مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین ابزارهای ساخت کادر عکس بصورت آنلاین

بهترین ابزارهای ساخت کادر عکس

وجود یک کادر یا حاشیه زیبا اطراف یک تصویر می تواند جلوه آن را چندین برابر کند. ابزارهای مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین ابزارهای ساخت کادر عکس بصورت آنلاین را بشناسید.

بهترین ابزارهای ساخت کادر عکس را بشناسید

Canva

Canva یکی از ابزارهای آنلاین برای خرید طراحی‌های مختلف محسوب می‌شود، با این حال می‌توانید از آن برای افزودن قاب دور عکس هم استفاده کنید. برای اینکار باید ابتدا درون آن یک حساب رایگان بسازید. برای شروع کار روی Elements و سپس Frames کلیک کنید. در این ابزار باید قبل از آپلود عکس، کادر موردنظرتان را انتخاب کنید. فریم‌های متنوعی در این سایت به چشم می‌خورند که برخی از آن‌ها ساده و تعدادی دیگر رنگی هستند.

در این سایت به حاشیه‌های رایگان زیادی دسترسی دارید، با این حال با پرداخت هزینه می‌توان به فریم‌های بیشتری دسترسی پیدا کرد. برای برخی قاب‌ها مانند «پولاروید»، شاید بخواهید آن را به عنوان یک فایل PNG با پس زمینه شفاف دانلود کنید که متاسفانه چنین کاری در نسخه پریمیوم امکان‌پذیر است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رسم فلوچارت در اکسل

BeFunky

ویرایشگر BeFunky شامل راهی برای افزودن کادر دور عکس می‌شود و برای استفاده از آن نیازی به ایجاد حساب ندارید. این سایت چندین فریم رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد که شامل یک فریم در هر دسته می‌شود، بنابراین برای استفاده کامل از آن باید هزینه پرداخت کنید.

زمانی که برای اولین بار وارد این سایت می‌شوید، گزینه Photo Editor را انتخاب کنید. در ادامه عکس خود را آپلود کرده و گزینه Frames را در منو انتخاب کنید. در این سایت دسته‌بندی‌های مختلفی برای حاشیه‌های دور عکس وجود دارد که برای مثال می‌توان به Art Deco و Rustic اشاره کرد. دسته Instant یک راه ساده برای خلق طراحی یک پولاروید دیجیتال در اختیارتان قرار می‌دهد.

Pizap

از Pizap می‌توانید برای افزودن قاب دور عکس و همچنین ساخت کلاژ استفاده کنید. می‌توانید قبل از ساخت حساب، ویژگی‌های آن را تست کنید اما برای ذخیره تصاویر خود باید در آن اکانت رایگان ساخته باشید. برای افزودن کادر دور عکس باید روی گزینه Edit a Photo در صفحه اصلی کلیک کنید. گزینه‌های مرتبط با حاشیه‌ها و کادر شامل ۱۳ دسته‌بندی می‌شود که اکثر آن‌ها مربوط به موقعیت‌های خاص مانند کریسمس و تولدها هستند. در هر دسته چندین قاب رایگان به چشم می‌خورد و البته حاشیه‌‎های پولی هم در آن‌ها وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی برترین لپتاپها با طول عمر باتری بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *