تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ‌تاپ‌های جدید سری Envy اچ پی معرفی شدند

لپ‌تاپ‌های جدید سری Envy اچ پی

اچ پی (HP) از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در حوزه فناوری و کامپیوتر است که در صنعت تولید همیشه پیشگام بوده و دستاوردهای نوینی را برای دنیای تکنولوژی به ارمغان آورده است. لپ‌تاپ زدبوک Create و زدبوک Studio اچ پی محصولات جدید این کماپنی هستند که به تازگی رونمایی شده و در کنار آن ها لپ‌تاپ‌های جدید سری Envy اچ پی معرفی شدند.

لپ‌تاپ‌های جدید سری Envy اچ پی

خانواده‌ی انوی اچ پی ، شامل لپ تاپ های متنوعی می شود. این لپ تاپ ها در مقایسه با لپ تاپ های سایر خانواده های اچ پی ، بسیار مقرون به صرفه بنظر می رسند. این شرکت روز گذشته از جدیدترین لپ‌تاپ‌های خانواده‌ی انوی پرده‌برداری کرد.

HP Envy 13 & 15

لپ‌تاپ‌های جدید خانواده‌ی انوی شامل مدل بازطراحی‌شده‌ی ۱۳ اینچی از اولترابوک انوی و دستگاه‌های دیگری هستند. لپ‌تاپ ۱۳ اینچی جدید اکنون برای پردازش کارهای مختلف از پردازنده‌ی خانواده‌ی آیس لیک نسل دهمی i7-1065G7 اینتل بهره می‌گیرد که در آن از پردازنده‌ی گرافیکی Iris Plus استفاده شده است. نگاهی کلی به ظاهر اچ‌پی انوی ۱۳ جدید ما را تا حد زیادی یاد تغییرات اعمال‌شده در مدل جدید لپ‌تاپ محبوب Spectre x360 که در اواخر سال ۲۰۱۹ عرضه شد، می‌اندازد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین ابزارهای ساخت کادر عکس بصورت آنلاین

در مدل جدید انوی شاهد المان‌های بهبودیافته‌ای برای طراحی هستیم که از بین آن‌ها می‌توانیم به کوچک‌تر شدن اندازه‌ی بدنه اشاره کنیم. ظاهرا کوچک‌تر شدن انوی ۱۳ اینچ به‌قیمت از دست دادن برخی قابلیت‌ها تمام نشده است و این لپ‌تاپ همچنان ویژگی‌های متنوعی را در اختیار کاربر می‌گذارد.

اچ‌پی انوی ۱۳ با وجود کاهش اندازه از صفحه‌نمایشی ۱۳/۳ اینچ در بدنه‌ای ۱۱ اینچ بهره می‌گیرد. افزون بر این موارد، کیبورد و ترک‌پد دستگاه شبیه‌به مدل قبل است و تغییر خاصی در این زمینه مشاهده نمی‌شود. لپ‌تاپ موردبحث اچ‌پی قرار است در اوایل ماه مه ۲۰۲۰ (اواخر اردیبهشت ۱۳۹۹) با قیمت پایه‌ی ۹۹۹/۹۹ دلار روانه‌ی بازار شود.

HP Envy X360 13 & 15

دو لپ‌تاپ جدید Envy x360 13 و Envy x360 15 بهبودهای جالب‌تری نیز به‌خود دیده‌اند تا بیشتر با سلایق کاربران امروزی تطابق پیدا کنند. بزرگ‌ترین تفاوت بین این مدل‌ها با مدل استاندارد انوی، این است که لپ‌تاپ‌های سری Envy X محصولاتی تبدیل‌پذیر (یا به بیان بهتر ۲ در ۱) هستند. یعنی امکان استفاده از آن‌ها هم به‌عنوان لپ‌تاپ و هم به‌عنوان تبلت وجود دارد. ظاهرا اچ‌پی قصد دارد هر دو مدل جدید را با قیمت پایه‌ی ۶۹۹/۹۹ دلار در دسترس قرار دهد و در آن‌ها از پردازنده‌‌های مرکزی ۷ نانومتری جدید AMD که مبتنی‌بر معماری ذن ۲ هستند استفاده کند.

این مطلب را هم ببینید
احتمال رونمایی کامپیوتر گیمینگ اپل در WWDC 2020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *