مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش ارسال عکس با ایمیل

ارسال عکس با ایمیل

ایمیل یکی از سرویس های محبوب است که کاربران زیادی دارد. از طریق ایمیل امکان ارسال انواع فایل ها وجود دارد. اگر می خواهید نحوه ارسال عکس با ایمیل را یاد بگیرید در این بخش با ما همراه باشید.

ارسال عکس با ایمیل

در Gmail

اگر از کاربران Gmail هستید، برای ارسال عکس با جیمیل ابتدا وارد سایت آن و اکانت خود بشوید. سپس روی آیکن Compose در سمت چپ و بالای صفحه کلیک کنید. حال صفحه ایجاد ایمیل نمایش داده می شود. قسمت های Recipient و Subject را طبق نیاز به شکل معمول پر کنید. روی دکمه Attach files در کنار دکمه Send کلیک کنید. حال در پنجره جدید باید عکس مورد نظر را از کامپیوتر خود انتخاب کنید. برای انتخاب چند عکس Ctrl را نگه دارید. برای ارسال عکس در جیمیل در نهایت Open را بزنید. حال عکس به ایمیل شما پیوست و اضافه شده است. برای ارسال می توانید روی Send کلیک کرده و یا با تکرار این کار، فایل های دیگری را هم اضافه کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش استفاده از تم های مخفی ویندوز

Outlook

وارد اوت لوک شده و سپس روی New Message در بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید. بخش های Recipient, Subject و متن ایمیل را کامل کنید. روی دکمه Attach در بالای باکس کلیک کنید. در پنجره باز شده عکس مورد نظر خود را انتخاب کرده و Open را بزنید. در نهایت برای ارسال روی Send کلیک نمایید.

Yahoo Mail

در یاهو ایمیل روی دکمه Compose در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید. در صفحه باز شده بخش های To, Subject را طبق معمول کامل کنید. روی آیکن شبیه سنجاق کاغذ در کنار دکمه Send کلیک کنید. در پنجره باز شده، عکس های مورد نظر را انتخاب کرده و Open را بزنید. حال عکس های شما آپلود می شوند. منتظر بمانید تا فرایند به اتمام برسد. در نهایت Send را بزنید.

این مطلب را هم ببینید
3 روش رفع ارور Selection is locked در نرم افزار ورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *