اخبار بازی, بازی و سرگرمی

تاریخ انتشار بازی Gran Turismo 7 برای PS5 مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Gran Turismo 7 برای PS5

Gran Turismo 7 را می توان به عنوان یکی از بهترین بازی های سری ریسینگ در طول تاریخ معرفی کرد. با نزدیک شدن به عرضه جهانی کنسول PS5 ، خبرهای زیادی در خصوص انتشار این بازی برای نسل جدید کنسول بازی سونی به گوش می رسد. با توجه به آخرین تبلیغات مربوط به این بازی محبوب ، بننظر می رسد تاریخ انتشار بازی Gran Turismo 7 برای PS5 لو رفته است.

تاریخ انتشار بازی Gran Turismo 7 برای PS5

نسخه‌ قبلی این مجموعه در سال 2017 برای کنسول PS4 منتشر شد و همچنین همه نسخه‌های Gran Turismo برای تمامی کنسول‌های PlayStation قابل بازی بوده‌اند. فروش کلی فرنچایز Gran Turismo از سری بازی‌های AAA مانند Uncharted و God of War بیشتر بوده و همین امر باعث شده این بازی یکی از موفق‌ترین بازی‌های برند پلی‌استیشن نام‌گذاری شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Titanfall 2

با منتشر شدن کنسول PS5 در اواخر همین ماه و پس از فاصله 4 ساله برای بازی کردن این بازی، طرفداران این سری بازی اتومبیلرانی بسیار مشتاق‌اند که بدانند چه زمانی می‌توانند به‌سراغ این بازی پرهیجان بروند. شرکت سونی اعلام کرد که جدیدترین نسخه این بازی بسیار مشابه رانندگی با یک ماشین واقعی است؛ بطوریکه با فشردن دکمه‌ها دقیقا تفاوت بین ترمز کردن و گاز دادن را احساس می‌کنید.

همچنین سونی افزود که سرعت لود و بارگیری بالای صفحه و صداگذاری سه‌بعدی، بدون شک این بازی را به بهترین بازی در سبک خودش برای کنسول PS5 تبدیل خواهد کرد. ناشران Gran Tursimo 7 اعلام کردند که پس از منتشر شدن، به بازیکنان اطمینان می‌دهند که این بازی شما را تا حد باورنکردنی در دنیای مسابقه با ماشین تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد. خبر لو رفتن آن در یکی از تبلیغات مرتبط با همین بازی بوده که در سمت چپ صفحه بصورت خیلی ریز نوشته شده:

انتشار بازی Gran Turismo 7 برای نیم‌سال اول 2021 برنامه‌ریزی شده است.

از آنجایی که هیچ منبع رسمی از جمله ناشران بازی Gran Turismo 7 یعنی PolyPhony Digital یا Sony  تاکنون این شایعه را تایید نکردند؛ تاریخ دقیق انتشار این بازی مورد انتظار مشخص نیست.

این مطلب را هم ببینید
درباره ی بازی Death stranding

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *