اخبار تکنولوژی

ایرباد بیسیم و ضدآب Elite Active 75t جبرا معرفی شد

ایرباد بیسیم و ضدآب

نمایشگاه CES 2020 آغاز شده و برندهای زیادی از سراسر جهان در این نمایشگاه شرکت کرده اند تا محصولات جدید خود را معرفی کنند. جبرا نیز از این ماجرا دور نبوده و ایرباد بیسیم و ضدآب Elite Active 75t را معرفی کرده است. در واقع جبرا به عنوان یکی از برترین برندهای تولیدکننده هدست ها و هدفون ها در جهان ، با معرفی مجموعه محصولات جدید خود در طی نمایشگاه، سعی بر آن دارد تا جایگاه خود را در این زمینه حفظ نماید.

ایرباد بیسیم و ضدآب Elite Active 75t جبرا

Elite Active 75t نسبت به نسل پیشین خود یعنی Elite Active 65t تغییرات چشمگیری داشته است. این ایرباد قرار است از فوریه‌ی سال جاری با قیمت ۱۹۹ دلار به بازارها عرضه شود. طراحی این ایرباد متفاوت تر بوده و اندازه کوچکتری دارد. طراحی ارگونومیک‌تر، دوام بهتر و شارژدهی بیشتر از دیگر برتری های ایرباد جدید جبرا نسبت به نسل قبلی آن است.

همانطور که گفته شد این ایرباد کاملا ارگونومیک بوده و به راحتی در گوش جای می گیرد. اگرچه هنوز فرصت آزمایش تمامی قابلیت‌های محصول جدید جبرا فراهم نشده است، در بررسی‌های اولیه می‌توان کیفیت صدا را در آن‌ها تأیید کرد. البته حجم باس Elite Active 75t کمتر از Elite 75t به‌ نظر می‌رسد. Elite Active 75t طراحی مشابه Elite 75t با اندازه های کوچکتر دارد. بخش تماس با گوش نیز از پوشش متفاوتی برخوردار است. پوشش جدید به‌ احتمال زیاد به‌ خاطر بهبود مقاومت ایرباد دربرابر نفوذ آب و گرد‌ و‌ غبار اعمال شد. لازم به ذکر است که این محصول دارای گواهینامه‌ی IP57 می باشد.

این مطلب را هم ببینید
رندرها و مشخصات ساعت هوشمند موتو واچ 100 فاش شد

ایرباد بیسیم و ضدآب

جبرا همچنین ادعا می‌کند پوش جدید جای‌گیری راحت‌ تر را برای ایرباد سال ۲۰۲۰ به‌ همراه دارد. شارژدهی ۷/۵ ساعته از دیگر ویژگی های این محصول است که نسبت به نسل قبلی دچار بهبود شده است. با استفاده از جعبه‌ی شارژ ایرباد، می‌توان زمان استفاده از آن را به ۲۸ ساعت افزایش داد و Elite 75t نیز از همین قابلیت بهره می‌برد. اگرچه شارژدهی ایرباد جدید جبرا رضایت‌بخش به‌نظر می‌رسد، هنوز درمقایسه‌با شارژدهی بسیار بیشتر ۱۰ ساعته و حتی بیشتر برخی از ایربادهای امروزی، ضعف محسوب می‌شود.

این ایرباد به دکمه های مختلف برای عملکردهایی از جمله الگوهای فشاردادن دکمه‌ها، انواع کنترل‌های تماس، دسترسی به دستیار صوتی، کنترل موسیقی و بلندی صدا مجهز شده است. شرکت سازنده برای نسخه‌ی ۲۰۲۰ ایرباد خود اپلیکیشن کاربردی جدیدی نیز منتشر می‌کند که قابلیت‌های MyControl و MySound را دارد. اپلیکیشن مذکور در فصل دوم سال جاری منتشر خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور CB342CKC OmegaLine ایسر معرفی شد

با استفاده از MyControl کاربران می توانند دکمه های ایرباد را سفارشی سازی کنند. قابلیت MySound نیز از تعدادی از میکروفن‌‌های چهارگانه‌ی Elite Active 75t برای تنظیم و شخصی‌سازی و کالیبره‌کردن پروفایل صدا بسته به شنوایی کاربر استفاده می‌کند. برای فرایند کالیبراسیون، از تعدادی صدای بیپ کوتاه و کنترل صدای دلخواه کاربر استفاده می‌شود.

ایرباد بیسیم و ضدآب جبرا در شش رنگ Navy ،Vopper Black ،Titanium Black ،Grey ،Sienna و Mint به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *