بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی Grand Criminal Online ؛ سرقت بزرگ اتومبیل

معرفی بازی Grand Criminal Online

تجربه ثابت کرده بازی‌ هایی که یک کلمه از بازی راک استار را در اسم‌شان دارند و بدتر از آن این کلمه را با Criminal ترکیب کرده‌اند، جزو بدترین چیزهایی هستند که می‌شود در گوگل پلی پیدا کرد. در این بخش میخواهم به معرفی بازی Grand Criminal Online بپردازیم.

معرفی بازی Grand Criminal Online

در واقع بزرگترین وجه تمایز بازی نسبت به بقیه کلون‌هایِ اندرویدی ضعیف، دوربینش است. اینجا دوربین از بالا اتفاقات را نشان می‌دهد و دیگر از آن نمای پشت شخصیت و زاویه دید بازتری که البته نتیجه‌اش محیط و شخصیت‌های فوق‌العاده بی‌کیفیت بوده، خبری نیست.

بازی تقریبا تمام چیزهایی که از یک اثر جهان باز در جریان در دنیای مدرن می‌خواهیم را دارد. یک محیط نسبتا بزرگ که در آن به گشت و گذار بپردازید، ماموریت‌های زیاد و کارهای مختلفی که می‌شود برای درآمدزایی کرد. در Grand Criminal On‌line می‌توانید شهروند سالمی باشید، با ماشین خودتان به گشت و گذار بپردازید و از راه‌هایی مثل تاکسیرانی هزینه‌هایتان را به دست می‌آورید یا می‌توانید خلاف‌کار باشید، هر ماشینی که دیدید را سوار شوید و از راه‌های نادرستی کسب درآمد کنید.

این مطلب را هم ببینید
بازی های رایگان این ماه پلی استیشن

البته تاثیرات تصمیماتی که می‌گیرید به اندازه نسخه کنسولی بازی‌های جهان باز نیست اما سازنده همینکه تنوع کارها را در Grand Criminal On‌line افزایش داده باعث شده تا دنیای بازی خالی و خسته‌کننده به‌نظر نرسد. بازی قرار است چندین حالت مختلف گیم پلی داشته باشد که فعلا دو تا از آن‌ها در دسترس هستند. یکی از آن‌ها حالت تک نفره است که در آن تنهایی به دنیای Grand Criminal On‌line قدم می‌گذارید و با انجام کارهای مختلف شخصیت‌تان را قوی‌تر می‌کنید.

حالت دوم هم مود چند نفره است که همین کارها را با بقیه انجام می‌دهید. البته بازی کلا آنلاین است و خبری از مود آفلاین نیست ولی بازی این حق انتخاب را به بازیکن داده که اگر خواست تنهایی یا گروهی با چالش‌ها روبه‌رو شود. اما دو مشکلی که بازی فعلا با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، یکی مربوط به گرافیک است و یکی هم سیستم تیراندازی. بازی گرافیک خوبی دارد اما چون هنوز به آن بهینه‌گی کافی نرسیده حتی در پایین‌ترین تنظیمات شاید مشکلاتی به وجود بیاورد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های منچ آنلاین برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *