بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی MotoGP 20

بازی MotoGP 20

با شیوع ویروس کرونا بسیاری از ورش ها و مسابقات تعطیل شده اند. مسابقات موتورسواری MotoGP نیز از این قاعده مستثنی نبودند. اما استودیوی ایتالیایی Milestone srl که وظیفه ساخت بازی‌های ویدیویی MotoGP را بر عهده دارد، نسخه سال 2020 را لغو نکرد. با ما در این بخش همراه باشید تا به بررسی بازی MotoGP 20 بپردازیم.

بازی MotoGP 20

گیم پلی بازی

در تمام بازی‌های ریسینگ، چیزی که بیش از همه جلب توجه می‌کند این است که سازنده‌ها چه حالت‌هایی را برای مسابقه دادن طراحی کرده‌اند. تنوع این حالت‌ها و همچنین ساختار آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. در بازی موتوجی پی 2020 خوشبختانه حالت‌های پرطرفدار و محبوبی که در شماره‌های قبلی وجود داشتند، مجددا در دسترس هستند و یکی دو حالت جدید هم به آنها اضافه شده‌اند.

یکی از ساده‌ترین حالت‌هایی که احتمالا همه بازیکن‌ها کارشان را با آن شروع می‌کنند Quick Play است. در این بخش شما می‌توانید موتور، مسیر و نوع مسابقه را تعیین کنید و خیلی سریع وارد رقابت شوید. یکی از ویژگی‌های خوب گیم پلی بازی MotoGP 20 امکان شخصی‌سازی موتورها است. شما می‌توانید رنگ، طرح و شماره‌ها و علائم روی موتور را طبق سلیقه خودتان تغییر دهید و آن را به وسیله اختصاصی خودتان تبدیل کنید.

این مطلب را هم ببینید
کاهش حجم بازیها در ps5 با فناوری فشرده‌ سازی سونی

اما حالت اصلی بازی موتو جی پی 20 که باید زمان زیادی را برای به اتمام رساندن آن صرف کنید Career نام دارد. در این بخش می‌توانید مسابقات زیادی را در قالب یک تورنمنت تجربه کنید و در نهایت به قهرمانی برسید. در حالت Career شما هدایت یک تیم کامل را بر عهده می‌گیرید و باید افراد مختلفی را استخدام کنید. برای مثال حتما باید یک مدیر برنامه در تیم خود داشته باشید. همچنین استفاده از مهندسانی که به به‌طور تخصصی با ساختار موتور آشنایی داشته باشند، کمک زیادی به موفقیت تیم می‌کند.

نحوه هدایت موتورها در پیست مسابقه تا حدودی سخت‌تر و پیچیده‌تر از گذشته است. شما می‌توانید موتور خود را از نظر فنی دستکاری کنید تا فرمان‌پذیری مد نظر شما را داشته باشد، اما عوامل دیگری هم هستند که روی هندلینگ موتور تاثیر می‌گذارند. برای مثال سیستم ترمزها و میزان سوختی که دارید، رابطه مستقیمی با نحوه کنترل موتور دارد. هر چه سوخت بیشتری داشته باشید، احتمال اینکه با کمبود سوخت مواجه شوید پایین می‌آید، اما باید توجه کنید که سوخت بیشتر یعنی سنگین‌تر شدن موتور شما و این موضوع هدایت وسیله را سخت‌تر می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Far cry 6

در بازی موتور سواری MotoGP 20 شما می‌توانید از هر دو ترمز عقب یا جلو استفاده کنید. با هر بار ترمز گرفتن، قدرت و تاثیر ترمز شما کاهش پیدا می‌کند (درست مانند دنیای واقعی)؛ بنابراین باید بدانید که چه زمانی از ترمز جلو و چه زمانی از ترمز عقب استفاده کنید. البته اگر فکر می‌کنید این ویژگی باعث پیچیده‌ شدن سیستم کنترل بازی می‌شود، می‌توانید آن را در منوی تنظیمات غیرفعال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *