مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های دکوراسیون داخلی خانه

بهترین اپلیکیشن های دکوراسیون داخلی خانه

دکوراسیون یکی از هنرهایی است که به دلیل ارتباط مستقیم با زندگی روزانه انسان ها و تاثییرات مستقمیش بر روی روحیه آن ها، توجه گروه های مختلف را به خود جلب می کند. با پیشرفت تکنولوژی و علاقه مند شدن اقشار مختلف جامعه به گوشی های هوشمند، طراحی و عرضه اپلیکیشن های معماری و دکوراسیون رشد سریعی داشته است. در این بخش قصد داریم بهترین اپلیکیشن های دکوراسیون داخلی خانه را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های دکوراسیون داخلی خانه را بشناسید

Room Planner

برنامه دکوراسیون Room Planner رویایتان را طراحی می‌کند. به لطف این اپلیکیشن می‌توانید از یک فضا، مثلا فضای خالی اتاق پذیرایی عکسی گرفته و سپس روی آن عکس با مدل‌های سه بعدی اعمال تغییرات کنید. به عنوان مثال مبل و صندلی و کف‌پوش از برندهای مختلف روی آن قرار دهید و تغییر رنگ‌ها روی در و دیوار را با هم مقایسه کنید. Room Planner محیط کاربری قدرتمندی برای این کار طراحی کرده که خیلی راحت و سریع بتوانید از نتیجه کارتان خروجی بگیرید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل کار نکردن کلیک چپ موس

Houzz Interior Design Ideas

وقتی از برنامه دکوراسیون داخلی صحبت می‌کنیم، امکان ندارد اسم Houzz مطرح نشود. این اپ کاربردی که خودش منشأ الگوبرداری صدها برنامه مشابه بوده، کامل‌ترین تجربه‌ای که از دکوراسیون داخلی می‌خواهید و یکی از بهترین محیط‌های کاربری را در اختیارتان قرار می‌دهد. روند کار مثل همان Room Planner است. کافیست از اتاقتان عکسی بگیرید و سپس وسایل را به شکل مدل‌های سه بعدی در آن قرار دهید. Houzz برای این کار بیش از صدها مدل و 11 میلیون عکس طراحی داخلی (برای گرفتن ایده‌های ناب) در اختیار شما می‌گذارد که نظیرش را در اپلیکیشن‌های مشابه نمی‌توانید پیدا کنید.

homify

homify را به عنوان یک برنامه دکوراسیون داخلی تازه‌وارد، اما بسیار خوب و باکیفیت می‌شناسند. هومیفای یک منبع ایده خوب برای پروژه‌های دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید. در این اپلیکیشن می‌توانید در میان بیش از 1.5 میلیون تصویر دکوراسیون داخلی بگردید و از این تصاویر برای پرورش ایده‌های خودتان استفاده کنید. تصاویر دکوراسیون داخلی قابل ذخیره شدن هستند و ضمنا در یک بخش ویژه، امکان دیدن ترندهای جدید را هم خواهید داشت. یک ویژگی بسیار جالب اپلیکیشن (که متأسفانه در کشور ما کاربرد ندارد) امکان معرفی و پیشنهاد متخصصان دکوراسیون داخلی نزدیک به شماست که پروژهایتان را انجام بدهند.

این مطلب را هم ببینید
نسخه جدید گوگل مپ با تغییرات ظاهری ارائه شد

Pinterest

نیازی به معرفی ندارد. پینترست عظیم‌ترین پلتفرم اشتراک‌گذاری «ایده» در دنیاست و طبیعیست که بخش قابل توجهی از این ایده‌ها به دکوراسیون داخلی اختصاص یافته باشد. اگر کاربر پینترست باشید، فقط کافیست عبارت Interior Design یا Home Design را سرچ کنید تا میلیون‌ها نتیجه جلویتان سرازیر شود. ایده‌های طراحی اتاق خواب، آشپزخانه، پذیرایی، سرویس بهداشتی و حمام، ایده‌های کاشی‌کاری، کف‌سازی، چیدمان مبل و صندلی، نورپردازی و هر چیز دیگری که به دکوراسیون داخلی مربوط باشد را در پینترست خواهید یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *