ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین ابزارهای رایگان حذف بدافزار

بهترین ابزارهای رایگان حذف بدافزار

مهم نیست سیستم عامل شما چقدر ایمن باشد ، آسیب پذیری در مرورگر یا افزونه های شما می تواند به عنوان دروازه ورود بدافزار به سیستم شما باشد. در این بخش قصد داریم بهترین ابزارهای رایگان حذف بدافزار را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بوسیله آنها سیستم خود را ایمن کنید.

بهترین ابزارهای رایگان حذف بدافزار را بشناسید

Malwarebytes Anti-Malware

Malwarebytes احتمالا یکی از شناخته‌ شده‌ترین ابزارهای حذف بدافزار در بازار امروز باشد، عمدتا به لطف اینکه می‌تواند بسیاری از تهدیدهایی که ظاهرا از چشم دیگر برندها دور مانده‌اند را رفع و رجوع کند. این اپلیکیشن اکنون به گزینه اول بسیاری از کاربران تبدیل شده و قابلیت اسکن بلادرنگ آن نیز می‌تواند به پایش دائمی سیستم و شناسایی و حذف بدافزارها در پس‌زمینه بپردازد.

البته که برخی از قابلیت‌های پیشرفته‌تر این نرم‌افزار -مانند اسکن عمیق و محافظت در برابر وب‌سایت‌های آلوده و بدخواهانه- وابسته به اشتراک پریمیوم هستند و با ساخت یک اکانت رایگان، تنها برای دو هفته به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. اما با این وجود، ورژن رایگان Malwarebytes کماکان ابزاری بسیار موثر و قدرتمند به حساب می‌آید و اگر به صورت مداوم به اسکن سیستم‌تان بپردازید، خیالتان می‌تواند تقریبا از امنیت کامل دستگاه در برابر بدافزارها راحت باشد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور No Bootable Device

AVG AntiVirus Free

AVG که یکی دیگر از برندهای آشنا در حوزه امنیت به حساب می‌آید یک نرم‌افزار آنتی‌ویروس است که طراحی شده تا در پس‌زمینه کامپیوتر شما نشسته و به صورت مداوم به اسکن سیستم بپردازد. از جمله قابلیت‌های این برنامه می‌توان به به‌روزرسانی‌های امنیتی بلادرنگ، اسکن بدافزار و پرفورمنس سیستم و همینطور حفاظت در برابر دانلود فایل‌های بدخواهانه اشاره کرد.

این نرم‌افزار در گذر زمان چندین بار تغییراتی بنیادین را پشت سر گذاشته است، عمدتا به این خاطر که سازندگانش می‌خواسته ظاهر و کارکردی ساده‌تر به آن بخشیده و باعث شوند کاربران با یک نگاه متوجه شوند سیستم در چه شرایطی است. این تلاش‌ها عمدتا موفقیت‌آمیز بوده‌اند و ابزار جدید دقیقا به شما نشان می‌دهد که سیستم شما چطور و در چه حوزه‌ای مورد محافظت قرار گرفته است.

این مطلب را هم ببینید
چند روش مختلف برای تبدیل PDF به پاورپوینت

BitDefender Antivirus Free Edition

بهترین نکته درباره ابزار حذف بدافزار بیت‌دیفندر آن است که بدون حتی یک تبلیغ به دست‌تان می‌رسد و بنابراین نیازی نیست دائما با نوتیفیکیشن‌ها و پاپ‌‌آپ‌های تبلیغاتی سر و کله بزنید. از طرف دیگر نرم‌افزار به شکلی بسیار آسان نصب شده و به شکلی بی سر و صدا در پس‌زمینه وظایف خود را دنبال می‌کند.

Panda Free Antivirus

اگر به دنبال یک نرم‌افزار حذف بدافزار سبک‌وزن می‌گردید، Panda Free Antivirus دقیقا برای شما ساخته شده است. این نرم‌افزار مبتنی بر کلاد است و یعنی اکثر وظایف روی سرورهای Panda اجرا می‌شوند و حافظه کامپیوتر شما برای انجام سایر وظایف خالی می‌ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *