مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های قدم شمار برای موبایل

بهترین اپلیکیشن های قدم شمار برای موبایل

پیاده روی کی از فعالیت های ورزشی مفید برای سلامت بدن انسان می باشد. پیگیری فعالیت بدنی شما بدون داشتن برنامه های مربوط به تمرین یا Apple Watch و… ممکن است کمی مشکل باشد. استفاده از بهترین اپلیکیشن های قدم شمار برای موبایل که در این بخش به شما عزیزان معرفی می کنیم کمک می کند تا اطلاعات مورد نیاز فعالیت بدنی خود را بدست آورید.

بهترین اپلیکیشن های قدم شمار برای موبایل را بشناسید

Pacer

این برنامه فعالیت شما را ردیابی می‌کند و گام‌های شما را می‌شمارد. این برنامه رایگان است، اما نسخه پریمیوم نیز دارد که اطلاعات بیشتری از فعالیت‌ها در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ مثل مقایسه فعالیت کاربر با بقیه کاربران برنامه، مربی اختصاصی و برنامه ورزشی اختصاصی. این برنامه همچنین به شما اجازه می‌دهد تا حساسیت قدم شمار را به روش‌های مختلف تغییر دهید. بنابراین می‌تواند دقت قدم شمار را بالاتر ببرد.

Fitbit

این برنامه می‌تواند گام‌های شما را ردیابی کند، اهداف سلامتی و تناسب اندام شما را ثبت کند و برنامه غذایی شما را نیز پیگیری کند. این برنامه با استفاده از حسگرهای حرکتی روی تلفن، تمرینات پیاده روی شما را با GPS و شمارش قدم در طول روز پیگیری می‌کند. علاوه بر شمردن قدم‌ها، این برنامه می‌تواند مقدار کالری مصرف شده را نیز محاسبه کند. این برنامه رایگان است و همچنین کاربران این اپلیکیشن می‌توانند از سه ماه نسخه آزمایشی پریمیوم استفاده کنند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های مدیریت پسورد در اندروید

Google Fit

این برنامه علاوه بر شمارش گام‌های شما، فعالیت بدنی شما را کنترل می‌کند و به شما کمک می‌کند که اهداف تناسب اندام خود را تنظیم کنید. با تماشای ویدیوی بالا می‌توانید بیشتر با اپلیکیشن Google Fit آشنا شوید.این اپلیکیشن چیزی بیشتر از یک برنامه شمارش گام ساده است. برنامه Google Fit درباره فعالیت‌های ورزشی شما، پیشنهاداتی نیز ارائه می‌کند تا کمک کند قلب شما سریع‌تر بتپد. نام این قسمت از برنامه Heart Points است. از طریق مشارکت با انجمن قلب آمریکا (AHA)، برنامه گوگل فیت مسیر فعالیت‌های شما را ردیابی می‌کند و توصیه‌ها و بازخوردهای ورزشی دریافت می‌کنید که به شما کمک می‌کند تا خطر بیماری قلبی را کاهش دهید.

My Fitness Pal

اگر می‌خواهید وزن کم کنید و عادت‌های سالم تری داشته باشید، نیاز دارید که یک رژیم غذایی سالم نیز داشته باشید. با استفاده از برنامه My Fitness Pal می‌توانید رژیم غذایی خود را نیز تنظیم کنید. این برنامه همچنین پیشرفت شما را روی نمودار ترسیم می‌کند تا بتوانید از میزان پیشرفت خود در زمان‌های مختلف آگاه شوید. این اپلیکیشن به شما دسترسی می‌دهد تا اهداف روزانه پیاده روی برای خود تنظیم کنید و کاهش وزن خود را کنترل کنید.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید باتری لپ تاپ

StepsApp

در گوشی‌های آیفون، این اپلیکیشن بر روی صفحه قفل گوشی تعداد قدم‌های شما به صورت کلی را نشان می‌دهد. همچنین افرادی که از ویلچر استفاده می‌کنند نیز می‌توانند با استفاده از اپل واچ به این برنامه متصل شوند. کار با برنامه Step Apps ساده و راحت است. اگر برنامه‌ای می‌خواهید که به شما آزادی دهد، این اپلیکیشن مناسب شما است. این برنامه صرفاً برای شمارش گام‌های شما است و اگر می‌خواهید فعالیت‌های ورزشی خود را شخصی سازی کنید، باید از برنامه‌های دیگری کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *