مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین اسپیکرهای ضد آب بلوتوثی 2020 را بشناسید

بهترین اسپیکرهای ضد آب بلوتوثی 2020

در سال جاری، اسپیکرهای ضد آب گوناگونی ارائه شده‌اند که با قیمت‌های متفاوت قابل تهیه هستند. اسپیکرهای ضد آب به گونه‌ای ساخته شده‌اند که بتوانند در مقابل پاشیده شدن آب روی آن‌ها مقاوم باشند. بنابراین شما می‌توانید از موسیقی مورد عقاله‌ی خود در کنار دریا و یا استخر لذت ببرید و ابدا نگران خراب شدن اسپیکر خود نباشید. پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا با بهترین اسپیکرهای ضد آب بلوتوثی 2020 آشنا شوید.

بهترین اسپیکرهای ضد آب بلوتوثی 2020

اسپیکر Ultimate Ears Blast

بهترین اسپیکرهای ضد آب بلوتوثی 2020

کمپانی سازنده این محصول در ساخت اسپیکرهای مقاوم در برابر آب و گرد و غبار بسیار شهرت دارد. این بلندگو از سه سال پیش به عنوان برترین اسپیکر بلوتوثی انتخاب شده و کماکان در صدر لیست قرار داد. شما با خرید آن به بیشتر قابلیت‌های مورد نیاز با کیفیت بالا دسترسی خواهید داشت. صدای نرم و با کیفیت، عمر باتری بالای 12 ساعته و پشتیبانی صوتی از طریق الکسا، تا زمانی که به Wi-Fi متصل شده‌اید و در نهایت ضد آب بودن از ویژگی‌های این اسپیکر است.

این مطلب را هم ببینید
چگونه با هدفون از طرزکار گوگل اسیستنت استفاده کنیم؟

اسپیکر Ultimate Ears Wonderboom

این محصول از کیفیت صدای بهتر، عمر باتری بالا و مقاومت در برابر آب با گواهی IP67 برخوردار است و صدا را به صورت 360 درجه پخش می‌کند. طراحی جمع و جور و شناور ماندن آن بر روی آب ، از دیگر ویژگی های محصول مذکور است.

اسپیکر Braven Reite Elite

بهترین اسپیکرهای ضد آب بلوتوثی 2020

این اسپیکر فوق العاده با دوام است و دارای چهار بخش تقویت شده برای بند آویز است و برای تنظیم EQ یک برنامه موبایل را در خود جای داده است.

اسپیکر JBL Charge 3

اسپیکر جی بی ال Charge 3 جدیدترین نسخه در سری Charge نیست، اما با این قیمت قابلیت‌های خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویژگی‌های اسپیکر Charge 3 شامل عملکرد و کیفیت خوب صدا، کیفیت ساخت بالا، مقاومت در برابر آب با گواهی IPX7 و 20 ساعت زمان پخش در هر بار شارژ است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین CPU ها برای گیمینگ در سال 2021

اسپیکر Soundboks 2

بهترین اسپیکرهای ضد آب بلوتوثی 2020

این اسپیکر را نمی توان کاملا ضد آب دانست؛ به آن صورت که درون وان و یا استخر قرار گیرد. اما ضد آب و ضد باران بوده و وزن آن سنگین است. Soundboks با داشتن 40 ساعت باتری می‌تواند تا ساعت‌ها برای شما موسیقی پخش کند. بدنه آن دارای آلومینیوم ضد خش است که آن را در برای ضربه حفظ می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *