آموزش و ترفند ها, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی بهترین اپلیکیشن های دوچرخه سواری در اندروید

بهترین اپلیکیشن های دوچرخه سواری در اندروید

چند سالی است که استفاده از دوچرخه، به خصوص در جوامع پیشرفته‌تر و شلوغ‌تر رو به افزایش است و همین باعث می‌شود که شرکت‌های سازنده اپلیکیشن به فکر تامین نیازهای نرم افزاری این بخش از جامعه بیفتند. اپلیکیشن های دوچرخه سواری می‌توانند نقش ناوبری، آموزش، اندازه گیری پیشمایش مسیر و … را برای ما بر عهده بگیرند. در این بخش می خواهیم بهترین اپلیکیشن های دوچرخه سواری در اندروید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های دوچرخه سواری در اندروید را بشناسید

Jepster

برنامه مخصوص دوچرخه سواری اندروید Jepster را می‌توانید روی گوشی خود نصب کنید و از آن مانند کامپیوتر دوچرخه استفاده کنید. این برنامه از GPS استفاده می‌کند و اطلاعات را در زمان واقعی به شما نشان می‌دهد. علاوه بر این، داده‌هایی مانند میزان ضربان قلب، رطوبت هوا و… را هم به شما نشان می‌دهد. نکته جالب این برنامه آن است که هر زمان متوقف شوید و پا نزنید، این برنامه هم متوقف می‌شود و هر زمان که ادامه دهید، برنامه هم شروع به شمارش می‌کند. برای استفاده از برنامه می‌توانید قد، وزن، جنسیت و سایر اطلاعات شخصی را وارد کنید تا اطلاعات بر اساس همین موارد محاسبه شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های ویرایش ویدیو در موبایل

Bike Tracker

نرم افزار مسیریابی دوچرخه سواری Bike Tracker مناسب تمامی افراد است. فرقی ندارد که آماتور باشید یا حرفه‌ای، در هر سطحی باشید می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. با این برنامه می‌توانید حساب زمان، سرعت، کالری و… را به دست بیاورید. این برنامه از جی پی اس گوشی شما استفاده می‌کند دیتا را به دستگاه شما ارسال می‌کند. در این برنامه هم می‌توانید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید تا داده‌ها بر اساس این اطلاعات محاسبه شوند.

Bike Computer

برنامه نقشه دوچرخه سواری Bike Computer رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و اطلاعات مهمی را به شما می‌دهد. این برنامه بخش رایگان دارد اما برای دسترسی به امکانات بیشتر باید اشتراک خریداری کنید. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به امکان ارسال پیام و مکان به دوستان اشاره کرد. با استفاده از این برنامه هر زمان که پا نزنید، ارسال اطلاعات هم متوقف می‌شود. امکان مانیتور کردن ضربان قلب هم وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
تبلت MatePad 5G هواوی معرفی شد

CycleDroid

برنامه دوچرخه سواری حرفه ای CycleDroid نیز اپلیکیشن دیگری است که می‌توانید به عنوان کامپیوتر دوچرخه از آن استفاده کنید. در این برنامه می‌توانید داده‌هایی مانند سرعت، زمان، شیب، ارتفاع و… را به دست آورید. رابط کاربری برنامه ساده است و حتی آماتورها هم می‌توانند از آن به سادگی استفاده کنند. برای به دست آوردن اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید وزن، قد و… خود را وارد کنید. استفاده از این برنامه رایگان است اما برای استفاده از سایر قابلیت‌های آن باید اشتراک تهیه کنید.

Strava

برنامه کامپیوتر دوچرخه Strava نیز گزینه مناسب دیگری برای گوشی‌های اندروید است. علاوه بر دوچرخه‌سواری، می‌توانید از این برنامه برای دویدن و شنا کردن هم استفاده کنید. با این که این برنامه مختص به دوچرخه‌سواری نیست، همه چیز را برای این ورزش در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با این برنامه می‌توانید ضربان قلب، میزان پا زدن و… را هم بسنجید. برنامه Strava رایگان است اما برای استفاده از تمام قابلیت‌های آن باید اشتراک تهیه کنید.

1 دیدگاه در “معرفی بهترین اپلیکیشن های دوچرخه سواری در اندروید

  1. محسن گفت:

    اگه تصویر پروفایل برنامه هم میزاشتید مفید تر بودو تو گوگل پلی دنباله برنامه نمیگشتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *