معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

بررسی تبلت M7 لنوو

تبلت M7 لنوو

لنوو یک شرکت تکنولوژی چند ملیتی چینی است که دفاتر اصلی آن در پکن چین و کارولینای شمالی آمریکا واقع شده است. این شرکت در زمینه‌ی طراحی، تولید و توسعه‌ی کامپیوتر های شخصی، تبلت، گوشی هوشمند، سرور و تلویزیون‌های هوشمند فعالیت می‌کند. نوت بوک های این شرکت از محبوبیت بالایی برخوردار است. تبلت M7 لنوو یکی از محصولات باکیفیت این برند بوده که از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است.

تبلت M7 لنوو

طراحی ظاهری

این محصول از بدنه‌ای آلومینیومی سود می‌برد و در رنگ مشکی زیبایی به نام Onyx black طراحی شده است. وزن این محصول 236 گرم بوده و ضخامت آن نیز 8.25 میلی‌متر است. با این حساب به نظر می‌رسد که تبلت لنوو مدل M7 ظاهری زیباتر و لوکس‌تر از قیمتش دارد. در سمت راست بدنه این محصول دکمه‌های صدا مشاهده می‌شوند و همچنین یک درگاه کارت میکرو SD هم در سمت چپ بدنه قرار دارد.

این مطلب را هم ببینید
نحوه محافظت از اپل آیدی

نمایشگر

این تبلت از یک نمایشگر 7 اینچی LCD IPS سود می‌برد. ویژگی IPS یکی از فناوری‌های نمایشگرهای LCD است که برخورداری از آن در یک نمایشگر بدین معنا است که کاربر شاهد زاویه دید بهتر و کیفیت تصویر بالاتر نیز خواهد بود. خوب است بدانید که وضوح نمایشگر تبلت لنوو M7 معادل 600×1024 پیکسل بوده و نسبت نمایشگر به بدنه هم در آن 76.04 درصد است.

دوربین تبلت

متاسفانه در بخش دوربین این تبلت دستاورد خیلی چشمگیری ندارد. البته با توجه به قیمت اقتصادی آن نیز چنین ویژگی دور از انتظار نخواهد بود. در واقع در تبلت لنوو M7 ما شاهد یک دوربین 2 مگاپیکسلی هم در بخش دوربین اصلی و هم در بخش دوربین سلفی خواهیم بود. با این حساب تنها می‌تواند ویدیوهای 720 پیکسلی 30 فریم در ثانیه را ضبط کند. بنابراین نباید انتظار کیفیت بالایی را از دوربین این تبلت داشته باشیم. البته این ویژگی برای کاربرانی که طرفدار عکاسی با تبلت نیستند و برای اهداف دیگری از این دستگاه استفاده می‌کنند، می‌تواند قابل چشم پوشی باشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین برنامه های رایگان ساخت میم برای اندروید

باتری

این محصول از یک باتری 3590 میلی‌آمپری نیز سود می‌برد که با توجه به سخت افزار ضعیفی که دارد طول عمر قابل قبولی نیز خواهد داشت. البته اگر احساس می‌کنید که این تبلت یا سایر دستگاه‌های هوشمندتان آن طور که باید از طول عمر باتری خوبی برخوردار نیستند می‌توانید یک پاوربانک همیشه همراه خود داشته باشید تا در مواقعی که به برق شهری دسترسی ندارید، دستگاه‌های خود را شارژ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *