بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های رانندگی اندروید

بهترین بازی های رانندگی اندروید

اگر از علاقمندان به انجام بازی‌های رانندگی و مسابقه‌ای در موبایل اندروید خود هستید ، این مطلب را از دست ندهید چرا که در این بخش قصد داریم بهترین بازی های رانندگی اندروید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های رانندگی اندروید را بشناسید

Asphalt 8: Airborne

سری بازی‌های آسفالت واقعاً نیازی به معرفی ندارند و همه کسانی که در دو دهه اخیر گوشی تلفن همراه داشته‌اند با این مجموعه بازی‌‌ها آشنایی دارند. از همان زمان که سیستم عامل گوشی‌ها جاوا و سیمبیان بود تا به امروز که گوشی‌های اندروید و آی او اس بازار را به تسخیر خود درآورد‌ه‌اند، سری بازی‌های آسفالت از محبوب‌ترین عناوین در بین کاربران گوشی‌ها بوده‌اند. هشتمین نسخه از این سری با نام کامل Asphalt 8: Airborne از همه نظر نسبت به نسخه‌های قبل بهبود یافته و با یک بازی ریسینگ در حد عناوین کنسولی طرف هستیم.

Asphalt 9: Legends

نهمین شماره از مجموعه بازی‌های آسفالت تغییراتی اساسی را در این سری ایجاد کرده و حتی می‌توان گفت با یک بازی جدید و نوآورانه در سبک ریسینگ روبرو هستیم. با توجه به اینکه کنترل‌های لمسی گوشی‌ها هیچگاه به اندازه کنترلر کنسول‌ها دقیق و کاربردی نبوده‌اند، اعضای استودیوی گیم‌لافت تصمیم گرفته‌اند تا کنترل بسیاری از بخش‌ها را به هوش مصنوعی واگذار کرده و از ایجاد وقفه در جریان سریع و هیجان انگیز رقابت‌ها جلوگیری کنند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Summoners War: Lost Centuria

Real Racing 3

اگر از جمله کسانی هستید که ترجیح می‌دهند به جای بازی‌های ریسینگ آرکید مانند سری مشهور Need For Speed، عناوین شبیه‌سازی مانند سری Forza یا Gran Turismo را تجربه کنند، بهتر است Real Racing 3 را روی گوشی اندرویدی خود امتحان کنید. این بازی دارای گرافیکی واقع‌گرایانه، ماشین‌های لایسنس شده مانند آئودی، پورشه و لامبورگینی، و پیست‌های مسابقه جذاب است که برای ارائه یک تجربه شبیه‌سازی از رانندگی کاملاً ضروری هستند.

Need for Speed: No Limits

سری بازی‌های Need for Speed به هیچ وجه نیازی به معرفی ندارند و حتی بیشتر کسانی هم که به شکل جدی بازی‌های ویدیویی را دنبال نمی‌کنند، با آن آشنایی دارند! بیش از دو دهه است که شماره‌های مختلفی از این سری بازی‌ها برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی عرضه می‌شود، اما در دنیای موبایل اوضاع تاحدود زیادی متفاوت است و خبری از عرضه سالانه و زود به زود بازی نیست. در واقع، تاکنون تنها چهار نسخه Need for Speed برای موبایل عرضه شده که در این بین تنها نسخه‌های Most Wanted و No Limits مورد تحسین قرار گرفته‌اند.

این مطلب را هم ببینید
تاریخ انتشار بازی Gran Turismo 7 برای PS5 مشخص شد

Drag Racing

مسابقات درگ در رانندگی به مسابقاتی گفته می‌شود که در یک مسیر مستقیم و بدون پیچ جریان پیدا می‌کنند و سرعت استارت زدن، دنده عوض کردن و نیترو زدن، برنده مسابقه را تعیین می‌کند. اگر از گیمرهای قدیمی باشید و عناوینی مانند Need For Speed را پیش از این تجربه کرده باشید حتماً با این نوع از مسابقات آشنایی دارید؛ چرا که در این بازی‌های ریسینگ مراحلی به صورت درگ دنبال می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *