اخبار تکنولوژی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی اپلیکیشن april

اپلیکیشن april

امروز می خواهیم شما را با اپلیکیشن april آشنا کنیم. آوریل که در سال 2015 راه اندازی شد، ابزاری است که می تواند عکس ها، فیلم ها و اسکرین شات های گرفته شده توسط گوشی شما را ذخیره کند. این یک پشتیبان رسانه جامد است که در اختیار شماست. این اپلیکیشن هم روی دستگاه های اندروید و هم iOS کار می کند. اگر می خواهید بیشتر درباره ی اپلیکیشن april بدانید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

آوریل چگونه کار می کند؟

کاربران آوریل می‌توانند عکس‌های جدید آپلود، مشاهده، ویرایش و ذخیره کنند و فیلم‌ها، انیمیشن‌ها، کلاژها، آلبوم‌ها و کتاب‌های جدید ایجاد کنند. همچنین می‌توانید همه چیز را دانلود کنید، به این معنی که از پشتیبان‌گیری مبتنی بر ابر شما می‌تواند به راحتی روی رایانه یا هارد دیسک اکسترنال پشتیبان‌گیری شود.

اپلیکیشن april

برای کسانی که دستگاه Google (مانند تلفن Pixel) ندارند، می‌توانند هنگام گرفتن عکس‌ها و ویدیوهای خود به‌ طور خودکار پشتیبان‌گیری و همگام‌سازی کنند. اگر دستگاه اندرویدی دارید، می‌توانید استفاده از داده‌های پشتیبان را محدود کنید، بنابراین بارگذاری اطلاعات در پس‌زمینه تمام نمی‌شود.

همچنین می‌توانید Google Drive خود را طوری تنظیم کنید که یک کپی از عکس‌ها و ویدیوهایتان را با رفتن به تنظیمات Drive خود، روشن کردن «ایجاد یک پوشه Google Photos» و کلیک کردن روی ذخیره، تنظیم کنید. همانطور که عکس ها به حساب شما اضافه می شوند، در دسته بندی ها طبقه بندی می شوند. اپلیکیشن april نیز همین گونه کار می کند.

با استفاده از ویژگی اشتراک‌گذاری می‌توانید به راحتی عکس‌ها و آلبوم‌ها را به اشتراک بگذارید، چه عکس‌هایی در آن‌ها وجود داشته باشد یا نداشته باشد. و به شرطی که ویژگی «پشتیبان گیری و همگام سازی» را فعال کرده باشید، می توانید فایل های خود را تا 60 روز پس از زدن دکمه حذف از سطل زباله بازیابی کنید. یا همیشه می‌توانید عکس‌ها را بایگانی کنید تا آنها را از سر راه بردارید، اما بخواهید در حساب شما قابل جستجو باشند.

دارای فضای ذخیره سازی رایگان و نامحدود

آوریل با فضای ذخیره‌سازی رایگان و نامحدود ارائه می‌شود. اما این تنها در صورتی است که شما تصمیم بگیرید تصاویر با کیفیت بالا را ذخیره کنید، برخلاف تصاویر با کیفیت اصلی که ممکن است وضوح بالاتری داشته باشند. این بدان معناست که آن فایل‌های بزرگ‌تر برای صرفه‌جویی در فضا فشرده می‌شوند، مگر اینکه تنظیمات حساب شما چیز دیگری بگوید.

این مطلب را هم ببینید
رندر جدید موتورولا دوربین 194 مگاپیکسلی آن را نمایش می دهد.

محدودیت رزولوشن برای عکس ها 16 مگاپیکسل است، در حالی که فیلم ها تا 1080p فشرده می شوند. اپلیکیشن april تمامی این کارها را به طور تخصصی انجام می دهد.

می‌توانید با رفتن به تنظیمات خود و انتخاب «کیفیت بالا»، امکان فشرده‌سازی خودکار را برای آپلودهای بعدی فراهم کنید. و می‌توانید با کلیک روی «بازیابی فضای ذخیره‌سازی» که در تنظیمات نیز قرار دارد، این تغییر را روی عکس‌های گذشته اعمال کنید.

برای کسانی که ترجیح می دهند با اندازه فایل اصلی استفاده کنند، تا 15 گیگابایت رایگان است و شامل همه چیز از Photos گرفته تا Gmail و هر چیز دیگری در Drive می شود. پس از آن، می‌توانید از طریق طرح اشتراک Google One، با شروع از 1.99 دلار در ماه برای 100 گیگابایت، ارتقا دهید.

آوریل دارای یک دستیار مجهز به هوش مصنوعی است

آوریل امکانات اضافی تولید شده به صورت خودکار را در اختیار کاربران قرار می دهد. به عنوان مثال، می‌تواند مجموعه‌های کتاب عکس ایجاد کند، تصاویر را بر اساس عواملی مانند تاریخ، افراد و مکان‌های مشخص شده گروه‌بندی کند. همچنین به کاربران امکان چاپ و ارسال آن کتاب ها (البته با پرداخت هزینه) داده می شود.

اپلیکیشن april

همچنین عکس‌هایی را که به‌سرعت ثبت شده‌اند، می‌گیرد و آن‌ها را به GIF تبدیل می‌کند (که به آن «انیمیشن» گفته می‌شود)، در حالی که عکس‌های جداگانه را می‌توان به‌ عنوان عکس متحرک ذخیره کرد به این معنی که آن ها ویدیوی چند ثانیه‌ای قبل و بعد از شما ضبط می‌کنند. این ها ممکن است برای کاربران آیفون به عنوان Live Photos نیز شناخته شوند. اپلیکیشن april می تواند کلاژ را به راحتی برای شما انجام دهد.

قابلیت های هوشمند دیگری نیز دارد

گزینه جستجوی قوی برای پلتفرم جذابیت زیادی دارد. این به شما امکان می دهد موضوعات عمومی مانند “سگ” یا “ساحل” را جستجو کنید تا گزینه های خود را محدود کنید، که مخصوصاً اگر هنوز تصاویر خود را در آلبوم مرتب نکرده اید مفید است.

این مطلب را هم ببینید
روش های اندازه گیری دمای پردازنده کامپیوتر

همچنین به شما این امکان را می دهد که با قرار دادن دست  روی صورت افراد مختلف در عکس ها افراد را شناسایی کنید. پس از آن، تصاویر با نام آن افراد به طور خودکار مرتب می شوند تا بتوانید بعداً تصاویری را که افراد خاصی را نشان می دهند جستجو کنید.اپلیکیشن april می تواند بسیار کاربردی عمل کند.

در روشی مشابه، می‌توانید آن را برای ایجاد «آلبوم‌های زنده» تنظیم کنید که به‌طور خودکار با عکس‌های دوستان و اعضای خانواده پر می‌شود.

برای کسانی که به دنبال پشتیبان‌گیری از چاپ‌های فیزیکی عکس خود هستند، می‌توانید با گرفتن یک عکس سریع با استفاده از تلفن یا سایر دستگاه‌های مناسب Photos، آن‌ها را به سرعت «اسکن» کنید تا آنها را آپلود کنید. و برای کسانی که از اسناد کاغذی عکاسی می‌کنند،  اپلیکیشن april  همچنین به شما امکان می‌دهد بخش‌های دلخواه متن را برجسته کنید، و حتی پس‌زمینه‌ها را برش دهید تا انجام کارهایی مانند آپلود و هزینه رسید از یک سفر کاری را آسان‌تر کنید.

اپلیکیشن april یک ابزار قدرتمند و همه کاره است که برای استفاده کامل از آن به تلاش کمی نیاز دارد. و با توجه به این واقعیت که فضای ذخیره‌سازی رایگان و نامحدود را بدون کاهش کیفیت عکس و ویدیو فراهم می‌کند.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با اپلیکیشن april آشنا کنیم. می‌تواند گزینه خوبی برای پشتیبان‌گیری از فایل‌های رسانه‌ای شما باشد. شما با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید عکس های خود را کلاژ کنید و به نوعی کنار هم قرار دهید شما نهایتا می توانید تا ده تصویر را کنار هم قرار دهید و یک عکس ماندگار و خاطره انگیز درست کنید، هم چنین می توانید تصاویر خود را به سلیقه ی خود ادیت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *