اخبار تکنولوژی

معرفی gionee 13 pro با سیستم عامل هارمونی و طراحی کاملا شبیه به آیفون 13

Gionee G13 Pro

امروز قصد داریم شما را با gionee 13 pro آشنا کنیم. یک دستگاه بسیار عجیب و غریب امروز در چین راه اندازی شد – Gionee G13 Pro. طراحی الهام گرفته از آیفون 13 را از صفحه نمایش ناچ خود به قاب کناری صاف و دوربین های دوگانه مورب می آورد و هارمونی او اس هوآوی را با اکوسیستم کامل HMS بوت می کند. اگر می خواهید بیشتر با gionee 13 pro آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

صفحه نمایش این گوشی چگونه است؟

G13 Pro دارای صفحه نمایش 6.26 اینچی FHD+ LCD با نسبت تصویر 19:9 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است که در داخل بریدگی قرار گرفته است که می توان از آن برای باز کردن قفل گوشی استفاده کرد. این دستگاه از چیپست Unisoc T310 با 4 گیگابایت رم و 32/128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

Gionee G13 Pro

یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی در پشت وجود دارد. باتری 3500 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود و از طریق USB-C شارژ می شود.

Gionee 13 Pro در چهار رنگ آبی، طلایی، بنفش و مشکی عرضه می‌شود. مدل پایه 4/32 گیگابایتی از 529 یوان (83 دلار) شروع می شود در حالی که نسخه 4/128 گیگابایتی با قیمت 699 یوان (110 دلار) به فروش می رسد. در حال حاضر در چین از خرده فروش آنلاین JD.com به فروش می رسد.

مشخصات Gionee 13 Pro

Gionee 13 Pro در چین عرضه شد. با اولین نگاه به این گوشی می توانید بگویید که شبیه گوشی Apple iPhone 13 / iPhone 13 Pro است. نکته برجسته دیگر این دستگاه این است که اولین گوشی غیر هوآوی است که به سیستم عامل هارمونی مجهز شده است. در اینجا تمام اطلاعات مربوط به مشخصات، ویژگی ها و قیمت Gionee 13 Pro آمده است.

Gionee 13 Pro دارای یک پنل LCD 6.26 اینچی با بریدگی بزرگ است. وضوح HD+، نسبت تصویر 19:9 و نسبت صفحه نمایش به بدنه 90.3 درصد را ارائه می دهد. بریدگی نمایشگر دارای یک دوربین تک 5 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی است. این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت نیست اما از قفل چهره پشتیبانی می کند.

این مطلب را هم ببینید
امکانات iOS 15.0.1

ماژول دوربین پشتی شبیه آیفون 13 جیونی 13 پرو دارای سیستم دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی است که با فلاش LED و میکروفون همراه است. از دوربین ثانویه دستگاه خبری نیست. مانند سری آیفون 13، Gionee 13 Pro به لبه های صاف مجهز شده است. ستون فقرات سمت راست دستگاه دارای دکمه تنظیم صدا و کلید پاور قرمز رنگ است.

این گوشی چه کاربردهایی دارد؟

چیپست Unisoc T310 در زیر کاپوت دستگاه وجود دارد. این گوشی در دو نسخه مانند 4 گیگابایت رم + 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. این دستگاه دارای یک باتری 35000 میلی آمپر ساعتی است که می توان آن را با استفاده از پورت USB-C شارژ کرد. این دستگاه بر روی هارمونی او اس کار می کند و به HMS (خدمات موبایل هواوی) دسترسی می دهد.

Gionee 13 Pro دارای قیمت اولیه 529 یوان (83 دلار) است. این در چهار رنگ به نام های آبی دریای عمیق، طلایی درخشان، بنفش درخشان و مشکی گرافیت عرضه می شود. گوشی‌های Gionee که در چند سال گذشته در چین عرضه شده‌اند، وارد بازارهای جهانی نشده‌اند. از این رو، Gionee 13 Pro ممکن است در بازارهای خارج از چین عرضه نشود.

آیفون‌ها در چین محبوبیت قابل توجهی دارند، به همین دلیل است که Gionee اکنون برای کسانی که می‌خواهند دستگاهی با چنین طراحی با قیمتی کمتر از G13 Pro داشته باشند، پاسخگو است. این گوشی در واقع کاملاً شبیه یک وانیلی 13 است، با لبه‌های صاف و برآمدگی دوربین عقب با 2 لنز که به صورت مورب چیده شده‌اند. Gionee 13 Pro بهترین ها را به شما عرضه می کند.

چه مزیت هایی دارد؟

در 28 ژانویه، Gionee Mobile جدیدترین گوشی هوشمند خود Gionee 13 Pro را با سیستم عامل HarmonyOS و HMS در چین عرضه کرد. این Gionee 13 Pro اولین گوشی هوشمند غیر هوآوی است که با سیستم عامل HM عرضه می شود و طراحی آن از آیفون 13 الهام گرفته شده است.

این مطلب را هم ببینید
تمامی فروشگاههای مایکروسافت در سراسر جهان تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شدند

Gionee G13 Pro شبیه به مدل‌های سری آیفون 13 اپل است، از نمایشگر ناچ بزرگ گرفته تا فریم‌های کناری صاف و دوربین مورب قرار گرفته در ماژول دوربین مربع شکل است. به نظر می رسد شبیه سازی آیفون 13 با هزینه بسیار کم در دسترس است.

در مورد HarmonyOS، این سیستم عامل کاملاً توسعه یافته هواوی است که برای ارائه یک تجربه کاربری جدید در همه دستگاه ها و سناریوها طراحی شده است. ویژگی‌های آن وظایف کاربر را آسان‌تر می‌کند و تجربه کاربری سطح بعدی را ارائه می‌دهد.

Gionee G13 Pro با صفحه نمایش 6.26 اینچی LCD با وضوح 720 در 1600 پیکسل، 158 در 76 میلی متر در 9.2 میلی متر و وزن حدود 195 گرم ارائه می شود. نسبت تصویر 19:9 و نسبت صفحه نمایش به بدنه 90.3 درصد است.

خصوصیات ویژه این گوشی

این گوشی هوشمند از چیپست Unisoc Tiger T310 پشتیبانی می کند و با سیستم عامل هارمونی او اس هواوی از پیش نصب شده است و از اکوسیستم کامل خدمات موبایل هواوی (HMS) پشتیبانی می کند.

Gionee G13 Pro

Gionee 13 Pro دارای 4 گیگابایت رم است و با دو گزینه ذخیره سازی 32 گیگابایتی و 128 گیگابایتی عرضه می شود. این دستگاه دارای باتری 35000 میلی آمپر ساعتی با درگاه شارژ USB-C است. از نظر دوربین، دوربین پشتی دوگانه 13 مگاپیکسلی (اصلی) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) و در قسمت جلویی دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با Gionee G13 Pro آشنا کنیم. از ویژگی اسکنر اثر انگشت پشتیبانی نمی کند اما دارای قفل چهره (تشخیص چهره هوش مصنوعی) است. در 26 ژانویه، هواوی میزبان یک رویداد معرفی محصول کمک هزینه کرد و از دو گوشی هوشمند پرچمدار هواوی P50 Pro و Huawei P50 Pocket در خاورمیانه استقبال کرد. از زمان رونمایی اولیه، طرفداران هواوی در منطقه خاورمیانه منتظر این مدل های پریمیوم بودند و بالاخره لحظه آن فرا رسید. امیدواریم که مطالب برای شما مفید واقع شده باشد. اگر سوالات بیشتری دارید می توانید از مشاوران ما کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *