ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش تبدیل فایل CDR به PDF بصورت آنلاین

تبدیل فایل CDR به PDF

فرمت CDR توسط مجموعه برنامه های Corel Draw ساخته شده و پسوند پیشفرض فایل های خروجی این برنامه است. این فرمت بیشتر برای فایل های گرافیکی و وکتور (Vector) مورد استفاده قرار می گیرد. در نرم افزار هایی از جمله Corel PaintShop Photo Pro یا حتی Adobe Illustrator نیز می توان این فرمت را مشاهده کرد. در این بخش قصد داریم روش های آنلاین تبدیل فایل CDR به PDF را به شما عزیزان آموزش دهیم.

روش های آنلاین تبدیل فایل CDR به PDF

سایت Convertio

از بهترین سایت های تبدیل فرمت ها میتوان به Convertio اشاره کرد. شما تقریبا هر فرمتی که مد نظرتان باشد میتوانید به دیگر فرمت ها تبدیل کنید. شما در استفاده از این وبسایت هیچگونه محدودیتی نخواهید داشت ولی برای آپلود فایل ها با سایز بیشتر از ۱۰۰ مگابایت، می بایست حتما ثبت نام کنید و همچنین در حالت رایگان فقط میتوانید به طور همزمان دو فایل را به دیگر فرمت ها تبدیل کنید. هزینه ثبت نام نیز در ۳ پلن ماهانه قرار گرفته است که متاسفانه در ایران استفاده از آنان به راحتی میسر نیست. شما در Convertio این امکان تبدیل فرمت های صدا، فرمت های ویدیو و تصویر، انواع فونت ها و کتاب های الکترونیکی را دارید. این سایت را میتوان از نظر طراحی ساخت و راحتی در هنگام تبدیل، جزو بهترین ها دانست.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل فایل PDF به پاورپوینت

سایت AConvert

از دیگر ابزار های تبدیل آنلاین CDR به PDF سایت AConvert است. شما در این سایت میتوانید بدون هیچ گونه محدودیتی، فایل های CDR خود را به PDF تبدیل کنید. این سایت از تمامی فرمت ها پشتیبانی میکند. از جمله ویژگی های خوب AConvert دارا بودن اپلیکیشن برای موبایل است که کار شما را در تبدیل فرمت CDR به PDF بسیار آسان تر میکند.

سایت Free File Convert

احتمالش بسیار زیاد است که حتی قبل از مطالعه این مطلب هم نام Free File Convert را شنیده باشید یا چند باری به آن سر زده باشید. از ابزار های رایگان برای تبدیل فرمت CRD به PDF که حتی برای تبدیل دیگر فرمت ها نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. از ویژگی اصلی Free File Convert میتوان به تمام رایگان بودن آن اشاره کرد. البته مزایای اضافی‌ای هم برای عضویت در نظر گرفته اند همانند دسترسی به فایل هایی که اخیرا به فرمت دیگری تبدیل کرده اید. البته برای ثبت نام هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین ابزارهای تعمیر فایل‌های خراب در ویندوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *