تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

سری جدید کامپیوترهای گیمینگ Trident و MEG Infinite X ام اس ای

کامپیوترهای گیمینگ Trident و MEG Infinite X ام اس ای

در سال 1986 شرکت msi در تایوان توسط 5 شریک ره اندازی شد. Msi مخفف Micro-Star International  « ستاره کوچک بین المللی » است. این شرکت در زمینه تولید لوازم دیجیتال فعالیت می کند. محصولات گیمینگ این کمپانی بسیاری مورد توجه گیمرها واقع شده است. سری جدید کامپیوترهای گیمینگ Trident و MEG Infinite X ام اس ای به تازگی معرفی شده است که در این بخش مورد بررسی قرار می دهیم.

سری جدید کامپیوترهای گیمینگ Trident و MEG Infinite X ام اس ای

کامپیوترهای قدرتمند MEG Infinite X برای یک بازی تمام عیار

نسخه جدید کامپیوتر گیمینگ MEG Infinite X از مادربردهای MSI Z490 استفاده کرده و قابلیت اورکلاک پردازنده را به کاربران ارائه می‌دهد. قلب تپنده این کامپیوتر، پردازنده تازه وارد Core i9-10900K با 10 هسته و 20 رشته است که در حال حاضر به عنوان سریع‌ترین پردازنده گیمینگ جهان شناخته می‌شود.در پیکربندی‌های ضعیف‌تر، شاهد استفاده از پردازنده Core i7-10700 نیز خواهیم بود. در بخش جلوی کیس MEG Infinite X به مانند گذشته شاهد استفاده از LED RGB با قابلیت سازگاری با دیگر قطعات هستیم.

این مطلب را هم ببینید
آموزش پاکسازی کامپیوتر

 MSI در ساخت این کامپیوتر از کارت‌های گرافیک گوناگون NVIDIA، از جمله NVIDIA GeForce RTX 2080 Super و GeForce RTX 2060 استفاده کرده است. حداکثر 128 گیگابایت حافظه DDR4 در فرکانس 2933 مگاهرتز و پشتیبانی از دو اسلات SSD M.2 به همراه یک هارد دیسک SATA، از جمله دیگر ویژگی‌های  MEG Infinite X به شمار می‌روند.

کامپیوترهای گیمینگ Trident با قابلیت جا به جایی بالا

این کامپیوترها به پردازنده قدرتمند Intel Core i9-10900K مجهز شده‌اند. پردازش‌های گرافیکی در این کنسول بازی بر عهده کارت گرافیک RTX 2080 SUPER است. این کامپیوتر هم علی رغم ابعاد کوچک خود، از دیودهای LED RGB و Mystic Light پشتیبانی می‌کند.

کامپیوترهای گیمینگ Trident و MEG Infinite X ام اس ای

سیستم تهویه اختصاصی Silent Storm Cooling، رابط Thunderbolt 3 با سرعت واقعی 40 گیگابیت در ثانیه، USB 3.2 نسل دوم و پشتیبانی از 64 گیگابایت حافظه رم به همراه دو ماژول SSD M.2 از جمله دیگر ویژگی‌های سری جدید کامپیوترهای Trident هستند. شایان ذکر است که از خانواده Trident نیز مدل‌های ارزان‌تر، با پردازنده‌های دیگر از جمله Core i7-10700 نیز عرضه خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی با قیمت مناسب

هنوز قیمتی برای این محصولات اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *