اخبار تکنولوژی

سامسونگ با وب سایت جدیدی به معرفی نمایشگرهای تاشوی خود می پردازد

نمایشگر های تاشوی سامسونگ

سامسونگ همیشه به عنوان یکی از بهترین برندهای سطح جهان، در حال طراحی و تولید انواع به روزترین محصولات هوشمند روز دنیا می باشد. امروز شاهد یک خبری هستیم که گفته شده است، اخیرا سامسونگ وب سایت های جدید راه اندازی کرده که قصد دارد در آن ها تمام فرم فکتورهای ممکن برای پنل های OLED را در گوشی های تاشو خود به نمایش بگذارد. در اصل منظور از OLED نمایشگر های تاشوی سامسونگ است که به 5 دسته تقسیم شده است.

دسته بندی نمایشگر های تاشوی سامسونگ به چه صورت است؟

سامسونگ نام مطرحی که برای نمایشگرهای خود برگزیده است، به نام FLEX OLED است که همانطور که ذکر شد در 5 دسته تقسیم بندی شده است. این طراحی جدید همچنین در این 5 دسته در انواع فلکس بار Flex bar، فلکس نوت Flex note، فلکس اسکوئرFlex Square ، فلکس رول شونده Rollable Flex و اسلایدبل فلکس Slidable Flex می باشد که به این نام ها معرفی شده است. به این ترتیب سامسونگ قصد دارد که تمام این جزئیات را در وب سایت جدیدی که راه اندازی کرده است، معرفی کند. هر یک از انواع فلکس های ذکر شده دارای طراحی منحصر به فرد خود می باشد که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

در این طراحی 5 دسته، به این شکل است که فلکس بار به صورت صدفی شکل است که برای گوشی های تاشو ماانند گلکسی زد فلیپ 3 استفاده می شود. در ادامه نمایشگرهای فلکس نوت برای انواع لپ تاپ هایی به کار برده می شود که دارای صفحه های تاشو هستند و فلکس اسکوئر نیز برای انواع گوشی های زد فولد 3 در نظر گرفته شده است. آیتم بعدی فلکس رول شونده است که همانطور که از نام آن پیداست، برای نمایشگرهایی به کار برده می شود که دارای طراحی رول شونده می باشند. شاید این مدل برای شما تازه به نظر برسد، بله یک طراحی جدی است که در آینده قرار است با آن مواجه شویم. این طراحی در یکی از تلویزیون های ال جی به کار برده شده است. اسلایدبل فلکس نیز برای نمایشگرهایی نقش دارد که به صورت کشسانی هستند.

این مطلب را هم ببینید
چگونه فناوری در 20 سال گذشته تغییر کرده است

مشخصات نمایشگر های تاشوی سامسونگ

 

شاید بپرسید که اصلا این نمونه از نمایشگرهای تاشو به چه دردی می خورد. بهتر است بدانید که این نمایشگرها یا همان Flex OLED ها دارای مشخصات فنی پیشرفته و به روزی هستند که شاید الان نمونه های ان ها را کم دیده باشید و یا اصلا ندیده باشید. ولی در آینده قرار است با نمونه های زیادی در این مدل آشنا شویم. از مشخصات فنی و اصلی این نمایشگر می توان به این اشاره کرد که دیسپلی آن روشنایی بسیار بالایی دارد و از قابلیت HDR 10+ پشتیبانی می کند. همچنین این فلکس دارای محافظ صفحه UTG می باشد که کیفیت ایدهآل و بهترین نسبت به رقبای خود دارد. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد نمایشگر های تاشوی سامسونگ که این کمپانی مدعی آن می شود، این است که این نمایشگر می تواند حدود 200 هزار بار تا شده و باز و بسته شود.

به این ترتیب با خیال آسوده می توانید روزی حداقل 100 هزار بار گوشی خود را باز و بسته کرده .و تا 5 سال از آن به صورت یک سره استفاده کنید بدون اینکه آسیب ببیند و خراب شود. در اصل سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولیدات پنل های کوچک OLED برای تلفن های هوشمند و تبلت ها شناخته شده است که دارای نرخ نوسازی بالایی می باشند. البته لازم است بدانید که امروزه در بازار شاهد این هستیم که این پنل ها در اندازه های متوسط نیز طراحی و عرضه شده اند. پس در آینده شاهد تعداد زیادی از محصولات هستیم که در آن ها از انواع نمایشگر های تاشوی سامسونگ استفاده شده است. که قابلیت های فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهند.

نمایشگر های تاشوی سامسونگ

نمایشگر های تاشوی سامسونگ

معروف ترین نمایشگر تاشوی سامسونگ کدام است؟

بهتر است بدانید که معروف ترین نمایشگر تاشوی این برند مطرح، در اصل همان طراحی بی نظیری است که در گوشی های تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 به عنوان جدیدترین گوشی های سامسونگ به کار برده شده است. پس با این حال که فلکس های زیادی طراحی شده است، ولی جدیدترین و معروف ترین آن ها همین طراحی هایی است که در گوشی های هوشمند سامسونگ به کار برده شده است. و توانسته اند از طرفداری زیادی در بین مخاطبین برخوردار شوند. سامسونگ همیشه بی نظیرترین طراحی های روز دنیا را در بین افراد عرضه می کند و این از نظر من خیلی هیجان انگیز است که کاربران می توانند به روزترین گوشی های تاشو دنیا را به لطف برند سامسونگ در دست بگیرند.

این مطلب را هم ببینید
مینی کیبورد Blackwidow V3 ریزر رونمایی شد

چرا نمایشگر های تاشوی سامسونگ پرطرفدار شده اند؟

از آنجایی که سامسونگ همیشه تمرکز زیادی را به روی طراحی محصولات خود پیاده می کند، سابقه و تجربه بالایی در ارائه بهترین ها و بی نقص ترین های روز دنیا دارد که همگام با تکنولوژی جدید و روز دنیا می باشد. همچنین از زمانی که سامسونگ اولین گوشی تاشوی خود را روانه بازار کرد، طرفداران زیادی را به دست آورد که برای برخی از کمپانی ها جذاب بود. به این ترتیب هیچ برندی توانسته است نمایشگرهای تاشویی را پیدا کند که قدرت و عملکرد بالایی داشته باشد و بتواند سال ها بدون آسیب باز و بسته شود. پس به همین دلیل است که سامسونگ توانست به درجه بالایی از توجه در بازار فناوری دست پیدا کند. در این باره دیگر جای سوالی باقی نمی ماند زیرا مخاطبینی که تجربه استفاده از گوشی های تاشو سامسونگ را داشته اند می دانند که من چه می گویم.

نتیجه گیری

رسیدن به بهترین ها به خودی خود صورت نمی گیرد. برند سامسونگ سال ها تلاش کرده است تا توانسته مورد محبوبیت کل جهان قرار بگیرد. به این ترتیب امروزه اگر به دنبال به روزترین تجهیزات هستید، قطعا این سامسونگ است که با خیال آسوده و بدون نگرانی می توانید به سراغ آن بروید. پس می توانید با نمایشگر های تاشوی سامسونگ در وب سایتی که راه اندازی کرده است، آشنا شوید و شاهد یک رونمایی بی نظیر و بی نقص باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *