اخبار تکنولوژی

مشخصات گلکسی A13 5G فاش شد

گلکسی A13 5G

برند سامسونگ مدتی است که با رونمایی از یک سری مشخصات از طراحی های جدیدش، مورد محبوبیت زیادی در بین طرفداران قرار گرفته است. به تازگی نیز شاهد یک خبر جدید از گلکسی A13 5G هستیم که گفته می شود برخی از مشخصات این طراحی فوق العاده فاش شده است و کاربران می توانند راجع به آن اطلاعات کافی را به دست آوردند. پس در این مقاله می خواهیم با این طراحی منحصر به فرد آشنا شویم.

بررسی گلکسی A13 5G

یکی از جذاب ترین طراحی های سامسونگ که علاوه بر ارائه بهترین کیفیت در آن، بهترین تکنولوژی جدید را نیز در آن عرضه کرده، قابلیت 5G است. سامسونگ همیشه به جای آنکه تنها تمرکز خود را به روی مشخصات فنی انواع محصولات خود قرار دهد، به روی ظاهر و نمایشگر نیز توجه ویژه ای داشته است. گوشی گلکسی در طراحی جدید سامسونگ، نمونه ای از جدیدترین طراحی های سامسونگ است که هنوز رونمایی دقیقی از آن نداشته ایم ولی از زمانی که خبرهایی در رابطه با مشخصات آن فاش شده، به نوعی نبض بازار فناوری به صدا در آمده است و مخاطبین زیادی به سمت آن جذب شده اند. همچنین گوشی هوشمند جدید سامسونگ با قابلیت های جدیدی روانه بازار خواهد شد که جای هیچ سوالی را باقی نمی گذارد.

از نظر برخی از کاربران، سامسونگ همیشه قصد داشته است تا با قرار دادن مخاطبین هدف، بهترین ها را عرضه کند و اینطور نیست شد. این برند از چنان برنامه ریزی ایده آلی در طراحی محصولات خود برخوردار است که در کنار آن هدف مخاطبین را نیز مدنظر قرار داده است و این بر هیچ کس پوشیده نیست. پس در این مقاله می خواهیم راجع به مشخصات فنی که در رابطه با گلکسی A13 5G عرضه شده است، صحبت کنیم و بدانیم که قرار است با چه نوع سطح جدیدی از تکنولوژی رو به رو شویم.

گلکسی A13 5G

مشخصات فنی گلکسی A13 5G

آیا تا به حال شده راجع به این موضوع فکر کنید که چرا هیچ مخاطبی وجود ندارد که حتی از دست پایین ترین مدل طراحی شده سامسونگ در انواع تب ها، گوشی های هوشمند و سایر تجهیزات شکایت کند؟ بله همچین چیزی اصلا به وجود نیامده است و این به دلیل این است که سامسونگ همیشه تمرکز زیادی را به روی تولیدات خود پیاده کرده است. به این ترتیب مشخصات بی نقص این محصول به شرح زیر است:

این مطلب را هم ببینید
ماشین مجازی چیست و چگونه کار می کند؟

نمایشگر

یکی از ویژگی های عالی گوشی گلکسی سامسونگ آ 13، نمایشگر 6.48 اینچی ال سی دی است که وضوح تصویر بی نقصی را به شما ارائه می دهد. همیشه رندرهایی در آن منتشر شده است که نشان از ناچ قطره ای در بالای نمایشگر آن است. نمایشگر این گوشی به عنوان مهم ترین بخش بهترین مشخصات را در اختیار شما قرار می دهد. بهتر است بدانید که برای امنیت گوشی شما یک حسگر اثر انگشت نیز به روی فریم کنار گوشی شما قرار گرفته است.

دوربین

دوربین ها از جمله مهم ترین مشخصات فنی در گلکسی A13 5G محسوب می شوند که دوربین اصلی آن در لنز 50 مگاپیکسلی طراحی شده است که از یک دوربین اولترا واید 5 مگاپیکسلی برخوردار است. همچنین در آن یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی قرار داده شده است. لازم به ذکر است که هنوز راجع به دوربین سلفی اطلاعات کاملی به دست نرسیده است.

تراشه

از آنجایی که تراشه ها نیز بخش مهمی را در یک گوشی هوشمند به عهده دارند، در این طراحی شاهد یک تراشه دیمنسیتی 700 می باشیم که از مودم 5 گیگ برخوردار است. این تراشه به نوعی در بنچمارک های این گوشی رویت شده که آن را تایید کرده است. پس سامسونگ در تراشه نیز به نوعی گل کاشته است.

باتری

باتری ها نقش مهم را در گوشی های هوشمند بازی می کنند زیرا همه چیز در دست آن ها قرار دارد. اگر می خواهید مدت زمان زیادی را از گوشی خود بدون دغدغه استفاده کنید، باید گوشی هوشمند شما دارای باتری قوی باشد. به این ترتیب باتری که در این طراحی به کار برده شده، دارای 5 هزار میلی آمپر بر ساعت می باشد و همچنین از یک شارژر سریع 25 وات پشتیباتی می کند.

این مطلب را هم ببینید
ماشین حساب ویندوز ۱۰ برای لینوکس منتشر شد

گلکسی A13 5G

حافظه و رم

حافظه و رم بخش مهمی دیگری است که به شما این امکان را می دهد تا داده های خود را بدون نگرانی ذخیره کنید. پس خبری که در رابطه با حافظه رم این گوشی منتشر شده، این است که گلکسی A13 5G دارای حافظه رم 4، 6 و 8 گیگابایت، با حافظه داخلی 128 و 64 می باشد که شرایط ذخیره داده را برای شما به سهولت ممکن می سازد.

زمان عرضه گلکسی A13 5G

سوالی که اغلب مخاطبین و طرفداران سامسونگ می پرسند، این است که برای عرضه اسن طراحی عالی چه تاریخی در نظر گرفته شده است. بهتر است بدانید که کمپانی سامسونگ ذکر کرده است که برای رونمایی گوشی جدید، در ژانویه 2022 یعنی تا پایان سال جاری می توانید منتظر باشید ولی متاسفانه در رابطه با زمان دقیق عرضه ان تاریخی تعیین نشده است و حتی زمانی بابت آن منتشر نشده است. با این حال امیدواریم که به این تاریخ نزدیک باشیم.

قیمت گلکسی A13 5G

در کمال تعجب از اینکه سامسونگ هنوز به رونمایی رسمی از این طراحی نپرداخته است، قیمت و هزینه آن به نوعی مشخص شده است. پس این کمپانی برای این گوشی هوشمند فوق العاده پر طرفدار با به روزترین ویژگی ها هزینه 249 دلار را تعیین کرده است که به عنوان ارزان ترین گوشی هوشمند شناخته شده است. سامسونگ همیشه در مقابل یک کیفیت عالی و بی نقص، هزینه ارزانی را در نظر می گیرد تا مخاطبین بتوانند در مقابل یک کیفیت عالی بودجه مناسبی را پرداخت کنند. به این ترتیب بدون نگرانی می توانید برنامه ریزی خرید جدیدترین گوشی سامسونگ را برای سال آینده خود طراحی کنید.

نتیجه گیری

داشتن یک زندگی لوکس و به روز، از آرزوی همه افراد به حساب می آید. پس اگر شما نیز دوست دارید که لاکچری و لوکس زندگی کنید باید سلیقه خود را عوض کنید. گوشی های جدید سامسونگ گلکسی A13 5G  با قابلیت های فوق العاده به نوعی می توانند شما را با سبک جدیدی از تکنولوژی رو به رو کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *