اخبار تکنولوژی

مشخصات گوشی های گیمینگ سری ردمی K50 افشا شد

گوشی گیمینگ سری ردمی K50

یکی از پرطرفدارترین گوشی های هوشمندی که افراد زیادی به دنبال آن هستند، انواع گوشی های گیمینگ است. شیائومی در تولید این گوشی های گیمینگ به شهرت زیادی رسیده است. خبری که به تازگی در رابطه با گوشی گیمینگ سری ردمی K50 به گوشمان رسیده است، این است که مشخصات آن ها فاش شده است. و قرار است در این طراحی شاهد تراشه مدیاتک و نمایشگر OLED باشیم که جزو به روزترین ها محسوب می شود.

بررسی گوشی گیمینگ سری ردمی K50

مدتی است که شیائومی این برند مطرح کره ای به ساخت به روزترین تجهیزات روز دنیا در انواع گوشی های هوشمند با اسم رمزی Mattise و Rubens پرداخته است که احتمال می رود این دو گوشی به عنوان نسخه های ردمی کا 50 به حساب بیاید. به این ترتیب در دو شماره مدل به ترتیب L10 و L11A طراحی شده اند که با مشخصات فنی قدرتمند و ایده آلی روانه بازار شده است. چیزی که در اینجا پرسیده می شود، این که آیا برای گیم گوشی های مخصوصی در نظر گرفته شده؟ از آنجایی که گیم ها حجم و ظرفیت زیادی را از یک تلفن همراه اشغال می کنند، قطعا باید چنین گوشی هایی دارای قابلیت های متفاوت از سایر تلفن های هوشمند باشند که به لطف شیائومی گیمرها می توانند از به روزترین آن ها بهره مند شوند.

گوشی گیمینگ سری ردمی K50

مشخصات گوشی گیمینگ سری ردمی K50

در رابطه با مشخصاتی که فاش شده است، باید بدانید که طبق اطلاعاتی که از خبرگذاری IMEI منتشر شده است، در سری گوشی های Matisse شیائومی شاهد سه نسخه جهانی و چین و هند هستیم که این نسخه ها با شماره مدل های تعیین شده 21121210 G، 21121210 C و 21121210 I به ثبت رسیده اند. همچنین اگر گوشی گیمینگ سری ردمی K50 را در چین تهیه کنید می توانید آن را با همان نام ردمی به دست آورید ولی اگر بخواهید از هند این گوشی را تهیه کنید، شاهد یک گوشی گیمینگ شیائومی با نام به ثبت رسیده پوکو می باشید. آنطور که راجع به مشخصات این گوشی منتشر شده است، گفته شده اکه احتمال دارد در آن از تراشه 9000 مدیاتک نیز استفاده شود که در سرعت و عملکرد گوشی گیمینگ بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
نمایشگرهای جدید سری E اچ‌پی رونمایی شدند

جذابیت آن تازه اینجاست که در آن از نمایشگر OLED یا همان اولد استفاده شده است که از نرخ تازه سازی 120 یا 144 هرتز پشتیبانی می کند و همچنین در زیر نمایشگر آن از یک حسگر قوی اثر انگشت نیز استفاده شده است که امنیت سیستم های شما را در گوشی گیمینگ حفظ و تضمین می کند. در اصل گوشی های کا 50 در انواع نسخه های پرو طراحی شده است که در ادامه راجع به مشخصات آن صحبت خواهیم کرد.

زمان رونمایی از گوشی گیمینگ سری ردمی K50

گیمرهای زیادی همچنان منتظر این هستند که بدانند گوشی گیمینگ سری ردمی K50 جدید قرار است در چه تاریخی در دسترس آن ها قرار بگیرد. از آنجایی که شماره مدل های این گوشی ها به صورتی طراحی شده است که چهار رقم اول آن نشان دهنده ساه و ماه عرضه این گوشی های هوشمند توسط شیائومی است ،پس به این معناست که گیمرها می توانند در آخرین ماه سال 2021 شاهد یک رونمایی جذاب از به روزترین گوشی های گیمینگ سال باشند که شیائومی به طراحی آن پرداخته است. البته بهتر است که به این تاریخ ذکر شده دل خوش نکنید زیرا هیچ چیز مشخص نیست و این تنها در حد فرض و گمان بر اساس تجربیات است. به این ترتیب شاید اصلا این برند نتواند فعلا به رونمایی و عرضه این گوشی ها بپردازد و باید منتظر زمان دقیقی باشیم که توسط خوئ کمپانی منتشر می شود.

ارزیابی گوشی گیمینگ سری ردمی K50

در واقع اصلی ترین طراحی شیائومی، ردمی نوت 10 پرو است که به عنوان جدیدترین طراحی های شیائومی برای گوشی های گیمینگ به حساب می اید. این گوشی هوشمند در پنل پشتی خود از یک دوربین چهارگانه با لنز 64 مگاپیکسل برخوردار است. همچنین لنز اصلی آن را یک سنسور اولترا واید 13 مگاپیکسلی طراحی کرده است که دارای لنز 8 مگاپیکسلی تله ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق می باشد. البته احتمال می رود که یک نسخه دیگر از ان با لنز 108 مگاپیکسل راهی بازار شود. شاید با خود بگویید چرا نام این گوشی گیمینگ تغییر یافت است، بهتر است بگویم که این گوشی هوشمند در چین با همان نام گوشی گیمینگ سری ردمی K50  عرضه می شود ولی در سایر بازارها باید آن را با نام پوکو F4 GT تهیه کنید.

این مطلب را هم ببینید
ساعت هوشمند شیائومی واچ کالر 2 معرفی شد

لازم است بدانید که شماره مدل 22041211AC در این گوشی تنها مخصوص بازار چین است که با اسم رمزی Rubens به ثبت رسیده است. این نسخه دقیقا طراحی استاندارد و اصلی ردمی کا 50 است که دارای تراشه دمینسیتی 7000 می باشد و با این مشخصات وارد بازار خواهد شد. به این ترتیب این تلفن هوشمند بهترین
انتخابی است که یک گیمینگ می تواند داشته باشد تا بتواند گیم های موبایلی هیجان انگیز را تجربه کند.

دوربین گوشی گیمینگ سری ردمی K50  با چه نوع گوشی شباهت دارد؟

براساس مشخصات مطرح شده از این تلفن هوشمند گیمینگ، دوربین 64 مگاپیکسلی که برای آن در نظر گرفته شده است، کاملا مشابه با لنز ISOCELL GW3 سامسونگ می باشد. از آنجایی که شیائومی نیز همیشه در راس بهترین تولیدکنندگان قرار دارد، توانسته جایگاه ویژه ای را با تولید این محصول دوباره به دست آورد و توجه زیادی را مخصوصا در بین مخاطبین گیمر به دست آورد. تنها کافی است برای تجربه بهترین بازی های ویدویی در وضوح تصویر بالا و در یک کیفیت هیجان انگیز صبر کنید تا شیائومی طراحی جدید خود را روانه بازار کند. در این راستا برای آنکه مخاطبین گیمر بتوانند یک گوشی مخصوص فعالیت خود تهیه کنند، برندهای مختلف به تولید انواع گوشی های گیمینگ پرداخته اند ولی این شیائومی است که توانسته در راس بازار قرار بگیرد.

نتیجه گیری

گیمر بودن تنها به معنای انجام گیم های گوناگون در کنسول های گران قیمت نیست. گاهی در انواع گوشی های هوشمند نیز می توانید تجربه یک گیم هیجان انگیز و ماندگار را کسب کنید. به این ترتیب با اطلاع از مشخصات گوشی گیمینگ سری ردمی K50  می توانید یک گیمر موبایلی عالی و واقعی باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *