مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

تبلت لنوو Tab P11 معرفی شد

تبلت لنوو Tab P11

شرکت چینی و چند ملیتی لنوو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کامپیوتر و تجهیزات دیجیتال در دنیا شناخته می‌شود. این برند خوشنام در ارائه تبلت های مقرون به صرفه مهارت خاصی دارد. تبلت لنوو Tab P11 محصول جدیدی از این کمپانی بوده که به تازگی معرفی شده و نسخه اقتصادی تبلت Tab P11 Pro محسوب می‌شود که در ماه آگوست 2020 و با قیمت 500 دلار معرفی شده بود.

تبلت لنوو Tab P11

تبلت Tab P11 با پشتیبانی از همان مجموعه لوازم جانبی مدل Tab P11 PRo شامل Keyboard Pack و Precision Pen 2 عرضه خواهد شد که البته این لوازم جانبی به صورت جداگانه به فروش می‌رسند. صفحه نمایش IPS تبلت Tab P11 یازده اینچ قطر دارد و دارای رزولوشن 2K (2000×1200) است. ضمناً پنل IPS این تبلت که تنها 0.5 اینچ از مدل Pro کوچکتر است، 400 نیت روشنایی دارد و از یک فناوری یکپارچه مراقبت از چشم با تأییدیه TÜV Rheinland بهره می‌برد. این فناوری با کاهش نور آبی مضر، خستگی چشم‌ها را کاهش می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
افزایش سرعت اینترنت خانگی به ۱۶مگابیت‌برثانیه به دستور جهرمی

قدرت پردازشی تبلت Tab P11 را تراشه اسنپدراگون 662 که مجهز به مودم داخلی LTE است، بر عهده دارد. حافظه رم ارائه شده برای این محصول حداکثر 6 گیگابایت است و با 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. این محصول دارای دوربین پشتی تکی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی‌های جذاب تبلت اقتصادی لنوو می‌توان به باتری 7500 میلی‌آمپرساعت، شارژر 20 وات از نوع USB-C، ارتباط Wi-Fi 6، شکاف میکرو اس دی، بلوتوث 5.1، گواهی شبکه نتفیلیکس در زمینه ارائه محتوای HD، بلندگوهای چهارگانه و پشتیبانی از صدای Dolby Atmos اشاره کرد.

تبلت جدید لنوو اندروید 10 را اجرا می‌کند و از «حالت اختصاصی کودکان» گوگل پشتیبانی می‌کند. نسخه جدید حالت کودکان دارای برنامه‌ها، کتاب‌ها و فیلم‌های متنوعی است که به یادگیری و سرگرم شدن کودکان زیر 9 سال کمک می‌کند. با شیوع بیماری کرونا و افزایش دورکاری در میان افراد، Lenovo تلاش می‌کند تا تبلت Tab P11 را به مشتریانی که به دنبال یک دفتر کار قابل حمل در منزل هستند، بفروشد. در همین راستا لنوو برای گسترش قابلیت‌های کاربردی تبلت خود تعدادی لوازم جانبی اضافی ارائه کرده است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش اجرای بهتر بازی ها در لپ تاپ

لنوو برای تبلت‌های سری Tab P11 کیبورد فوق‌العاده نازک و مجهز به Trackpad داخلی را عرضه کرده است؛ این کیبورد از اتصال مغناطیسی 4 پین برای نصب تبلت بهره می‌برد. در کنار این کیبورد قلم Precision Pen 2 لنوو به فروش می‌رسد که قادر به حس کردن شیب و فشار وارده بر روی سطح تبلت است. داک شارژ Smart Charging Station 2 امکان شارژ تبلت و تماشای فیلم بدون استفاده از دست را فراهم می‌کند. همچنین کاور محافظ جدید Folio لنوو دستگاه را در حین جا‌به‌جایی محافظت می‌کند.

در آخر لازم به ذکر است، فروش تبلت Lenovo Tab P11 با نسخه پایه 4/64 گیگابایت و قیمت 230 دلار آغاز می‌شود و این محصول از اوایل فوریه 2021 (اواسط بهمن 1399) در دسترس خواهد بود. گفتنی است برخی لوازم جانبی تبلت Tab P11 که با مدل Pro مشترک هستند، از ماه آگوست 2020 و همزمان با ارائه آن مدل در بازار عرضه شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *