مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین نرم افزارهای ساخت گیف را بشناسید

نرم افزارهای ساخت گیف

اگر یک عکس گویای هزار کلمه است، پس یک انیمیشن گیف GIF متحرک احتمالا گویای ۱۰،۰۰۰ کلمه است. یا شاید ۵۰،۰۰۰؟هم اکنون برنامه یا اپلیکیشن‌های متعددی به منظور ساخت رایگان تصاویر متحرک گیف (GIF)  موجود است. در این بخش می خواهیم بهترین نرم افزارهای ساخت گیف را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین نرم افزارهای ساخت گیف

GIF Toaster

این اپلیکیشن رایگان شما را قادر می‌سازد تا تنها با چند لمس ساده در گوشی موبایلتان گیف‌هایی را که دوست دارید بسازید. این اپلیکیشن امکان برش تصاویر را دارد و می‌توانید در انتخاب تصاویر دلخواهتان برای ساخت گیف، تصاویری را که مورد نظرتان است کراپ کنید. به یاد داشته باشید مثل همه اپلیکیشن‌های دیگر، برای استفاده از این برنامه بایستی اجازه دسترسی برنامه را به تصاویر موجود در موبایلتان بدهید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش بازیابی رمز عبور در ویندوز 10

Giphy Cam

با استفاده از این برنامه به فردی خلاق و هنرمند تبدیل شوید. برای استفاده از آن کافی است ویدئویی را که ضبط کرده‌اید با اضافه کردن فیلترها و افکت‌هایی که در نظر دارید وارد برنامه کرده و با دریافت گیف دلخواهتان آن را به سادگی با هر کسی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید.

GIF Me

این برنامه ساده که کار با آن نیز بسیار راحت است، هم برای کاربران اندروید و هم کاربران iOS قابل نصب و استفاده است. می‌توانید از ویدئو یا مجموعه تصاویر به دلخواه برای ساخت گیف در آن استفاده کنید. از جمله ابزارهایی که در این اپلیکیشن در اختیار شما قرار داده شده‌اند امکان تنظیم سرعت پخش گیف، امکان اضافه کردن متن یا استیکر به گیف، اعمال فیلترهای دلخواه و بسیاری موارد دیگر است. گیف‌‌هایی را که با استفاده از این برنامه ساخته‌اید براحتی می‌توانید با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش اتصال موس و کیبورد به گوشی اندرویدی

Video to GIF – GIF Maker

اگر در ساخت گیف بیشتر از ویدئو استفاده می‌کنید، این اپلیکیشن iOS مناسب شماست. برنامه قابلیت استفاده از هر ویدئویی موجود در حافظه اصلی و یا فضای ابری را دارد و می‌تواند هر ویدئویی را بلافاصله به گیف تبدیل کند. با وجود اینکه تمرکز برنامه بیشتر روی استفاده از ویدئوهاست، می‌توانید از تصاویر نیز برای ساخت گیف در این اپلیکیشن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *