اخبار بازی, بازی و سرگرمی

رنگ های جدید کاور پلی استیشن ۵ و کنترلر دوال سنس سونی

رنگ های جدید کاور پلی استیشن

قصد داریم شما را با رنگ های جدید کاور پلی استیشن آشنا کنیم. کمپانی سونی به تازگی از کاورهای رنگی پلی استیشن 5 رونمایی کرد. رنگ‌های زیبایی که به سختی می‌توانید خرید آن‌ها را کنار بگذارید! اگر می خواهید بیشتر با رنگ های جدید کاور پلی استیشن آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

در چه رنگ هایی موجود است؟

از زمان معرفی پلی استیشن 5 توسط سونی و عرضه‌ی آن به طور گسترده، کاربران خوش‌ذوق بسیاری دیده‌ایم که قاب‌های هردوطرف کنسول را با طرح‌های مختلف نقاشی و رنگ‌آمیزی می‌کنند. حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم کاورها و دوال‌سنس‌های رنگی جدیدی به صورت رسمی توسط شرکت سونی معرفی شده و از ماه ژانویه 2022 عرضه خواهند شد.

سونی به صورت رسمی 5 رنگ جدید برای قاب‌های دو طرف پلی استیشن 5 و 3 رنگ جدید برای دوال‌سنس (دسته PS5) معرفی کرده است. با شروع سال 2022 شما می‌توانید کاور دو طرف کنسول خود را با رنگ‌های اختصاصی Nova Pink (صورتی نواختر)، Starlight Blue (آبی ستاره‌ای)، Midnight Black (مشکی نیمه‌شب)، Galactic Purple (بنفش کهکشانی) و Cosmic Red (قرمز کیهانی) مزین کنید. علاوه بر قاب‌ها، دوال سنس نیز میزبان این رنگ‌های جدید خواهد بود، این در حالی است که دسته کنسول PS5 قبلا و به صورت رسمی با رنگ‌هایی نظیر Cosmic Red و Midnight Black معرفی و عرضه شده بود. رنگ های جدید کاور پلی استیشن بسیار زیبا هستند.

چه رنگ هایی بیشتر طرفدار دارند؟

کاورهای رنگی Midnight Black و Cosmic Red از 21 ژانویه (1 بهمن) با قیمتی معادل 55 دلار  و دیگر رنگ‌ها در نیمه اول سال پیش‌روی میلادی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. همچنین شما می‌توانید رنگ‌های جدید دوال سنس را از تاریخ 14 ژانویه (24 دی) از طریق Playstation Direct (پلی استیشن دایرکت) با قیمت 75 دلاری خریداری کنید.

فارغ از رنگ عادی دوال‌سنس، قبلا شاهد عرضه‌ی آن با رنگ Midnight Black (مشکی نیمه‌شب) و Cosmic Red (قرمز کیهانی) بودیم. حالا رنگ Nova Pink (صورتی نواختر)، رنگ Starlight Blue (آبی ستاره) و رنگ Galactic Purple (بنفش کهکشانی) هم به رنگ‌های رسمی پلی استیشن 5 اضافه می‌شوند. در حقیقت از سال ۲۰۲۲ به بعد، هم کاورهای دو طرف پلی استیشن 5 و هم دوال‌سنس (دسته‌ی کنسول PS5) قابل خرید با همه‌ی رنگ‌های نام‌برده خواهند بود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی‌های Shoot 'Em Up برای موبایل

همچنین به نظر می‌رسد از هر رنگ دو نسخه مختلف در دسترس قرار خواهد گرفت که یکی برای نسخه دیجیتال پلی استیشن 5 و دیگری برای نسخه با پشتیبانی از دیسک مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاقه‌مندان هم اکنون می‌توانند این کاورها را با قیمت ۵۴.۹۹ دلار از وب‌سایت سونی پیش خرید کنند. شما می توانید بسته به سلیقه ی خود رنگ های جدید کاور پلی استیشن را انتخاب کنید.

برند سونی چه رنگ هایی می زند؟

در حال سونی قصد دارد کاورهای رنگی جدید خود را در دسترس برخی کشورهای جهان مانند ایالات متحده، کانادا، فرانسه، آلمان، انگلستان، ایتالیا، ژاپن، مالزی و تایلند قرار دهد. با این وجود در طول سال آینده، مناطق دیگری نیز به این لیست اضافه خواهد شد و تاریخ انتشار دقیق این مجموعه بسته به کشورها متفاوت است.

سونی برای اینکه کنترلر کنسول نسل جدید خود موسوم به دوال سنس را نیز با کاورهای جدید هماهنگ کند، سه رنگ صورتی، آبی و بنفش را به رنگ‌بندی آن اضافه خواهد کرد. این رنگ‌ها به رنگ‌های فعلی قرمز و مشکی اضافه می‌شوند و به این ترتیب با احتساب رنگ سفید پیش فرض، کنترلر دوال سنس در شش رنگ قابل خرید خواهد بود.

کاورهای مشکی و قرمز قرار است از ژانویه 2022 در ایالات متحده آمریکا، کانادا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، سوئیس، اتریش، اسپانیا، پرتغال، ایتالیا، استرالیا، نیوزیلند، ژاپن، چین، تایوان، هنگ کنگ، سنگاپور، مالزی، تایلند، اندونزی، ویتنام، کره و فیلیپین عرضه شوند. روکش‌های صورتی، بنفش و آبی نیز در نیمه اول سال 2022 در مناطق فوق در دسترس خواهند بود. مناطق دیگر هم احتمالاً تا آخر سال 2022 می‌توانند کاورهای جدید را دریافت کنند. در ضمن، رنگ‌های جدید دوال سنس از ژانویه 2022 قابل خرید خواهند بود. کشورهای مختلف رنگ های جدید کاور پلی استیشن را به بازار عرضه می کنند.

آبی، کاربردی ترین رنگ

قاب دوال سنس پلی استیشن 5: آبی پررنگ  یک نوع محافظ جدید و کاربردی است. علاوه بر کیفیت عالی در رنگ بندی های متنوع عرضه شده است. همچنین با متریال عالی صدمه ای به دسته شما وارد نمی کند.

این مطلب را هم ببینید
نسخه موبایل بازی Apex Legends رونمایی شد

رنگ های جدید کاور پلی استیشن

شرکت سونی به تازگی از دسته بازی پلی استیشن 5 رونمایی که یکی از لوازم جانبی های آن قاب دوال سنس به رنگ آبی است. در آن به‌جای DualShock 5 از نام DualSense استفاده می‌کند. کنترلر DualSense مخصوص پلی استیشن 5، دارای قابلیت های زیادی است. پاسخ‌دهی هپتیک، تریگرهای تطبیق‌پذیر پویا و یک میکروفون داخلی در قالب یک کنترلر زیبا و خوش‌دست است. کمپانی سونی کلید share (اشتراک گذاری) که در دسته دوال شاک طراحی شده‌بود را حذف کرده و به جای آن کلید create (ایجاد) را جایگزین کرده‌است. به طور کلی، کاربرد کلید جدید همانند کلید اشتراک‌گذاری می‌باشد و این دو در عمل یک کار را انجام می‌دهند. رنگ های جدید کاور پلی استیشن بسیار جذاب است.

دسته بازی پلی استیشن 5 از Haptic Feedback بهره می‌برد. به خاطر لرزش‌هایی به مراتب دقیق‌تر و قابل فهم‌تر از DualShock 4 دارد برای مثال در یک بازی ریسینگ جدید، Haptic Feedback کاری می‌کند که لرزش واردشده به دست مخاطب دقیقا حرکت اتومبیل روی جاده‌ی خاکی، شنی یا آسفالت را یادآور شود. دوال سنس دارای یک عدد میکروفون تعبیه شده است تا بدون نیاز به اتصال هدست بتوانید با دوستان خود در بازی صحبت کنید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با رنگ های جدید کاور پلی استیشن آشنا کنیم. مانند دوال شاک 4، دوال سنس نیز دارای جک 3.5 میلی‌متری برای اتصال انواع هدفون و هدست است. روی این کنترلر دکمه‌ای نیز برای خاموش کردن میکروفون تعبیه شده است. نخستین دسته بازی پلی استیشن 5 با بدنه‌ی دورنگ کنسول‌های پلی‌استیشن سونی مکان قرارگیری Light Bar را نیز تغییر داد. قاب دوال سنس آبی رنگ پلی استیشن 5 از جنسی ساخته شده است که کنار زیبایی از دسته محافظت کرده و آسیبی نمی رساند. سونی همانند دو نسل قبلی کنترلرهای پلی استیشن، در کنترلر PS5 نیز از باطری شارژی داخلی تقویت شده استفاده کرده که به سوکت Micro USB تایپ C مجهز شده تا سازگاری بهتری با سایر محصولات قابل شارژ در این ایام داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *