آموزش و ترفند ها, موبایل و تجهیزات جانبی

چهار روش برای رفع مشکل بریک شدن گوشی های اندروید

بریک شدن گوشی های اندروید

امروز می خواهیم در رابطه با بریک شدن گوشی های اندروید صحبت کنیم. در این مقاله می خواهیم راهنمای عیب‌یابی برخی از رایج‌ترین و خسته‌کننده‌ترین پیام‌های خطا که در دستگاه Android شما مشاهده می‌شود را بررسی کنیم. بیایید با آن ها روبرو شویم، تلفن های هوشمند ما کامل نیستند. در مواقعی ممکن است باتری آن ها زود تمام شود و یا کند شوند، روشن نشوند یا در اتصال به اینترنت مشکل دار شوند.اینها چند راه حل سریع برای برخی از رایج ترین مشکلاتی است که دارندگان اندروید با آن روبرو هستند. بنابراین برای حل مشکلات مربوط به بریک شدن گوشی های اندروید تا انتها با ما همراه باشید.

خالی شدن باتری

بسیاری از کاربران مشکلاتی را در مورد عمر باتری دستگاه های خود گزارش کرده اند. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای طولانی‌تر کردن باتری گوشی هوشمند، تغییر تصویر پس زمینه و تنظیمات روشنایی گوشی است.

بریک شدن گوشی های اندروید

وارد منوی تنظیمات شوید، روی Location کلیک کنید و حالت ذخیره باتری را انتخاب کنید. در مورد روشنایی، باید استفاده از روشنایی خودکار را برای خود منع کنید و به جای نور صفحه نمایش خود را در جایی کمتر از نیمه، یا تا حدی که برای چشمان شما قابل قبول است، کم کنید.

برخی از تلفن ها، مانند گلکسی اس 5 و بالاتر، حتی دارای حالت های ذخیره باتری اضافی هستند. برای نکات بیشتر، در اینجا پنج راه برای افزایش عمر باتری اندروید وجود دارد.

یک تلفن هوشمند اندرویدی ممکن است در سال‌های ابتدایی کاملاً عالی و دلچسب به نظر برسد، اما با گذشت زمان با دردسرها و مشکلاتی مواجه می‌شود. در حالی که ممکن است بسیاری از ما هر بار که مشکل جدیدی بروز می‌کند وسوسه می‌شویم گوشی جدیدی تهیه کنیم، اجازه دهید به شما اطمینان دهم که راه‌هایی برای غلبه بر این مشکلات با راه‌حل‌های ساده وجود دارد. که این راه حل ها از بریک شدن گوشی های اندروید جلوگیری می کند.

مانند همیشه، ما در تلاش هستیم تا ساده ترین و موثرترین راه حل ها را ارائه دهیم. بنابراین در اینجا ما لیستی از مشکلات رایج اندروید و راه حل های موثر آنها را ارائه می دهیم.

این مطلب را هم ببینید
باید و نبایدهای اینستاگرام برای کار و تجارت

حافظه داخلی کم

آزاردهنده ترین پیام هایی که یک نفر دوست ندارد ببیند. این بدان معناست که باید عکس‌ها، برنامه‌ها و فایل‌های ناخواسته قدیمی را که در دستگاه مورد علاقه‌تان ذخیره کرده‌اید، رها کنید. اما قبل از اینکه دکمه حذف را فشار دهید تا حافظه را برای کارهای بیشتر افزایش دهید، آیا سعی کرده اید از این فایل ها در فضای ابری نسخه پشتیبان تهیه کنید؟ این گونه بریک شدن گوشی های اندروید نیز برایتان بی معنی می شود.

سرویس‌های ابری این روزها مانند Dropbox، Google Photos for Photos و Google Drive برای اسناد، راهی مناسب برای صرفه‌جویی در حافظه داخلی دستگاه شما هستند.

و اگر تلفن هوشمند اندرویدی شما امکان ذخیره سازی قابل تطبیق را فراهم می کند، می توانید حافظه خارجی را با حافظه داخلی ترکیب کنید، بنابراین منیفولدهای ذخیره سازی کلی را افزایش دهید.

اما همه گوشی‌های هوشمند دارای حافظه قابل ارتقا نیستند، بنابراین گزینه‌ها کمی محدود می‌شوند. اما نگران نباشید، همیشه یک راه حل دیگری نیز وجود دارد. می توانید برنامه های دیگری را نصب کنید.

می‌توان برنامه‌هایی مانند SD Maid را انتخاب کرد که به پاک کردن زباله های اضافی در تلفن همراه شما کمک می‌کند. و بهتر است به من اعتماد کنید، از میزان فضای خالی آن شگفت زده خواهید شد.

بریک شدن گوشی های اندروید

مشکلات ناشی از باتری

بدون شک باتری ستون فقرات یک گوشی هوشمند است. اگر مجبور باشید هر چند وقت یک بار گوشی را شارژ کنید، این گونه گوشی اندروید بسیار بسیار ضعیف می شود. اما همه چیز از دست نمی رود، با کمی دقت می توان عمر طولانی تری از باتری گوشی هوشمند ساخت. و هم چنین از بریک شدن گوشی های اندروید نیز جلوگیری کرد.

هر باتری تلفن مقدار ثابتی از عمر را دارا است. هر چه بیشتر گوشی خود را شارژ کنید، این چرخه ها از بین می روند و عمر کوتاه تر می شود. بنابراین، به شدت توصیه می شود که نگه داشتن شارژ بین 80٪ و 8٪، عمر باتری را تقریبا 200٪ افزایش می دهد.

و قبل از اینکه ادامه دهیم، اجازه دهید دوباره تاکید کنم که حذف برنامه واقعاً هیچ فایده ای ندارد. درعوض، می‌توانید روشنایی صفحه را کاهش دهید، اگر از تلفن همراه خود زیاد استفاده نمی‌کنید، دیتای خود را خاموش کنید یا به روزرسانی های برنامه خود را متوقف کنید. و اگر واقعاً نمی توانید این کارها را انجام دهید، می توانید اشتراک گذاری مکان را برای برنامه ها خاموش کنید. این گونه بریک شدن گوشی های اندروید را مشاهده نخواهید کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی هواوی p50 pro

گوشی شما به مرور کند می شود

چند سال بعد، یک گوشی اندرویدی نسخه بسیار کندتری از خودش است. اما به غیر از قدمت آن، کمک های زیادی از جانب ما وجود دارد که باعث کاهش سرعت گوشی می شود. یکی از این دلایل تعداد برنامه ها و انواع برنامه ها است.

مگر اینکه گوشی شما دارای آخرین پردازنده مانند SD 821 یا 835 و ظرفیت ذخیره سازی بالا باشد، حجم بالای غیرعادی برنامه ها دلیل اصلی کندی گوشی است. و همانطور که در اولین نکته ذکر شد، برنامه های سنگین مانند فیس بوک و گوگل کروم نیز می توانند سرعت گوشی ارزشمند شما را کاهش دهند. و باعث بریک شدن گوشی های اندروید شوند.

برنامه ها دانلود نمی شوند

برنامه‌هایی که از Play Store دانلود نمی‌شوند مطمئناً می‌توانند در ساعت‌های مورد نیاز یک اسپویل‌اسپورت بازی کنند. اغلب مقصر، مجموعه ای از حافظه پنهان فاسد است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تنظیمات برنامه بروید و داده های اضافی را پاک کنید.

یک جایگزین مطمئن دیگر پاک کردن تاریخچه فروشگاه Google Play است. به تنظیمات بروید و روی پاک کردن تاریخچه محلی ضربه بزنید.

و اگر موارد بالا جواب نداد، می‌توانید حساب پیش‌فرض گوگل مرتبط با گوشی را حذف کرده و دوباره آن را اضافه کنید تا مشکل حل شود.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد که بیشتر در رابطه با بریک شدن گوشی های اندروید صحبت شود، امیدواریم که مطالب برای شما مفید واقع شده باشد. دوستان عزیزی که دچار مشکل در گوشی های اندروید خود شده اند می توانند با ما تماس حاصل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *