آموزش و تکنیک های عکاسی, عکاسی و فیلم برداری

آموزش بهترین مدل‌های ژست عکس سلفی

بهترین مدل‌های ژست عکس سلفی

این روزها که شبکه‌های اجتماعی بیش از پیش محبوبیت پیدا کرده است، سرگرم کننده‌ترین موضوعی که می‌توان در آن به چشم دید، عکس‌های هنری و سلفی است. با وجود امکانات مطلوبی که در گوشی‌ها و دوربین‌های کنونی وجود دارد، عکس سلفی به شدت موردتوجه کاربرات شبکه‌های اجتماعی است. در این بخش می خواهیم بهترین مدل‌های ژست عکس سلفی را به شما عزیزان آموزش دهیم.

بهترین مدل‌های ژست عکس سلفی

ژست‌های سلفی نیم رُخ

غیر از ژست‌های سلفی از روبرو، ژست‌های نیم‌رُخ از متداول‌ترین ژست های سلفی هستند. ژست‌های نیم‌رُخ هم شامل چرخاندن سر به یک سمت و هم شامل پوشاندن قسمتی از چهره هستند.

سلفی در آینه

ژست سلفی در آینه از جمله ژست‌های خلاقانه محسوب می‌شود. انتخاب زاویه مناسب چالش اصلی این نوع ژست است. اینکه چه مقدار از شخص درون آینه باشد نیز به اندازه کادر و حتی شکل آینه بستگی دارد.

سلفی در سلفی!

برای این ژست لازم است از فرد دیگری بخواهید از شما در حال سلفی گرفتن عکس بگیرد. بهترین ژست برای این منظور این است که به دوربین نگاه نکنید.

این مطلب را هم ببینید
روش های کسب درآمد از عکاسی

ژست سر روی میز

این ژست هم می‌تواند بسیار زیبا باشد به شرطی که جهت تابش نور و نحوه قرار گرفتن دوربین گوشی با دقت بررسی شود. معمولاً باید چندین عکس بگیرید تا بهترین را انتخاب کنید.

ژست عکس سلفی در سفر

افرادی که معمولاً عکس پروفایل خود را زود به زود عوض می‌کنند از فرصت‌هایی مانند سفر رفتن به خوبی برای این منظور استفاده می‌کنند. سلفی با بناهای تاریخی و مشهور یا هنگام گشت و گذار در یک فضای خاص، جذابیت‌های بسیاری ایجاد می‌کند. نحوه پوشش  و پوزیشن بدن متناسب با مکان نکته کلیدی در این ژست است.

ژست متفکرانه

تقریباً همه ما این نوع ژست را حداقل یکبار تجربه کرده‌ایم. اگر می‌خواهید یک ژست جدی را به نمایش بگذارید آسان‌ترین راه ژست‌های متفکرانه هستند. کافی است دست خود را زیرچانه یا کنار صورت قرار داده و به دوربین یا بهتر از آن به دوردست خیره شوید. برای ایجاد حس دراماتیک بیشتر بصورت سیاه و سفید عکاسی کنید.

این مطلب را هم ببینید
انواع سبک های عکاسی مد و فشن را بشناسید

ژست‌های خنده‌دار

همه این نوع ژست‌ها را دوست دارند. حتی برای یکبار هم که شده آن را امتحان کنید و تاثیر آن را در بین دوستان خود ببینید. فضای مجازی مملو از این ژست‌هاست و می‌توانید الگوهای خوبی پیدا کنید.

ژست عکس سلفی دونفره

یک سلفی دونفره با یک دوست صمیمی، نشان‌دهنده روحیات شما می‌باشد. قرار دادن سرها در کنار هم حداکثر صمیمیت را القاء می‌کند. زست‌های دونفره دوقلوها بسیار خاص هستند.

ژست سلفی تولد و عروسی

مناسبت‌هایی مانند تولد یا جشن ازدواج، نامزدی و غیره فرصت مناسبی برای گرفتن عکس‌های سلفی هستند. از خلاقیت خود استفاده کنید و موضوع مناسبت را بخوبی نمایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *