بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بهترین بازی های اکشن اول شخص اندروید را بشناسید

بهترین بازی های اکشن اول شخص اندروید

بازی های اکشن از محبوبیت بالایی در میان گیمرها برخوردار می باشند. خصوصا سبک اکشن اول شخص که از قدیمی‌ترین سبک‌های بازی‌های ویدیویی است. با گسترش تلفن های همراه ، بازی های زیادی نیز برای این پلفترم ارائه شد. اگر می خواهید بهترین بازی های اکشن اول شخص اندروید را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

معرفی بهترین بازی های اکشن اول شخص اندروید

Bullet Force

اگر از طرفداران کال آف دیوتی و به ویژه نسخه چهارم آن هستید و با قسمت آنلاین و چند نفره آن خاطرات خوبی دارید، Bullet Force می‌تواند به سرعت شما را مجذوب خود کند. این بازی هر آن چیزی را که یک بازی اکشن اول شخص آنلاین باید داشته باشد، در خود دارد بدون اینکه با آیتم‌‌ها و ویژگی‌‌های زائد شما را گیج و سردرگم کند. همه چیز در Bullet Force در ساده‌ترین شکل اما به زیبایی هر چه تمام طراحی شده‌اند تا به سرعت وارد بازی شده و از انجام دادن آن لذت ببرید.

گیم‌پلی بازی کاملاً روان و در حد بازی‌‌های کنسولی است و گرافیک آن هم با وجود اینکه جزئیات زیادی ندارد اما کاملاً زیبا و قابل قبول است. در Bullet Force کلیدهای کنترل لمسی به صورت پیش فرض در بهترین جای ممکن قرار گرفته‌اند و به سرعت می‌توانید به آن‌ها عادت کنید. دسترسی به سلاح‌ها، پرک‌ها و … نیز به ساده‌ترین شکل ممکن قابل انجام است و البته باید به نقشه بازی هم اشاره کنیم که به صورت مینی مپ در گوشه بالای صفحه نمایش داده شده و شما را در پیدا کردن مکان دشمن‌ها یاری می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی sword hunter

Deus Ex: The Fall

تمامی عناوین این سری به صورت اکشن اول شخص طراحی شده‌اند که البته در برخی نسخه‌ها مانند همین Deus Ex: The Fall، زاویه دوربین در هنگام کاورگیری به صورت سوم شخص تبدیل می‌شود تا بازیکن دید بهترین نسبت به محیط اطراف داشته باشد. دنیایی که عناوین دئوس اکس پیش روی گیمرها قرار می‌دهند همواره بزرگ و پر از جزئیات بوده و Deus Ex: The Fall هم با وجود اینکه به پای نسخه‌های کنسولی نمی‌رسد اما به عنوان یک بازی موبایلی، بسیار بزرگ و پرجزئیات است.

Neon Shadow

حس و حالی که بازی‌های هیلو دارند، تقریباً‌ در هیچ بازی اول شخص دیگری قابل مشاهده نیست و مبارزه با بیگانگان فضایی در این بازی‌ها به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی شده است. از طرف دیگر، سری بازی‌های دوم (DOOM) و ولفنشتاین (Wolfenstein) هم از برترین بازی‌های اکشن اول شخص تاریخ محسوب می‌شوند که طرفداران بیشماری دارند. حال، اگر همه این بازی‌ها را با هم ترکیب کنید و یک بازی موبایلی بسازید، نتیجه کار چیزی شبیه به Neon Shadow خواهد بود!

این مطلب را هم ببینید
دو باندل جدید برای ایکس باکس سری ایکس معرفی شد

Contract Killer: Sniper

کلاس اسنایپر یا تک تیرانداز یکی از محبوب‌ترین کلاس‌ها در بازی‌های اول شخص محسوب می‌شود و گیمرهای زیادی به استفاده از سلاح‌های دوربین‌دار علاقه‌مند هستند. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید، پیشنهاد می‌کنیم Contract Killer: Sniper را هم روی گوشی خود نصب کرده و در اوقات فراغت خود به انجام مأموریت‌های بازی بپردازید. این بازی ساخته کمپانی خوشنام و معروف Glu Mobile است که همواره به ساخت بازی‌هایی زیبا و گرافیکی با حجم کم مشهور بوده است.

1 دیدگاه در “بهترین بازی های اکشن اول شخص اندروید را بشناسید

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *