بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی Dark souls 3

بازی Dark souls 3

مگر می شود از سرگرمی مثل بازی در گیم های ایکس باکس وان دست کشید؟ شاید شما ندانید ولی گیمرهای دو آتیشه ای در دنیا وجود دارند، که زیر و بم همه بازی ها را می دانند و آن ها را تجربه کرده اند. گفتم تجربه کرده اند، بله چون یک گیمر واقعی در عمق بازی فرو می رود و داستان آن را زندگی می کند. یکی از هیجان انگیزترین بازی های مورد علاقه گیمرها بازی Dark souls 3 است.

اگر شممر باشید قطعا نام این بازی را شنیده اید. مجموعه این بازی از زمانی که طراحی و ارائه شد، به عنوان یکی از متفاوت ترین آثار صنعت گیم شناخته شد، و روز به روز سری های باشکوه تر و جذاب تری از آن روانه بازار شد و در دسترس افراد قرار گرفت.

بازی Dark souls 3 یک مجموعه با ارزش و بسیار مطرح در زمینه بازی های ترسناک و تخیلی در سطح جهان است.این بازی نیز مانند بسیاری از بازی های مطرح جهان تاریخچه ای با شکوه در پشت خود پنهان کرده که  در این متن با آن آشنا خواهیم شد.

تاریخچه بازی Dark souls 3

همه شما حتما سری اول این بازی شگفت انگیز را که به نام Damon souls طراحی شد، به خاطر دارید. اکثر بازی های هر مجموعه ای که در ابتدا طراحی می شوند، با طراحی سری جدید خود به نوعی کامل تر شده و جذاب تر می شوند. بله این در رابطه با این بازی نیز صدق می کند، ولی چیزی که این بازی را متفاوت می کند، این که Damon souls از همان ابتدا کامل و بی نقص بود و توانست همانند بمبی هیجان انگیز در صنعت گیم منفجر شده و موجب هیجان گیمرها شد.

در واقع این بازی با ورود به دنیای گیم عظمت خودش را به رخ تمام مجموعه بازی هایی کشید، که تاکنون در این صنعت وجود داشتند. افراد در ابتدا تصور می کردند این بازی نیز با صحنه های تکراری، کشت و کشتارهای یکسان و مراحل قابل پیش بینی همراه است، که آن ها را خسته می کند، ولی به طرز باورنکردنی باور و تصور گیمرها را عوض کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های داستان محور در سال 2020

مجموعه با ارزش بازی Dark souls 3 از زمانی که ارائه شد، در واقع از همان نخستین مجموعه، مورد اهمیت و محبوبیت زیادی قرار گرفت و همچنان نیز جایگاه ویژه خودش را دارد. تاریخچه این بازی در اصل به سال 2015 باز می گردد، که توسط شرکت فرام سافتور طراحی و توسط بانداری نامکو انترتینمنت انتشار پیدا کرد.

بازی Dark souls 3

توصیف داستان بازی

این بازی در صنعت گیم، سبک جدیدی از ژانر تخیلی و مهیج را در نقش آفرینی اکشن ابداع کرد. در واقع در این بازی المان های جادویی هیجان انگیزی دمیده شده که گیمر را از نفس می اندازد و او را به وجد می آورد. Dark souls 3 به طرز شیرین و زیبایی شما را برای کشف مراحل تازه عصبانی و در عین حال مشتاق می کند.

رمز آفرینی هایی که در این بازی وجود دارد، صحنه هایی تکرارنشدنی است که هر لحظه شما را با سوپرایزهای جدیدی رو به رو می کند. به نظر می رسد که شرکت فرام سافتور مهارت و خلاقیت غیر قابل باوری را در ساخت این بازی به کار برده است.

بازی Dark souls 3 شما را در هر لحظه با سخن ها، قصه ها، سرگذشت های گنگ و جذاب رو به رو می کند، که مانند آن را هرگز تجربه نکرده اید. در اصل شما نقش یکی از Unkindled را در بازی ایفا می کنید، که وظیفه دارید به دنبال پنج تن از اربابان خاکستر Lord of Cinder بگردید.

همچنین دنیای بازی در حال نابود شدن و به فنا رفتن است، که شما باید به وسیله خاکستر این پنج ارباب، دنیا را نجات دهید و برای آن تلاش کنید. یکی از ویژگی های برجسته ای که در این بازی وجود دارد، و آن را از سایر نقش آفرینی بازی های دیگر متفاوت می کند، وجود شخصیت های ناامیدکننده ای است، که با صداهای مسحورکننده سعی در شکستن شما دارند، ولی شما باید در این راه محکم قدم بردارید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی مدل جدید کنسول پلی استیشن 5 سونی

چرا بازی Dark souls 3 پرطرفدار است؟

سوالی که اغلب افراد زیادی به دنبال آن هستند، این که چرا Dark souls 3 هرگز قدیمی نمی شود، و همچنان با گذشت زمان زیاد طرفداران خاص خودش را دارد. جواب این سوال تنها در این است که برای یکبار هم که شده  نقش آفرینی در این بازی را آغاز کنید، و خودتان خواهید فهمید که چطور درگیر آن شده و نمی توانید از آن دست بکشید.

در واقع مجموعه های این بازی، تنها یک گیم ساده نیست، بلکه دنیای ترکیب شده از واقعیت و توهم است، که گیمر را در هیجان، شگفتی و تلاش فرو می برد.

بازی Dark souls 3

چرا  افرادی که این بازی را آغاز می کنند، دیگر نمی توانند از آن دست بکشند، زیرا  آن ها توقع رو به رو شدن با چنین صحنه ها و شگفتی هایی را ندارند، و به نوعی روایت بازی Dark souls 3 آن ها را سوپرایز و هیجان زده می کند. این بازی در واقع یکی از جذاب ترین چهره سازی های قرن گیم را پیاده سازی کرده است که در آن جزئیات به طرز جذابی خودنمایی می کنند. این بازی از زمان ارائه تا کنون، مخاطبین زیادی را به چالش کشیده که برای همه یک تجربه جدید و پر از شگفتی بوده است.

سخن پایانی

در نهایت، هر چه از جذابیت ها، شخصیت ها، تاریخچه و هیجانات این بازی بگویم باز هم کم است، زیرا نشستن پای کنسول بازی ایکس باکس وان و لذت بردن از گرافیک و کیفیت فوق العاده بازی مورد نظر در کنار طی کردن مراحل بازی چیزی نیست که قابل توصیف باشد و تنها نیاز به تجربه کردن دارد. اگر تاکنون هیچ بازی نتوانسته حس هیجان و شگفتی شما را در انواع بازی های ایکس باکس وان به وجد آورد، بهتر است با تهیه کردن این بازی از سایت های معتبر و یا از فروشگاه های مطرح مانند فروشگاه اینترنتی پایاتل، این تجربه جدید را به خود هدیه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *