اخبار تکنولوژی

سرعت شارژ گوشی های سری گلکسی s22 سامسونگ

سرعت شارژ گوشی های گلکسی

امروز قصد داریم شما را با سرعت شارژ گوشی های گلکسی آشنا کنیم. شارژ کردن هیجان انگیزترین جنبه یک گوشی یا تبلت نیست، اما یک مورد حیاتی است. می توانید دستگاه خود را با استفاده از هر آداپتور مسافرتی سامسونگ شارژ کنید، اما سرعت شارژ ممکن است بسته به شارژر متفاوت باشد. شما باید از شارژر همراه تلفن یا تبلت خود استفاده کنید، هرچند اگر به کابل، آداپتور برق، باتری یا جایگزینی اضافی نیاز دارید، می توانید آنها را در وب سایت ما خریداری کنید. توصیه می شود فقط از دستگاه های شارژ و باتری های سامسونگ استفاده کنید. اگر می خواهید با سرعت شارژ گوشی های گلکسی بیشتر آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

شارژرهای سازگار با S22

سری S21 با شارژرهای USB-C سازگار است که از USB Power delivery 3.0 تا 25 وات یا Quick Charge 2.0 پشتیبانی می کند. سامسونگ از سال 2017 یا از زمان گلکسی اس 8 و نوت 8 از شارژر USB-C بر روی دستگاه ها استفاده کرده است. اگر از آن زمان یک دستگاه گلکسی داشته اید، می توانید از شارژر آن استفاده کنید.

سرعت شارژ گوشی های گلکسی

در اینجا تلفن های قبلی با شارژرهای سازگار آورده شده است: شارژرهایی با قابلیت شارژ فوق سریع، گوشی های سری نوت 20، گوشی های سری S20، گوشی های سری نوت 10، Z Fold 2، گلکسی A71.

شارژرهایی با شارژ سریع تطبیقی: Galaxy Z Fold، Z Fold2، Z Fold3، Z Flip، Z Flip 5G و Z Flip3، گوشی های سری S10، گوشی های سری Note9 و Note8، گوشی های سری S9 و S8، A70، A50، A51، A52 5G، A42 5G، A32 5G، A12 و A02s.

اگر برای اولین بار مشتری گلکسی هستید یا شارژر گوشی های قبلی را ندارید، می توانید شارژر دیواری یا شارژر بی سیم جدید را از وب سایت سامسونگ خریداری کنید. لطفاً به «چه نوع شارژر استفاده کنم؟» مراجعه کنید. سرعت شارژ گوشی های گلکسی متفاوت است.

شارژ سریع چیست؟

اگر آیفون خود را در 2 تا 3 سال گذشته از اپل ارتقا داده اید یا یک گوشی رده بالای سامسونگ یا گوگل خریداری کرده اید، احتمالاً آخرین استاندارد شارژ سریع USB را در سخت افزار گنجانده شده است. اما شارژ سریع چیست و چرا باید به آن اهمیت دهید؟ اکثر گوشی‌های اصلی که امروزه عرضه می‌شوند با سرعت شارژ بهبود یافته عرضه می‌شوند. شارژرهای سریع چگونه کار می کنند و چگونه سریعتر می شوند؟ تقریباً تمام گوشی های پرچمدار اخیر موجود در بازار نوعی شارژ سریع را ارائه می دهند. سازندگان اغلب اعدادی مانند «۸۰ درصد در ۳۰ دقیقه» یا «شارژ کامل در کمتر از یک ساعت» را در بازاریابی جدیدترین دستگاه‌های خود حذف می‌کنند.

این مطلب را هم ببینید
جدیدترین بتای واتس‌ اپ مخفی‌ سازی اطلاعات از مخاطبین خاص را ممکن می‌ کند

Quick Charge (QC) یک پروتکل شارژ باتری اختصاصی است که توسط Qualcomm توسعه یافته است و برای مدیریت برق تحویلی از طریق USB، عمدتاً از طریق برقراری ارتباط با منبع تغذیه و مذاکره در مورد ولتاژ استفاده می‌شود. سرعت شارژ گوشی های گلکسی متفاوت از یکدیگر است.

اهمیت شارژ سریع چیست؟

شارژ سریع یکی از ویژگی های ضروری در گوشی های امروزی است. باتری‌های ما را در طول یک روز پرمشغله شارژ نگه می‌دارد و ما را در عرض چند دقیقه به کار بازمی‌گرداند. با این حال، استانداردهای مختلفی از شرکت های مختلف وجود دارد، و سرعت شارژ اغلب به کابل ها و شارژرها بستگی دارد. همه اینها می تواند کمی گیج کننده باشد، بنابراین ما اینجا هستیم تا آن را درک کنیم.

سرعت شارژ گوشی های گلکسی

شارژ سریع به هر نوع سیستم شارژ باتری پرسرعت اشاره دارد. یکی از رایج ترین اهداف استانداردهای شارژ سریع، تقریباً شارژ کامل در حدود نیم ساعت است. اکثر لپ‌تاپ‌های اچ‌پی این پایه را تعیین می‌کنند، که عمر باتری طولانی و شارژ مجدد 50٪ یا بیشتر را تنها در 30 دقیقه ارائه می‌کند. سرعت شارژ گوشی های گلکسی متفاوت است.

Quick Charge 3.0 در حال حاضر سریع‌ترین و کارآمدترین فناوری شارژ تلفن و تبلت در جهان است که می‌تواند دستگاه‌ها را تا ۸۵ درصد سریع‌تر از شارژرهای استاندارد شارژ کند. پس از تنها 10 دقیقه شارژ، یک گوشی Quick Charge تا 8 ساعت قابل استفاده است.

ما از نزدیک با کوالکام کار کردیم تا به اولین برندی تبدیل شویم که مجموعه کاملی از شارژرهای قابل حمل، دیواری و ماشین شارژ سریع Quick Charge 3.0 را تایید کرده است. یک تلفن سازگار با شارژ سریع همراه با شارژر Anker سریعترین شراکت در جهان است. مزایای سرعت شارژ گوشی های گلکسی بسیار زیاد است.

این مطلب را هم ببینید
نمایشگر گیمینگ MSI Optix AG321CR معرفی شد

تحویل برق USB-C

آیا از داشتن کابل ها و شارژرهای مختلف برای همه دستگاه های خود خسته شده اید؟ فناوری USB-C زندگی شما را تغییر خواهد داد. سرعت شارژ تلفن و تبلت قبلاً توسط فناوری محدود می شد که فقط 20 وات انرژی را پشتیبانی می کرد. اما با معرفی USB-C و Power Delivery، این محدودیت به 100 وات عظیم افزایش یافته است.

این بدان معنی است که نه تنها USB-C می تواند لپ تاپ، رایانه، تلویزیون و سایر دستگاه های الکترونیکی را تغذیه کند. به زودی گوشی ها و تبلت های شما را با سرعتی غیر قابل تصور شارژ می کند. Anker اولین برندی بود که شارژرهای قابل حمل را تولید کرد که از فناوری USB-C و Power Delivery استفاده می کردند. با این حال سرعت شارژ گوشی های گلکسی را جدی بگیرید.

اگر یک دستگاه 5 آمپر را به شارژری که فقط می تواند 3 آمپر را تامین کند وصل کنید، کار نخواهد کرد. اگر یک دستگاه 3 آمپر را به شارژری وصل کنید که می تواند 5 آمپر را تامین کند، آنگاه فقط 3 آمپر می کشد و شارژر راحت می شود (به اصطلاح) زیرا با ظرفیت کامل کار نمی کند. اگر یک دستگاه 3 آمپر را به شارژری اضافه کنید که می تواند 100 آمپر را تامین کند، تا زمانی که هنوز 5 ولت باشد، دستگاه شما خوب خواهد بود.

سخن پایانی

در این متن سعی کرده ایم شما را با سرعت شارژ گوشی های گلکسی آشنا کنیم. اما به یاد داشته باشید، اگر دستگاه 5 ولت خود را به شارژری که بیشتر (یا کمتر) از 5 ولت تامین می کند وصل کنید، با دنیایی از آسیب مواجه خواهید شد. اگر ولتاژ کمتری داشته باشد، احتمالاً کار کمتری است، اما اگر بیشتر باشد، احتمالاً با آتش نشانی تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *