ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش تبدیل PDF به پاورپوینت بصورت آنلاین

تبدیل PDF به پاورپوینت بصورت آنلاین

برای تبدیل PDF به پاورپوینت بصورت آنلاین وبسایت های مختلفی ارائه شده است. مزیت استفاده از این وبسایت‌ها این است که از هر سه طریق کامپیوتر ، مک، گوشی اندروید و iOS امکان‌پذیر است و صرفا محدود به استفاده از سیستم خاصی نیست.

وبسایت های تبدیل PDF به پاورپوینت بصورت آنلاین

Smallpdf

از نکاتی که باعث شده است استفاده از این وبسایت تبدیل آنلاین در بین کاربران محبوبیت پیدا کند این است که Smallpdf با احترام به حریم شخصی افراد هیچ یک از فایل‌ها یا پرونده‌های شما را در سرور خود ذخیره نمی‌کند. همچنین تنها وبسایتی محسوب می‌شود که استفاده از آن کاملا رایگان است و علاوه بر این نیاز به نصب هیچ نرم‌افزاری بر روی سیستم خود ندارید.

Adobe Pro DC

این سایت به غیر از قابلیت تبدیل پی دی اف به پاورپوینت، ویژگی‌های دیگری را اعم از امضای الکترونیکی، به اشتراک‌گذاری فایل‌ها و تبدیل فایل‌ها به فرمت‌های مختلف را نیز شامل می‌شود. لازم به ذکر است که استفاده از این وبسایت فقط برای 7 روز ابتدائی رایگان است.

این مطلب را هم ببینید
بازیابی فایل پاورپوینت ذخیره نشده با 3 روش

PDF2GO

با استفاده از وبسایت PDF2GO رایگان به راحتی می‌توانید فایل‌های PDF را به پاورپوینت و یا هر فرمت دیگری تبدیل کنید.

PDFConverter

مزیتی که این سایت نسبت به وبسایت‌های دیگر دارا است این است که برای تبدیل فایل به فرمت‌های مختلف نیازی به وارد کردن ایمیل و مشخصات خود ندارید.

LightPDF

یکی از وبسایت‌های رایگان تبدیل پی دی اف به فرمت‌های مختلف است که می‌توانید به سهولت از آن استفاده کنید.

ILovePDF

راحتی سرعت انجام کار این سایت همانند سایت Smallpdf است که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم. البته ناگفته نماند که صرفا برای 15 روز ابتدائی استفاده از این وبسایت رایگان است. فقط کافی است وارد سایت شده و گزینه PDF to Powerpoint را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *