معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

تبلت پاناسونیک Toughbook A3 رونمایی شد

تبلت پاناسونیک Toughbook A3

پاناسونیک یکی از باسابقه‌ترین برندهای تولیدکننده‌ی تجهیزات و لوازم الکترونیکی در دنیا است. این برند ژاپنی، به مدت یک قرن در این صنعت فعالیت دارد. تبلت پاناسونیک Toughbook A3 که به تازگی رونمایی شده است ، از نمایشگری ۱۰ اینچی با باتری قابل تعویض برخوردار  می باشد.

تبلت پاناسونیک Toughbook A3

همانطور که گفته شد تبلت جدید پاناسونیک از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت برخوردار است. اطراف حاشیه ضخیم نمایشگر ۵ دکمه فیزیکی قابل پیکربندی و همچنین دکمه‌های پاور و کنترل ولوم به چشم می‌خورند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این تبلت می‌توان به دو باتری قابل تعویض، قلم دیجیتال داخلی، پورت‌های USB-A و USB-C و همچنین پشتیبانی از سیمکارت اشاره کرد. به گفته پاناسونیک این تبلت برای نیروهای امداد و نجات، پرسنل مراکز درمانی و کارکنان کارخانه‌های صنعتی ساخته شده است.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید پاوربانک: چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

تبلت پاناسونیک Toughbook A3

بدنه مقاوم تبلت مذکور باعث می‌شود که ضربات را تا حد بسیاری جذب کند تا اجزای داخلی دستگاه آسیبی نبینند. علاوه بر آن، محصول جدید پاناسونیک گواهی IP65 را نیز دارد که یعنی تبلت جدید شرکت ژاپنی در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گرد و خاک مقاوم است.

تبلت پاناسونیک Toughbook A3 مناسب برای کسب‌وکارهای مختلف نیز هست؛ زیرا امکان خواندن بارکدها یا کارت‌های هوشمند را دارد. در بالای نمایشگر، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته و در پنل پشتی نیز می‌توان دوربین ۸ مگاپیکسلی را مشاهده کرد.

با وجود اینکه اکثر محصولات جدید با اندروید ۱۰ به بازار عرضه می‌شوند؛ اما پاناسونیک Toughbook A3 مبتنی بر اندروید ۹ است که شاید بزرگ‌ترین نقطه ضعف آن محسوب شود. در دل تبلت جدید پاناسونیک، دو عدد باتری با ظرفیت ۳،۲۰۰ میلی‌آمپرساعت قرار گرفته که امکان تعویض آن‌ها وجود دارد. پاناسونیک می‌گوید که تبلت با هر بار شارژ کامل باتری تا ۸ ساعت به شارژ مجدد نیازی ندارد.

این مطلب را هم ببینید
بهترین لنزهای کلیپسی را بشناسید

پاناسونیک این محصول را با سیستم عامل اندروید ۹ از ماه اوت (مرداد-شهریور) با قیمت ۱۴۶۷ دلار در بریتانیا به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *