اخبار تکنولوژی

اولین رندر اپل واچ سری 8 با طراحی مشابه نسل قبل منتشر شد

اپل واچ سری 8

یکی از مهم ترین لوازم جانبی که هر کاربر اپل باید آن ها را داشته باشد، اپل واچ است. اپل واچ نه تنها یکی از تجهیزات مهم و متصل به تلفن های هوشمند است، بلکه به عنوان یک اکسسوری زیبا و جذاب به حساب می آید. خبری که به تازگی منتشر شده است، این که اولین رندرهای اپل واچ سری 8 با یک طراحی مشابه نسل قبل منتشر شد. در ادامه این مقاله می خواهیم راجع به این موضوع صحبت کنیم.

بررسی اپل واچ سری 8

مگر می شود کاربر آیفون باشید ولی لوازم جانبی آن اعم از ساعت هوشمند یا همان اپل واچ معروف را نداشته باشید.؟ در اصل کسانی که مخاطبین آیفون هستند، تنها یک کاربران ساده نیستند. آن ها طرفداران دو آتیشه ای هستند که به روزترین تجهیرات آیفون را از آن خود می کنند تا بتوانند. همانند مد روز با این کمپانی حرکت کنند. در این راستا می توان گفت که ساعت های. اپل واچ یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند در کل جهان هستند. که کاربران زیادی جذب ان شده اند. مدت ها بود که مخاطبین آیفون منتظر یک رونمایی جذاب از سری جدید اپل واچ بودند تا اینکه کمپانی اپل .با ارائه یک خبر منتشر کرد که اولین رندر اپل واچ در سری 8 منتشر شده است.

همانطور که ذکر شد، این ساعت هوشمند. در یک تکنولوژی به روز منتشر شده، ولی متاسفانه طراحی شبیه به نسل قبلی دارد. البته کاربران آیفون اپل واچ را به دلیل طراحی یکسان و خاص آن دوست دارند که باعث شده تا این ساعت هوشمند به نام اپل واچ شهرت پیدا کند. در غیر این صورت اگر قرار باشد در طراحی آن نیز تغییر ایجاد شود، اپل واچ دیگر اپل واچ نمی شود. پس شاید این ساعت هوشمند معروفیت خودش را مدیون طراحی جذابش باشد.

البته مشخصات فنی و به روز آن نیز بی تاثیر نیست. و اکنون که اپل واچ سری 8 قرار است منتشر شود، دیگر نفسی برای مخاطبین باقی نخواهد ماند. این برند بار دیگر با تولید ساعت های هوشمند سری 8 نبض بازار فناوری را به صدا در آورد که این برای مخاطبین بسیار هیجان انگیز بود. در ادامه با مشخصات این ساعت هوشمند
آشنا شویم.

این مطلب را هم ببینید
اپل هم تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت

مشخصات اپل واچ سری 8

در ابتدا باید یگویم که هنوز اطلاعات دقیق و کاملی راجع به اپل واچ سری 8 منتشر نشده است. ولی تنها چیزی که می دانیم این است که رندر سری 8 این اپل واچ از روی تصاویر و فایل های CAD طراحی و ساخته شده است و سپس خبر آن. توسط یک منبع معتبر به نام Leaks Apple pro وارد اینترنت شده .و سپس در دسترس افراد قرار گرفته است. این خبر نشان دهنده این است که قرار نیست منتظر. یک تغییر اساسی در ظاهر این ساعت هوشمند پر طرفدار باشیم.، ولی از طرفی تغییرات جزئی در آن به کار برده شده است. البته لازم است بدانید تنها تغییری که به صورت چشم گیر در سری 8 به راحتی ملاحظه می شود، وجود شکاف دومی است که برای بلندگو به کار برده می شود.

همچنین، رنگی که در طراحی آن به کار برده شده است،. یک رنگ خاص سبز روشن شبیه آیپد ایر خواهد بود که متاسفانه این رنگ به .کار رفته با الهام از چیزی که در گزارش ها آمده است صورت نگرفته است. البته باز هم باید بگویم. که هنوز گزارش های دقیقی به دستمان نرسیده است. و ممکن است تا لحظه اخر. شاهد تغییرات دیگری باشیم. از آنجایی که کمپانی اپل. همیشه مخاطبین و طرفداران خود را با ارائه یک محصول جدید. و ایده آل با تغییرات اساسی سوپرایز کرده است.، در این حیطه نیز طرفداران منتظر یک طراحی جدید و قابل توجه تری بودند ولی این سبک .از طراحی قدیمی برای آن ها کمی نا امیدکننده به نظر می رسد.

اپل واچ سری 8

اپل واچ سری 8 چه تاریخی عرضه می شود؟

بعد از این داستان، یکی از پرتکرارترین سوال ها در صفحات جستجوگر، تاریخ دقیق زمان عرضه اپل واچ جدید می باشد. به این صورت باید به شما طرفداران عزیز بگویم که هنوز تاریخ و زمان دقیقی برای رونمایی و عرضه این محصول جذاب و پرطرفدار منتشر نشده است.

این مطلب را هم ببینید
رونمایی اپل از چیپ قدرتمند M1 ultra

ولی با توجه به شایعاتی به گوش رسیده،. در پاییز سال آینده کمپانی اپل از این محصول .خود رونمایی می کند. البته امیدواریم که این خبر صحت. داشته باشد و تغییری نکند. این اتفاق برای رونمایی از ساعت .هوشمند اپل واچ سری 8 دقیقا مانند اتفاقی بود که سال گذشته. برای ساعت هوشمند سری 7 اپل افتاد.

در حالی که مخاطبین انتظار یک ساعت جذاب با لبه های تخت را داشتند.، اپل در عین ناباوری طراحی شبیه به نسل های قبل. تر را عرضه کرد. البته لازم است بدانید شایعاتی وجود دارد که می گوید این طراحی ممکن است. به سال بعد موکول شود و یا اصلا از برنامه طراحی های اپل خارج شود. با این وجود نباید به. این شایعات دامن زد زیرا از صحت هیچ یک از این خبرها مطمئن نیستیم و انشالله .در ماه های آینده با خبرهایی جدیدی رو به رو خواهیم شد. حال این خبرها می توانند ما را سوپرایز و یا ناامید کنند. تنها باید صبر داشته باشیم.

قیمت اپل واچ سری 8

با توجه به اینکه مدت زمان کمی می گذرد که این اطلاعات راجع به اپل واچ سری 8 منتشر شده است، هنوز قیمیت بابت این ساعت هوشمند از طرف کمپانی در نظر گرفته نشده است. به این ترتیب اپل هر قیمتی را که برای این محصول در نظر بگیرد، باز هم برای طرفداران دو آتیشه ان فرقی ندارد زیرا اپل به روزترین ها را عرضه می کند.

نتیجه گیری

برای داشتن بهترین ها، باید صبر و حوصله زیادی را خرج داد. شما نیز اگر دوست دارید که صاحب به روزترین ساعت هوشمند دنیا شوید، باید تا مدت زمان دقیق عرضه این محصول صبر کنید. اپل واچ ها نه تنها یک ساعت هوشمند منحصر به فرد هستند، بلکه یک اکسسوری فوق العاده خوش دست و لاکچری به حساب می آیند که نباید فرصت داشتن آن را از دست داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *