصیه می‌کند) بهترین انتخاب برای اکثر افراد است. به شما نیز توصیه می کنیم جعبه گشایی سرفیس لپ تاپ را امتحان کنید.

بیشتر درباره ی صفحه نمایش این دستگاه بدانید

این صفحه نمایش 13.5 اینچی با رزولوشن بالا، صفحه کلید زیبا، صفحه نمایش شیشه ای درخشان، و یک قاب باریک دارد. پورت‌ها جایی هستند که سرفیس‌ها (مانند مک‌بوک‌ها) در آن کم‌کاری می‌کنند، اما شما یک پورت USB-C به همراه پورت USB-A قدیمی خود دریافت می‌کنید. همچنین دارای پورت شارژ مغناطیسی می باشد. اگر تمایل دارید همیشه سیم برق خود را بچرخانید، این می تواند نجات دهنده باشد. قبل از اینکه لپ تاپ مانند فریزبی در اتاق پرواز کند، اتصال بین دوشاخه دیوار و رایانه را قطع می کند.

این مطلب را هم ببینید
نمایشگر گیمینگ ایسر Nitro XV2 ؛ اولین نمایشگر گیمینگ دنیا با رفرش ریت 390 هرتز!

همه سرفیس ها اکنون با تراشه AMD Ryzen یا پردازنده اینتل در دسترس هستند. ما هر دو را آزمایش کرده‌ایم، و در حالی که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند، تفاوت آنقدر زیاد نیست که احتمالاً متوجه تفاوت‌ها شوید. چه مدل AMD Ryzen 5 یا Core i5 اینتل را انتخاب کنید، Surface Laptop 4 شما به راحتی از عهده اکثر بارهای کاری و برنامه ها بر می آید. برای جزئیات بیشتر در مورد تفاوت های AMD و Intel، راهنمای خرید لپ تاپ ما را بخوانید. ولی بهتر است بدانید نهایتا جعبه گشایی سرفیس لپ تاپ استودیو می تواند بهترین ها را ارایه دهد.

مایکروسافت استانداردهای فنی عالی را در اختیار شما قرار می‌دهد، مانند دوربین Windows Hello IR که به شما امکان می‌دهد با تقسیم صورت‌تان به ویندوز وارد شوید. هنگامی که به آن عادت کردید، بازگشت به تایپ رمز عبور دشوار است. حتی حسگرهای اثرانگشت نیز بعد از این کار احساس می‌کنند.

چگونه یک سرفیس لپ تاپ خریداری کنیم؟

اگر می‌خواهید صفحه‌نمایش بزرگ‌تری داشته باشید، می‌توانید به لپ‌تاپ 15 اینچی سرفیس 4 ارتقا دهید که با پردازنده‌های قدرتمندتر Ryzen 7 یا Core i7 اینتل نیز عرضه می‌شود.

جعبه گشایی سرفیس لپ تاپ

طراحی اصلی سرفیس، با کیک استند و روکش کیبورد، پس از گذشت این سال‌ها هنوز هم لذت بخش است. Surface Pro 8 (7/10، WIRED توصیه می کند) فاصله بین لپ تاپ و تبلت را به خوبی پر می کند. جعبه گشایی سرفیس لپ تاپ نیز همین گونه است.

مهم نیست که در کدام پیکربندی قرار می گیرید، هر Pro دارای تراشه های نسل یازدهم اینتل و صفحه نمایش 2880 x 1920 پیکسل با نسبت تصویر 3:2 است. صفحه نمایش را می توان با نرخ تازه سازی 120 هرتز (120 فریم در ثانیه) تنظیم کرد، اما این به طور قابل توجهی بر عمر باتری تأثیر می گذارد. شما همچنین دو پورت USB-C، یک درگاه شارژ مغناطیسی و یک وب‌کم 1080p سازگار با Windows Hello دریافت می‌کنید. متأسفانه، دیگر اسلات MicroSD وجود ندارد. شکایت دیگر ما عمر باتری است که در آزمایش ما نسبت به سرفیس پرو قبلی کمتر است.

این مطلب را هم ببینید
کارت گرافیک RTX 3080

اگر می‌خواهید Pro شما یک تبلت یا لپ‌تاپ هیبریدی واقعی باشد، باید صفحه کلید ضروری Microsoft Type Cover را نیز خریداری کنید (که شامل آن نمی‌شود). قیمت آن 180 دلار برای یک نسخه شیک تر و با پوشش آلکانتارا است.

مقرون به صرفه ترین سرفیس لپ تاپ چیست؟

قطعا جعبه گشایی سرفیس لپ تاپ است. مقرون به صرفه ترین و کوچکترین عضو سری سرفیس، سرفیس گو 3 10.5 اینچی است (6/10، بررسی WIRED). اگر نیازهای شما حداقل است، یا کامپیوترهای کوچک را ترجیح می دهید، این همان چیزی است که باید بخرید. علیرغم تراشه های کندتر اینتل، کار را به درستی انجام می دهد. این مدل نسل سوم فاقد عمر باتری تمام روز نسبت به نسل قبلی خود است، اما ویندوز 11 تجربه لذت بخشی از صفحه نمایش لمسی است.

به دلیل سازگاری عالی با Surface Pen، Go برای یادداشت برداری عالی است، و با یک پوشش Type که به آن وصل شده است، به طرز شگفت انگیزی یک تبلت و لپ تاپ هیبریدی بسیار خوب است. ممکن است از نظر قدرت محاسباتی کامل نتواند با iPad Pro مبارزه کند، اما Go 3 قیمت مناسبی دارد و برای اکثر دانشجویان کالج یا هرکسی که بودجه یک کامپیوتر قابل حمل دوم را دارد به اندازه کافی خوب است.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم شما را با جعبه گشایی سرفیس لپ تاپ آشنا کنیم. نسخه 399 دلاری آن قیمت جذابی دارد، اما اگر به Surface Go 3 به عنوان رایانه اصلی خود نیاز دارید، انتخاب خوبی نیست. درایو ذخیره‌سازی کوچکتر و کندتر و رم محدود آن می‌تواند باعث شود برنامه‌های چندوظیفه‌ای و درخواستی کندتر شوند. اگر می توانید، به جای آن پیکربندی 630 دلاری را دریافت کنید. به طور کلی این لپ تاپ با توجه به اینکه قابلیت این را دارد که کیبوردش جدا شود می تواند بسیار عالی باشد به خصوص برای کسانی که می خواهند آن را حمل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *