تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ Predator Triton 300 SE ایسر معرفی شد

لپ تاپ Predator Triton 300 SE ایسر

ایسر یکی از باسابقه‌ترین برندهای تولید کامپیوتر و تجهیزاتی جانبی در آسیا محسوب می‌شود و در رتبه‌ی پنجم بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های کامپیوتر شخصی در جهان قرار دارد. مرکز مدیریت این شرکت در شهر نیوتایپه در تایوان قرار دارد. لپ تاپ Predator Triton 300 SE ایسر محصول جدیدی از این برند بوده که به تازگی معرفی شده که بدنه فلزی و ضخامت کمی دارد.

لپ تاپ Predator Triton 300 SE ایسر

ایسر در کنار لپ‌تاپ ‌های نسبتا ارزان‌قیمت، یک مدل لپ‌تاپ رده‌بالا هم در CES 2021 به همراه داشت. به گزارش PC World، این شرکت لپ‌تاپ Predator Triton 300 SE را معرفی کرد که بدنه‌ای فلزی دارد و از ضخامت کمی بهره می‌برد. این لپ‌تاپ ایسر تنها ۱٫۷ کیلوگرم وزن دارد و از صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی Full HD بهره می‌برد که نرخ نوسازی آن ۱۴۴ هرتز است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل دانلود نشدن فایل با IDM

در این محصول پردازنده‌ی Tiger Lake H35 SE استفاده شده که از سرعت کلاک بسیار بالایی برخوردار است. در کنار این پردازنده از کارت گرافیک GeForce RTX 3060 استفاده شده است. ازآنجایی‌که Predator Triton 300 SE از پردازنده Tiger Lake پشتیبانی می‌کند، پورت Thunderbold 4 هم روی این لپ‌تاپ دیده می‌شود. براساس اطلاعات منتشرشده، لپ‌تاپ Predator Triton 300 SE در ماه مارس با قیمت پایه ۱۴۰۰ دلار راهی بازار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *