اخبار تکنولوژی

جزئیات نمایشگر و چیپست گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 2

نمایشگر گوشی شیاومی میکس فولد

شاید برایتان جالب باشد با نمایشگر گوشی شیاومی میکس فولد آشنا شوید. شیائومی در حال آماده سازی جانشین MIX Fold است. در همین حال، کارکنان شیائومی اطلاعات جالب زیادی را کشف کردند. اگر می خواهید بیشتر با نمایشگر گوشی شیاومی میکس فولد آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

این نمایشگر ها چه ویژگی هایی دارند؟

Xiaomi MIX Fold 2 یک گوشی هوشمند تاشو جدید است که ممکن است در هفته ها یا ماه های آینده به عنوان مثال همراه با سری Redmi K50 نمایش داده شود. این گوشی تاشو دارای صفحه نمایش LTPO با وضوح 2.5K و قطر 8 اینچ خواهد بود. یعنی تقریبا یک تبلت اپل آیپد مینی است که قطر آن 8.3 اینچ است. اگر در مورد مزایای صفحه نمایش LTPO صحبت کنیم، اصلی ترین آن تغییر پویا در نرخ تجدید است. به عنوان مثال، در اپل واچ، این فناوری به شما این امکان را می دهد که بدون تخلیه باتری، صفحه نمایش را همیشه روشن بگذارید.

نمایشگر گوشی شیاومی میکس فولد

اگر به دلیل استفاده از LTPO از قیمت Xiaomi MIX Fold 2 می ترسید، پس هنوز چیپست آن را ندیده اید . شیائومی همچنین در حال کار بر روی دو دستگاه است که ویژگی آن ها یک دوربین رده بالا است. اما اینها راه حل های شاخص هستند، تا جایی که طبقه متوسط مصرف کنندگان باید منتظر سری Redmi Note 12 باشند. بنابراین نمایشگر گوشی شیاومی میکس فولد نیز خاص است.

آیا واقعا تاشو هستند؟

سال 2021 اولین حضور رسمی شیائومی در دنیای تاشو بود و اکنون تمام توجهات به گوشی آینده شیائومی میکس فولد 2 است. بازاریابی این گوشی فقط در چین است، همچنین به این دلیل که هر چه تعداد مدعیان بیشتر باشد، رقابت بیشتر و در نتیجه نوآوری و قیمت پایین تر است. این می تواند در سال 2022 با گسترش روزافزون گوشی های هوشمند تاشو در سراسر جهان تغییر کند. پس بیایید ببینیم از مدل بعدی خانه شیائومی چه انتظاری داریم.

همیشه طبق شایعات، Xiaomi MIX Fold 2 باید با مکانیزم تاشو بهبود یافته وارد بازار شود. خواهیم دید که آیا این به او اجازه می‌دهد چروک کمتری داشته باشد و شاید بتواند گواهی صفحه را مانند Samsung Galaxy Z Fold 3 دریافت کند. ارزیابی اینکه آیا نسخه‌ای با بدنه سرامیکی ساخته شده است، جالب خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
بررسی هواوی واچ جی تی 3

علاوه بر این، به نظر می رسد که شیائومی MIX Fold 2 باید دارای یک شیشه محافظ بهبود یافته در کنار خود نسبت به نسل اول باشد. این باید یک صفحه نمایش UTG (شیشه فوق العاده نازک) تولید شده توسط سامسونگ باشد، همان چیزی که در Galaxy Z Fold 3 و OPPO Find N اخیر دیده می شود. نمایشگر گوشی شیاومی میکس فولد نیز از چین وارد شده است.

چین، معدن گوشی های شیاومی

در میان نوآوری‌های دیگری که با فصل دوم تاشو شیائومی انتظار می‌رود، می‌توان به پشتیبانی از قلم اشاره کرد که مشابه با Galaxy Z Fold 3، سازگار با قلم Sاست. ثبت اختراع جدیدی که توسط خانه لی جون ثبت شده است، یک دستگاه تاشو “کلاسیک” را نشان می دهد. در سمت چپ پشت یک گیره مغناطیسی برای قلم وجود دارد. در آنجا Smart Pen di Pad 5 سازگار خواهد بود؟ متأسفانه برای تأیید (یا موارد دقیق تر) ما باید صبور باشیم.

مطمئناً شیائومی میکس فولد 2 با اندروید 12 و MIUI 13 از پیش نصب شده، احتمالاً با یک حالت دسکتاپ تجدید شده برای استفاده از آن در سبک مینی پی سی، عرضه خواهد شد. فقط امیدواریم در مقایسه با Mi MIX Fold از نرم افزار به نحو بهتری مراقبت شود. همانطور که برای زمینه چند رسانه ای، ما وجود 4 بلندگوی استریو متقارن را فرض می کنیم.

دوربین این گوشی ها چگونه کار می کند؟

ما هنوز نمی دانیم که بخش عکاسی Xiaomi MIX Fold 2 چگونه انجام می شود، حتی اگر شایعات می گویند که سنسور اصلی از 108 مگاپیکسل حفظ می شود. جالب است که ببینیم آیا سیستم لنزهای مایع آینده‌نگر معرفی شده در اولین Mi MIX Fold را پیدا خواهیم کرد یا خیر. همین مورد برای ISP اختصاصی Xiaomi Surge: بعد از اولین مدل، باید دنباله‌ای داشته باشد و چه کسی می‌داند که دیگر فضایی در سری تاشو پیدا نمی‌کند. دوربین نمایشگر گوشی شیاومی میکس فولد واقعا خاص است.

این مطلب را هم ببینید
ویندوز 95 بیست و پنج ساله شد

نمایشگر گوشی شیاومی میکس فولد

قیمت و تاریخ عرضه: هنوز تاریخ معرفی Xiaomi MIX Fold 2 وجود ندارد، اما حروف اول آن 22061218C به ما کمک می کند تا آن را درک کنیم: “22” و”06″ به معنای ژوئن 2022 است. هنوز برای صحبت دقیق در مورد قیمت زود است: خواهیم دید که آیا در مقایسه با 9.999 یوان (حدود 1380 یورو) پیشنهادی برای اولین Mi MIX Fold کاهش می یابد.

جزییات بیشتر

برخی از جزئیات اولیه در مورد گوشی هوشمند تاشو بعدی شیائومی – Xiaomi Mi Mix Fold 2 – به صورت آنلاین ظاهر شده است. ما در سه ماهه چهارم سال 2021 خود را برای گوشی های تاشو بیشتری از تولیدکنندگان مختلف OEM آماده می کنیم. نمایشگر گوشی شیاومی میکس فولد جزییات پیچیده ای ندارد.

اگرچه سامسونگ در رده تاشوها بسیار مسلط بوده است، هواوی میت ایکس 2 و شیائومی می میکس فولد عرضه شده در سال جاری نشان دادند که بازار گوشی های هوشمند تاشو بسیار باز است. و برای شروع، ما انتظار داریم شیائومی Mi Mix Fold 2 را تا پایان سال 2021 عرضه کند.

شیائومی می میکس فولد 2 ممکن است در سه ماهه چهارم سال جاری – سه ماهه چهارم سال 2021 عرضه شود. و انتظار می رود که از پنل نمایشگر Visionox برای صفحه نمایش خارجی خود استفاده کند. در حالی که صفحه نمایش اینترنتی صفحه نمایش سامسونگ خواهد بود.

استفاده از صفحه نمایش سامسونگ به این معنی است که این امکان را دارد که با نرخ رفرش 120 هرتز عرضه شود – این ویژگی در Mi Mix Fold اصلی موجود نبود. گزارش دیگری همچنین حاکی از آن است که Optoelectronics سازنده چینی ممکن است صفحه نمایش ثانویه Mi Mix Fold 2 را ارائه دهد.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با نمایشگر گوشی شیاومی میکس فولد آشنا کنیم. گوشی هوشمند تاشو شیائومی می میکس فولد۲ شبیه به چیزی است که گوگل ارائه می کند، اما احتمالاً اندازه صفحه نمایش بزرگتری خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *