آموزش و ترفند ها, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی بهترین اپلیکیشن های کاهش حجم ویدیو در موبایل

بهترین اپلیکیشن های کاهش حجم ویدیو در موبایل

با فن آوری های جدید و دوربین های Full HD که در دستگاه های اندرویدی ما وجود دارند می توانیم هر ویدئویی را با گوشی خود ضبط کنیم. ممکن است که این فیلم ها کوتاه باشند اما معمولا حجم زیادی دارند. در این بخش می خواهیم بهترین اپلیکیشن های کاهش حجم ویدیو در موبایل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های کاهش حجم ویدیو در موبایل را بشناسید

اندروید

Video Compressor Panda

پس از نصب و وارد شدن به برنامه فایل خود را انتخاب کنید. در این مرحله می‌توانید اندازه ویدیو را تغییر دهید و یا این‌که با همان اندازه قبلی اجاره دهید برنامه حجم ویدیوی شما را کاهش دهد.

Video Compress

در این اپلیکیشن کاهش حجم ویدیو می‌توانید انتخاب کنید که پس از کم کردن حجم فیلم کیفیت فیلم کم، نرمال و یا زیاد باشد. این برنامه با توجه به تشخیصی که می‌دهد، ابعاد ویدیو را کاهش می‌دهد. در این برنامه ذخیره فایل صوتی که بر روی فیلم وجود دارد، به صورت فرمت MP3 امکان‌‌پذیر است. همچنین این نرم‌افزار یک نسخه جداگانه از فایل ویدیویی در حجم کم به شما تحویل می‌دهد و نسخه اصلی دست نخورده باقی می‌ماند.

این مطلب را هم ببینید
آیا مصرف زیاد اینترنت باعث از کارافتادگی اش می شود؟

آیفون

Video Compress- Shrink Vids

رابط کاربری این برنامه به قدری ساده است که بدون نیاز به دانش خاصی با چند کلیک می‌توانید حجم ویدیو خود را کاهش دهید. این برنامه به شما اجاره مدیریت کردن وضوح تصویر و بیت ریت را می‌دهد و می‌توانید به دلخواه خود آن را تنظیم کنید.

Media Converter-Video to Mp3

در این برنامه با انتخاب ویدیو از گالری خود انتخاب می‌کنید. فرمت مورد نظرتان را نیز در مرحله بعدی انتخاب می‌کنید و بر روی گزینه Start Conversion کلیک می‌کنید تا برنامه حجم ویدیوی شما را کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *