مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی ارزان ترین موس های تسکو در بازار ایران

ارزان ترین موس های تسکو

کاربران ایرانی برند تسکو (TSCO) را با هدست، هدفون و اسپیکرهایی که تولید کرده می شناسند اما موس و کیبوردهای این برند نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قیمت مناسبی دارند. اگر می خواهید ارزان ترین موس های تسکو در بازار ایران را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

ارزان ترین موس های تسکو در بازار ایران را بشناسید

TM 287

این ماوس بدنه پلاستکی ساده با طراحی زیبا دارد و برای اتصال با سیم به هر نوع کامپیوتر و لپ تاپ دارای پورت USB، مناسب است. ماوس تسکو TM 287 دارای سه کلید برای انجام فعالیت‌های کامپیوتری است. به دلیل طراحی عالی، به سرعت حرکت می‌کند و در استفاده طولانی مدت برای شما بسیار راحت است. نوع حسگر آن، حسگر نوری است و در برابر رطوبت مقاوم است. دقت حسگر این ماوس 1200 DPI است.

همچنین ابعاد آن 110 در 65 در 30 میلی‌متر است. وزن ماوس تسکو مدل TM 287 نیز 60 گرم است که به همین دلیل کار با آن با وجود سیم 1.5 متری، بسیار راحت است. همچنین به گونه ای طراحی شده که هم برای کاربران چپ دست و هم برای کاربران راست دست مناسب است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل صدا در Adobe Audition

TM 286

طراحی آن به گونه ای است که برای استفاده با هر دو دست مناسب است. همچنین در هنگام استفاده باعث خستگی دست نمی‌شود. این ماوس به کامپیوتر و لپ تاپ دارای پورت USB متصل می‌شود. همچنین برای استفاده راحت مصرف کننده، سیم یک و نیم متری دارد.

ابعاد این ماوس 115 در 70 در 40 میلی‌متر است و وزن آن 60 گرم است. جنس آن از پلاستیک ضد تعریق و ضد لغزش است که همین دلیل می‌شود تا در استفاده طولانی مدت، راحت‌تر باشید. نوع حسگر آن اپتیکال است و دقت حسگر 1200 DPI است. این ماوس دارای 6 کلید برای انجام فعالیت‌های کامپیوتری است. همچنین یکی از ارزان ترین ماوس های Tsco است که کیفیت بالایی دارد و برای استفاده شما عالی است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ضبط ویدیو در ویندوز 10 از برنامه ها و بازی ها

TM 295

این موس را با اتصال از طریق USB می‌توان به هر نوع کامپیوتر و لپ تاپی وصل کرد. سیم آن نیز یک و نیم متری است که انجام فعالیت‌ها را برای شما راحت می‌کند. این ماوس برای استفاده با دست راست طراحی شده است. همچنین دارای 6 کلید برای انجام فعالیت‌های کامپیوتری است. جنس ماوس تسکو مدل TM 295 از پلاستیک ABS است و ابعاد آن 110 در 70 در 30 میلی‌متر است. نوع حسگر این ماوس اپتیکال است و دقت حسگر، حداکثر 1600 DPI است. در استفاده طولانی مدت از این ماوس خسته نمی‌شوید و حرکت آسان و سریع آن، استفاده از ماوس تسکو مدل TM 295 را برای شما لذت بخش می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *