اخبار تکنولوژی

آخرین به روزرسانی واتساپ

آخرین به روزرسانی واتساپ

امروز در این مقاله می خواهیم در رابطه با آخرین به روزرسانی واتساپ صحبت کنیم. Whatsapp یک پیام رسان رسانه های اجتماعی بسیار محبوب و پرکاربرد است. بیش از 2 میلیارد نفر در بیش از 180 کشور از واتس اپ استفاده می کنند. در هند، بیش از 400 میلیون کاربر واتس اپ وجود دارد. با این حال، در طول قرنطینه ویروس کرونا، Whatsapp به یک منطقه مشترک برای مردم تبدیل شد زیرا به مردم کمک می کرد تا با یکدیگر در ارتباط باشند. در ادامه می خواهیم در رابطه با آخرین به روزرسانی واتساپ صحبت کنیم.

پرداخت های مربوط به واتساپ

برنامه پیام رسانی واتساپ متعلق به فیس بوک است و به افزودن ویژگی هایی ادامه می دهد تا استفاده از برنامه را برای کاربران راحت تر کند. امسال نیز این اپلیکیشن تعداد زیادی از ویژگی های جدید را راه اندازی کرد. در اینجا لیستی از ویژگی های شگفت انگیزی است که واتس اپ امسال راه اندازی کرده است، بهتر است به آن ها نگاهی بیندازیم. تا از آخرین به روزرسانی واتساپ مطلع شویم.

آخرین به روزرسانی واتساپ

پس از دو سال انتظار طولانی، واتس اپ Payments در هند راه اندازی شد. اپلیکیشن پیام رسان متعلق به فیس بوک برای اولین بار ایده معرفی ویژگی پرداخت را در هند در سال 2018 ارائه کرد، اما شرکت دو سال طول کشید تا تاییدیه شرکت ملی پرداخت هند (NPCI) را دریافت کند تا پرداخت یکپارچه (UPI) فعال شود.

به گفته واتس اپ، ویژگی پرداخت اکنون با State Bank of India، HDFC Bank، ICICI Bank و Axis Bank برای کاربران هندی فعال است. اکنون کاربران می توانند از طریق واتس اپ پی، پول ارسال و دریافت کنند، اما ابتدا باید حساب بانکی خود را در واتس اپ اضافه کنند.

پیام های واتساپ می توانند ناپدید شوند

واتس‌اپ ویژگی مربوط به ناپدید شدن پیام ها را در سال 2020 راه‌اندازی کرد. در یک چت فردی، کاربر می‌تواند پیام‌های ناپدید شده را به حالت قبل برگرداند و یا دوباره ناپدید کند، اما در چت گروهی، فقط مدیران گروه کنترل ظاهر کردن و یا پاک کردن پیام‌های ناپدید شده را دارند.

این مطلب را هم ببینید
هدفون های بیسیم سنهایزر در CES 2020 معرفی شدند

به یاد داشته باشید، اگر پیام‌های ناپدید شده در عرض هفت روز از زمان ارسال، خوانده نشوند، از چت ناپدید می‌شوند. با این حال، ممکن است پس از هفت روز همچنان در پیش نمایش یا اعلان کاربر ظاهر شوند. در صورتی که کاربران به یک پیام ناپدید شده پاسخ دهند، ممکن است متن نقل قول شده پس از هفت روز در چت باقی بماند.

کدهای QR واتساپ

کد QR واتس اپ یکی دیگر از ویژگی های جالب است که افزودن مخاطبین جدید را برای کاربران آسان تر می کند. این به کاربران کمک می کند تا اطلاعات تماس خود را از طریق کدهای QR سفارشی شده با سایر کاربران واتس اپ به اشتراک بگذارند. بنابراین، هر کاربری می تواند تنها با اسکن کد QR واتس اپ، مخاطبی را در واتس اپ اضافه کند. این یکی از جالب ترین آخرین به روزرسانی واتساپ است.

کجا می توانید کد QR واتس اپ خود را پیدا کنید؟ می‌توانید کد QR واتس‌اپ خود را در قسمت تنظیمات برنامه در سمت راست بالا و جلوی نام و تصویر نمایه پیدا کنید.

گزینه میوت کردن

در سال 2020، واتس اپ همچنین یک گزینه بی صدا کردن دائمی برای چت ها را ارائه کرده است. این بدان معناست که کاربران اکنون می توانند به طور دائم یک چت را در حالت بی صدا قرار دهند. پیش از این، کاربران می‌توانستند گروه‌های خود را به مدت یک سال قطع کنند، اما پس از اتمام یک سال، همه چیز دوباره به حالت عادی برمی‌گردد. بنابراین اکنون با ویژگی به روز شده، کاربران یک راه حل دائمی برای گروه های مزاحم دارند. گزینه قطع دائمی برای اندروید و آیفون در دسترس است. و جزو آخرین به روزرسانی واتساپ است.

آخرین به روزرسانی واتساپ

تماس های گروهی واتس اپ

در طول همه گیری کووید-19، واتس اپ شاهد افزایش قابل توجهی در تعامل بین افراد بود. بنابراین، این شرکت پشتیبانی گروهی را برای تماس‌های ویدیویی اضافه کرد و محدودیت شرکت‌کنندگان را به هشت کاربر افزایش داد. در صورتی که تا قبل از آن فقط چهار کاربر می توانستند تماس گروهی داشته باشند. قابلیت تماس گروهی برای کاربران اندروید و iOS هم اکنون در دسترس است.

این مطلب را هم ببینید
پاوربانک ۴۴۴۰۰ میلی وات ساعتی موفی معرفی شد

واتس اپ در اوایل سال جاری ویژگی Dark Mode را برای کاربران خود معرفی کرد. این ویژگی برای هر دو دستگاه اندروید و آیفون راه اندازی شد. اما، بعداً ویژگی حالت تاریک برای واتس اپ دسکتاپ نیز عرضه شد. و از آخرین به روزرسانی واتساپ به حساب آمد.

حالت جستجوی پیشرفته یک ویژگی جالب بوده و صرفه جویی در زمان را در پی دارد. این به کاربران امکان می دهد تصاویر، فیلم ها، لینک ها و سایر موارد مهم را در برنامه جستجو کنند.

یک پیام واحد را به چندین نفر به طور همزمان ارسال کنید

پخش یک پیام واحد برای چندین نفر به طور همزمان امکان پذیر است. به سادگی روی منو (بیضی سه نقطه) کلیک کنید و “پخش جدید” را انتخاب کنید. با افزودن مخاطبین در لیست گیرندگان، گزینه ای برای ارسال یک پیام به چندین نفر دریافت خواهید کرد. روی علامت “+” در سمت راست کلیک کنید و نام ها را از لیست مخاطبین خود انتخاب کنید. آخرین به روزرسانی واتساپ درباره این گزینه بسیار جالب است.

اگر می‌خواهید بدانید با چه کسی بیش از حد در واتس‌اپ چت می‌کنید، می‌توانید به سادگی با پیمایش در صفحه چت متوجه شوید. با این حال، اگر پیام ها را پاک کرده باشید یا اگر تعداد آنها زیاد باشد، پیدا کردن آن دشوار خواهد بود. برای این کار، به تنظیمات بروید و روی «تنظیمات»، سپس «حساب» و سپس «استفاده از فضای ذخیره‌سازی» کلیک کنید. در اینجا لیستی از مخاطبینی را که در حال حاضر با آنها چت می کنید پیدا خواهید کرد و اگر روی هر کسی ضربه بزنید، می توانید متوجه شوید که در طول همه چت ها چه مقدار از داده ارسال یا دریافت کرده اید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با آخرین به روزرسانی واتساپ آشنا کنیم، این روزها واتساپ آپدیت های جدیدی را ارایه می دهد که هرکدام از آن ها جهت راحتی کاربران استفاده می شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *