اخبار تکنولوژی

پاوربانک ۴۴۴۰۰ میلی وات ساعتی موفی معرفی شد

پاوربانک ۴۴۴۰۰ میلی وات

اگر به دنیای پاوربانک ها وارد شوید، قطعا نام کمپانی مشهور و بنام موفی را خواهید شنید؛ چرا که این برند خوشنام سابقه خوبی در عرضه پاوربانک های باکیفیت دارد. پاوربانک ۴۴۴۰۰ میلی وات ساعتی موفی ، محصول جدید این برند است که علاوه بر شارژ بی سیم موبایل، در صورت خالی شدن شارژ باتری ماشین هم به دادتان می رسد.

پاوربانک ۴۴۴۰۰ میلی وات ساعتی موفی

نام این پاوربانک Powerstation Go می باشد. این پاوربانک در واقع یک باتری پرتابل است که از استاندارد Qi برای شارژ بی سیم گجت ها پشتیانی می کند. Powerstation Go دارای یک خروجی ۶۵ واتی AC و دو پورت شارژ USB-A است. از خروجی ۶۵ واتی می توان برای شارژ لپتاپ و گجت های دیگر استفاده کرد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد محصول جدید موفی، بهره بری از دو کابل ۳۵ سانتی جامپ استارت است که از طریق پورت EC5 به باتری متصل می شوند. مشکل اصلی این کابل ها آن است که انحصاری بوده و تنها با همین محصول سازگاری دارند.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور گیمینگ Acer Predator CG437K معرفی شد

همانطور که در ابتدای این مطلب گفته شد، پاوربانک ۴۴۴۰۰ میلی وات موفی می تواند برای راه ندازی باتری خودرو نیز مورد استفاده قرار گیرد، یعنی زمانی که باتری خودرو تخلیه شده و برای راه اندازی به شوک نیاز دارد. در این مواقع به جای باتری به باتری و دیگر روش های سنتی به آسانی کابل های Powerstation Go را به باتری ماشین متصل کرده و آنرا روشن می کنید.

این پاوربانک حدود 9 ساعت زمان برای شارژ نیاز دارد و برای جامپ استارت باتری ماشین هم باید بیش از ۵۰ درصد شارژ داشته باشد. جالب است دانید که این دستگاه به معیارهای امنیتی برای جلوگیری از حوادث ناشی از شوک الکتریکی نیز مجهز شده است. زمان زیادیست که باتری های پرتابل با قابلیت جامپ استارت ماشین در بازار موجود هستند و طبیعی است که برند موفی، به عنوان یکی از بهترین های دنیای باتری و پاوربانک ، چنین محصولی را ارائه کند.

این مطلب را هم ببینید
آپدیت جدید تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *