آموزش سانترال پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

قابلیت مهم سانترال پاناسونیک NS1000

Important Feature Of Panasonic NS1000 Central

قابلیت مهم سانترال پاناسونیک NS1000 در جهت ارتباط بین چندین دستگاه چیست؟

همان گونه که مستحضر می باشید دستگاه سانترال پاناسونیک سری NS بر پایه آی پی IP طراحی  و تولید شده اند که شما می توانید با تهیه لایسنس ها با توجه به نیاز خود از آنان استفاده نمایید در این خصوص می توان به یک قابلیت خوب در سری NS1000 اشاره کرد که در ادامه به صورت خلاصه اشاره ای به آن خواهیم داشت .

قابلیت مهم در سانترال پاناسونیک NS1000 در جهت ارتباط بین چندین دستگاه دارای پشتیبانی از پروتکل one-look network with NS-Net می باشد. شما می توانید با استفاده از این پروتکل ۱۶ دستگاه NS1000 را بایکدیگر یکپارچه سازید و دستگاه سانترال اول را به عنوان مستر و مابقی دستگاه ها را به عنوان SLAVE تعریف نمایید . شما با این روش می توانید به تمامی دستگاه ها از طریق یک کنسول دسترسی داشته و برنامه ریزی نمایید .لازم به ذکر می باشد که برای استفاده از این قابلیت نیاز به تهیه لایسنس برای فعال سازی پروتکل one-look network with NS-Net می باشد .

این مطلب را هم ببینید
نویز تلفن بیسیم پاناسونیک روش رفع نویز

حال اگر بخواهیم که دستگاه سانترال پاناسونیک غیر از سری NS را به دستگاه NS1000 ارتباط دهید مانند دستگاه های سری  TDA – TDE –NCP شما می بایست از طریق پروتکل های H323 و یا استفاده از IP TRUNK اقدام به انجام نمایید و در این حالت شما می توانید تا ۵۱۲ دستگاه را به NS1000 متصل نمایید. دراین حالت تمامی مراکز سانترال به صورت جداگانه قابل برنامه ریزی می باشند و لایسنس QSIP جهت بهره برداری از کلیه امکانات مورد نیاز می باشد .

لذا به دلیل ارتباط این مراکز با یکدیگر از طریق شبکه دو چیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که می بایست توجه ویژه ای به آنان نمود :

  • پهنای باند مناسب
  • استفاده از فایروال جهت امنیت
این مطلب را هم ببینید
فعال کردن Call Waiting در دستگاه سانترال کم ظرفیت

قابلیت مهم سانترال پاناسونیک NS1000 در جهت ارتباط بین چندین دستگاه

  • سری NS بر پایه آی پی IP طراحی  و تولید شده
  • یکپارچه  سازی ۱۶ دستگاه NS1000 توسط پروتکل one-look network with NS-Net
  • دستگاه سانترال اول را به عنوان مستر
  • مابقی دستگاه ها را به عنوان SLAVE
  • استفاده از این قابلیت با تهیه لایسنس
  • فعال سازی پروتکل one-look network with NS-Net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *