بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های آرایشی دخترانه

بهترین بازی های آرایشی دخترانه

تجربه نشان داده که دخترها اهمیت کمتری نسبت به پسران به بازی های رایانه ای می دهند، ولی در برخی مواقع بازی هایی ساخته می شوند که احساسات دختران را به دلیل سبکی که در حین بازی اجرا می شود به خود جلب می نمایند. در این بخش می خواهیم بهترین بازی های آرایشی دخترانه را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های آرایشی دخترانه را بشناسید

Ice Queen – Dress Up & Makeup

Ice Queen – Dress Up & Makeup

امکانات بازی به این صورت است که سه مدل دختر از سه نژاد مختلف با نام‌های آئورا، سرفینا و ویکتوریا وجود دارد و بازی در سه سطح متفاوت اسپا، سالن آرایش و سالن لباس انجام می‌شود و زمان زیادی می‌تواند کودک شما را سرگرم کند. در این بازی همچنین می‌توانید مدل‌ موهای جذابی را در رنگ‌های مختلف انتخاب کنید و نیز هفت حیوان خانگی زمستانی به صورت پنج آدم برفی زیبا، یک پنگوئن و یک بچه خرس قطبی در این بازی وجود دارد و می‌توانید از بین آنها یکی را همراه خود داشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین حافظه های SSD مناسب پلی استیشن 5

Masha and the Bear: Hair Salon and Makeup

Masha and the Bear: Hair Salon and Makeup

ماشا و آقا خرسه مجموعه‌ای بی‌نظیر از بازی‌های آموزشی مختلف مخصوص کودکان را ارائه می‌دهند که این بازی نیز یک مورد از مجموعه آن‌ها است. در این بازی زیبا و جذاب که بر اساس کارتون محبوب ماشا و آقا خرسه ایجاد شده، آقا خرسه ماشا را به دیدن سالن زیبایی حیوانات دعوت می‌کند. در آنجا ماشا می‌تواند کارهای زیبایی زیادی از قبیل پاکسازی پوست، آرایش و انجام مدل موهای مختلف را انتخاب کند.

Wedding Day Makeup Artist

Wedding Day Makeup Artist

جنیفر و نامزدش کاراکترهای اصلی این بازی هستند که حدود یک ماه دیگر قرار است مراسم عروسی خود را برگزار کنند. جنیفر لیست بلند‌بالایی از کارهایی که برای روز عروسی باید انجام دهد، تهیه کرده است. شما باید به او کمک کنید تا در مراسم عروسی رویایی خود آماده شود. نحوه بازی بدین صورت است که در قدم اول آرایش عروس باید او را به اسپا ببرید و سپس یک مدل موی مناسب برای عروس خود انتخاب کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های کامپیوتری در جهان

Princess Hair Salon – Makeup Dress Up

Princess Hair Salon – Makeup Dress Up

در این بازی پنج پرنسس زیبا با نام‌های اما، ایزابلا، سوفیا، آوا و اولیوا وجود دارند و شما باید به آنها کمک کنید تا هنگامی که با شاهزاده خود ملاقات می‌کنند، زیباترین خود باشند. نحوه بازی به این صورت است که ابزارهای مختلف برای آرایش و کوتاهی مو پیش روی شما قرار دارند و شما باید آرایش صورت و موی مناسب این پرنسس‌ها را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *