بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های ابرقهرمانی نسل هشتم

بهترین بازی های ابرقهرمانی نسل هشتم

بازی های ابرقهرمانی در میان گیمرها بسیار محبوب اند. متاسفانه به خاطر شرایط اقتصادی، هنوز امکان مهاجرت به نسل نهم برای بسیاری از گیمرها میسر نیست. از این رو در این بخش می خواهیم بهترین بازی های ابرقهرمانی نسل هشتم را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های ابرقهرمانی نسل هشتم را بشناسید

Injustice 2

از آنجایی که مراحل ساخت بازی توسط ندررلم جلو رفته، اینجاستیس 2 نیز از نظر گیم‌پلی شباهت بسیار زیادی به سری مورتال کامبت پیدا کرده. همانند مورتال کامبت‌ها در هر طرف میدان مبارزه دو کاراکتر که این بار همه‌ آن‌ها به دنیای دی‌سی تعلق دارند قرار می‌گیرند و باید تا تمام شدن نوار سلامتی‌شان با هم مبارزه کنند. بتمن، سوپرمن، فلش، واندرومن و حتی جوکر همه در اینجاستیس 2 قابل بازی هستند و اگر نسخه لجندری ادیشن آن را بخرید می‌توانید حتی در نقش لاک‌پشت‌های نینجا و هل‌بوی هم بازی کنید.

Infamous: Second Son

Infamous: Second Son به نظرم جزو اولین بازی‌هایی بود که توانست با کیفیت به شدت بالایش، گیمرها را برای خرید کنسول نسل هشتمی سونی ترغیب کند. سکند سال، سومین نسخه از سری بازی‌هایی بود که حسابی روی پلی استیشن ۳ خوش درخشیده و جای خودشان را در دل طرفداران بازی‌های ابرقهرمانی باز کرده بودند. اما وقتی نوبت به سکند سان رسید، ساکرپانچ تصمیم گرفت با روایت قصه‌ای تازه و پرجزئیات و همچنین ایجاد جهانی بزرگ برای انجام کارهای ابرقهرمانی بیشتر، کمی هویت بازی را تغییر دهد و به نوعی آن را به بلوغ برساند. خوشبختانه ساکرپانچ در این راه نیز موفق بود و توانست بازی ابرقهرمانی جذابی برای شروع نسل هشتم پیش رویمان بگذارد که هنوز هم می‌شود از تجربه آن نهایت لذت را برد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش انتقال بازی‌های ایکس باکس وان به ایکس باکس سری ایکس/اس

LEGO DC SUPER-VILLAINS

اگر طرفدار بازی‌‌های لگو هستید، لگو دی‌ سی سوپر ویلنز یکی از بهترین بازی‌هایی است که می‌توانید پیدا کنید. در لگو دی‌ سی سوپر ویلنز نه خبری از ابرقهرمانان هست و نه قرار است در آن قهرمان بازی در بیاورید. اصلا این بازی به نوعی یک بازی ابرقهرمانی نیست. بلکه اینجا کاملا همه چیز برعکس است و کنترل هیچ کاراکتری را برعهده نمی‌گیرید مگر اینکه اول خودش را به عنوان یک ضدقهرمان دیوانه ثابت کرده باشد.

Spider-Man

یکی از بازی‌های خوبی که در همین سال گذشته بر پایه استانداردهای سری بتمن آرکام ساخته شد و توانست به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند، اسپایدرمنی بود که توسط اینسومنیاک گیمز ساخته شد. بازی شباهت بسیار زیادی به بتمن‌ های راک استدی دارد. البته با این تفاوت که این بار تارهای قدرتمند اسپایدی جایگزین شنل سیاه شوالیه تاریکی شده بوند و می‌توانستید با آن‌ها از میان آسمان‌خراش‌های بلند نیویورک به پرواز درآیید. نیویورک دنیای اسپایدرمن به شدت پویا و زیباست و با نورپردازی بسیار خوبش جلوه‌های جذابی را خلق می‌کند. روی گرافیک و داستان بازی هم به شدت کار شده بود تا اسپایدرمن از هر نظر یک بازی ابرقهرمانی درجه یک باشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی موبایل Angry Birds Journey

Batman Arkham Knight

بتمن آرکام نایت، آخرین بتمن راک استدی، یکی از به یاد ماندنی‌ترین نسخه‌های سری است. از همان لحظه‌ای که بازی معرفی شد، مشخص بود که با پایان بتمن طرف هستیم و باید با شوالیه شنل پوش وداع کنیم. اما این وداع قرار نبود یک خداحافظی معمولی باشد و راک استدی می‌خواست که پر زرق و برق‌ترین پایان را برای ابرقهرمان محبوبش رقم بزند. برای همین آن‌ها برای اولین بار پای بت‌موبیل را به سری بتمن آرکام باز کردند تا طرفداران بتمن بتوانند حس دلنشین بودن در یکی از خاص‌ترین اتومبیل‌های این مدیوم را حس کنند.

آن‌ها حتی داستان سری را نسبت به قبل نیز تیره و تارتر کردند. در آرکام نایت کم نبودند صحنه‌هایی که با بی‌رحمی تمام ما را برای چند دقیقه در شوک فرو بردند و چیزی را به خوردمان دادند که هضمش واقعا کار سنگینی بود. در کل آرکام نایت با تمام ایراداتش یک تجربه فراموش نشدندی است و اگر دو نسخه ابتدایی را بازی کرده باشید، به هیچ وجه نباید از دستش بدهید. خوشبختانه برای آن دسته از افرادی هم که دو نسخه قبلی را بازی نکرده‌اند، راک استدی نسخه ریمستر شده هر دوی آن‌ها را در قالب پکیجی به نام Batman: Return to Arkham برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه کرده و پیشنهاد می‌کنم به هیج وجه تجربه‌شان را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *